LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Qubit

2008.12.02. 07:53 Ypszi

szeretnék lenni, hogy aztán a szuperpozíció állopátaban egyszerre az élet több variációját próbálhassam ki, vagy hogy a multiverzumban egyszerre sok én éljen különböző életet. Vagy csak Schrödinger macskája szeretnék lenni, hogy egyszerre élhessek is meg nem is, a lényeg, hogy a végén a kvantumot összeroppantva választhassak a nekem tetsző verziók közül.

Aztán, amilyen ügyes vagyok, én leszek Schrödinger doboza. Végülis már van közös vonásunk, hiszen van egy macskám....

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr76799158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2008.12.03. 01:32:32

Öööö...ez a poszt most arról szólt hogy van egy macskád? :DDD

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2008.12.03. 01:42:02

Nem :) igazából oda van írva, meg van magyarázva, hogy mi micsoda, csak nem feltétlen egyértelmű, de többet tőlem nem szabad várni... azért segítek, a qubit az kvantumbit más néven :) (állítólag:)

zeremble 2008.12.03. 18:57:54

Éppen azt akartam írni, hogy de hát az ember nem lehet kvantumállapot, mert akkor az egész életét egy egységnyi sugarú gömb felszínén lenne kénytelen eltölteni, amikor rájöttem, hogy hoppá, az emberek jelentős része az életét amúgy is egy gömb felszínén szokta tengetni, így valóban lehetsz kvantumállapot. (Ekkor az egységnyi sugarú Földet Hilbert-térnek kell tekinteni, de ez nem hiszem, hogy bárkinek is gondot okoz.) A qubit az más tészta, de ezzel az új felismeréssel, hogy az emberek kvantumállapotok is lehetnek, kezdenek szimpatikussá válni...

Ziebi 2008.12.04. 18:17:30

Lehet hogy oda van írva, de nem minden agyi állapotban vagyok képes felfogni :D

karotta · http://www.youtube.com/watch?v=Nliw5Sux1AQ 2008.12.18. 00:34:10

Van egy olyan könyv, amiben a főhős képes "elmosódni", vagyis végtelen számú árhuzamos univerzumban lejátszani egy jelenetet. Például beosonni valahova. És mindig azt az állapotot választja ki ami a számára kedvező. Ismeri valaki a könyvet? Nem emlékszem a címére se, írójára se. Mindenesetre... ha én is meg tudnám csinálni, Halle Berry körül sertepertélnék...

Teiresias 2009.01.03. 16:08:19

No igen.. Ypszi humora a régi.

Katzeryn 2011.10.26. 15:41:41

Nekem tetszett ez a pár sor :)
süti beállítások módosítása