LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Félre..

2010.02.10. 05:08 Ypszi

1.) Tv-ben mondják: "... a Hardcore-ra járt.." - rögtön odafigyelek, hogy miről is van szó, persze nem arról, merthogy a Hartfordra járt, pedig a Hardcore University sokkal izgibb lenne!

2.) Vmi hírdetést így olvasok: "Béres Csepp Anikó" - hm, de szép név, hogy Csepp, tök aranyos! A frászt, mert cseppnek csepp, csak nem Anikó, hanem akció. Nem számít.

3.) Tv: "..nagyon szeretnénk az ügyvéddel járni.." - gyilkosság esetén ez annyira nem jó ötlet szerintem, helyette természetesen az ügy végére szerettek volna járni. Kicsire nem adunk :)

 

A régebbieket már fel se sorolom, de az egyik kedvencem: északi cikkek, műszerek! Már láttam magam előtt a viking műtárgyakat hírdető lakását, trófeákkal, hajóalkatrészekkel, stb. Aha.. műszaki cikkek, ékszerek, az.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr681742845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2010.02.10. 07:44:16

Mikor anyukám tanított olvasni, abból az időből származik a következő sztori...
Kirakta nekem hogy: SZEMÜVEG

és én minek olvastam? SZENTÜVEG

És nem tudott meggyőzni hogy az szemüveg :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.10. 07:48:09

@Ziebi: a szemüveg az szent üveg, mert anélkül nem látsz! :)))

danimonka 2010.02.10. 23:57:09

Nekem a zászló-lászló volt hatalmas kihívás :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.11. 00:02:20

@danimonka: nekem nem sok, vagyis nem igaz, mert akupunktúrát nem tudtam sokáig kimondani, és egyszerűsítettem kimondhatóbbra: apuka-punktúra.. na azóta külön gondolkodnom kell az eredetin, mert csak ez jut az eszembe :D
süti beállítások módosítása