LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Heti düh

2010.05.29. 00:52 Ypszi

Nincs sok kedvem semmihez, ha rossz az idő azért, ha jó, akkor meg azért :)
Ennek ellenére azért még mindig van ezernyi szanálni- és elintéznivalóm. Rengeteg papírom van, nemrég dobtam ki a bicajom papírját, amit nem sokkal azután elloptak, hogy szülinapomra megkaptam, jópár évvel ezelőtt. Anyu dolgai között is sok papír van még, egyszerűen nincs erőm egyszerre átrágni magam rajta, hogy milyen céghez tartozik az, megkeresni a címet, elpostázni, ilyenek. 

Mivel az orvosi leleteim is megtöltöttek két dossziét, úgy döntöttem, hogy kiszanálom azokat, amikor pl. elestem és megfájdult a bokám, az ilyen egyszeri dolgokat. Amit viszont találtam, attól majdnem agyvérzést kaptam. 2002-ben, amikor a Nagy Fogyás okát kerestük ezerrel a dokikkal, csináltak nekem egy biopsziát, ahol mellékesen megemlítették a leleten, hogy reflux és hogy rekeszsérv, és amiről nekem az összes, leletet látó orvos elfelejtett nekem szólni. Akkoriban még hittem a dokikban, hogy tudják mit csinálnak, és a leletet nézegetni hipochonder dolognak tartottam, én csak vittem orvostól orvosig, ők meg elmondták, mit találtak. Hát basszák meg, komolyan mondom!

Elvettek 6 évet az életemből, tavalyelőtt 5 hétbe került, míg rájöttek, hogy refluxom van, és több hónap alatt jöttem csak kb rendbe, de igazán sose fogok már, max a fekélyektől szabadultam meg, amit okozott, de azóta is problémás az evés, ha képes lennék az aktív koplalásra, esküszöm, nem ennék többet! Ez már sose javul meg, de biztos vagyok benne, hogy ha 2002-ben ez kiderült volna, most sokminden máshogy lenne. Na nem az orvosok miatt, mert ők tavalyelőtt se tettek sokat, idézem: "ez reflux, itt a gyógyszer, ezt kell szedni".. de hogy mi a reflux, azt úgy kellett kihúznom belőle, és sem a szövődményekről, sem az egyéb segítő dolgokról nem tudtam meg semmit, pl. hogyan aludjak, ha nem akarok megint nyelőcsőfekélyt, miket kerüljek kajában, stb. Áh, ezeket minek közöljék.

Na mindegy, kicsit eldurrant az agyam, hogy senki még csak meg sem említette ezt, csak azért, mert nem ezt keresték anno. Eszem megáll.

Arnold Chiari barátomról meg ha leletet akarok, újra meg kell csináltatnom, nade hogy kérjek MR-t egy olyan orvostól, akinek mikor elmeséltem, hogy rossz helyen van a kisagyam (amúgy CSI 10. évadban megjelenik ez a betegség:), csak nézett csak szemekkel. Erről ennyit. 

Hikomathiradónkat olvashatták, kedveseim..

Szólj hozzá!

Címkék: hikomat

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr452039385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása