LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Copper boom!

2010.06.12. 08:01 Ypszi

Igen, az lesz! Egyik kedvenc köszönési formámat minap kerestem meg eredeti szövegkörnyezetben, és igen, GG (=Gilmore Girls), és arról van szó, hogy pillahuss!

Nade. Először is.. elmúlt a sok eső, helyette irdatlan meleg van, bár én könnyen sírok, mert ami húsz fok felett van (Celsius), az nekem már hőség. De tényleg meleg van ám, a hőségriadó is engem igazol, ráadásul a légkondi távirányítójában lemerült az elem, egyszerűen nem találok rajta semmilyen nyitható/csavarozható/tolható/téphető felületet, vagyis nem tudom kicserélni, vagyis nem működik, és megfőlünk szép lassan. Tegnap a Koki, aki ugye jégmacska, vizes lepedőt kapott a parkettára, és azon aludt. Na ilyen meleg van.

Persze a nap idesüt. Reggel a konyhába, utána déltől estig a szobába, tiszta ablak minden, faja kis kánikula alakul ki seperc alatt. A szúnyogok meg persze itt vannak, ellepik a lakást, én pusztítom őket lankadatlan és kézi erővel, a legbrutálisabb fogás egy csernobili példány volt, amelyiknek 3 centis volt a lába! Mindegyik! Ha nem ütöttem volna durván meg, elküldeném kitömetni, jól mutatna a falon. Én meg jót mulatnék.. ehehhe.. :))

Viszont, jelentem, a CITROMFŰ TÉNYLEG JÓ SZÚNYOG ELLEN! Illóolajban van nekem, és a ruhámra cseppentettem belőle a nyílásoknál, kéz, nyak, derék, has, boka, és alig pár csippantást szereztem csak be, ezek felét alvás közben, másik felét pedig még akkor, amikor azt hittem, hogy a lábam nem a testem része. De azért ne vmi chanel kosztümre löttyentsük, mert ez biz képes foltot hagyni, akit nagyon zabálnak a szúnyogok, az bújjon játszóruhába, és úgy oldja meg. Biztos van más mód is,nekem most csak ennyi van :)

Na, hőség ok, szúnyog ok, mi van még.

Igen. Elköltözött a fánkos, de megtaláltam! 

És akkor a pillahuss: vasárnap hajnali-éjjel-irdatlan korán 6 órakor felszállok repcsivel, és iránysurány London, barátnőm, akinél asszem tán két éve is voltam, és aminek a beszámolóját nem fejeztem be (ahogy Alicantét sem :). Ja, nem lettem krőzus, meg rotchild sem, ő hívott, hogy vontassam a valagam oda, meg különben is egyedül lesz, és akkor mi lesz, meg lesz sok megbeszélni valónk, és vigyázni is fogok az 1 éves kőcre is, na az lesz érdekes.

Mondjuk fura, angol gyerekdalt többet tudnék neki tanítani, mint magyart. Magyarból a bóbitát ismerem csak, meg rémlik valami béna télapós is, és egy csókás mondókát. Angolból közel 50 mű van a gyűjteményemben. Az ok pedig az, hogy magyarul ezeket ugye oviban tanitották, de én akkor sem voltam túl szociális lény, angolul meg suliban kellett tanulni, szóval így. 

Nade. Cicákra Zoli fog felügyelni, de azért én biztos sírni fogok éjszakánként. Jaj, de végülis kell egy kis kikapcsolódás, mondhatjuk, hogy megyek nyaralni, más pénzéből, szóval jó lesz, csak hát nagyon kötődöm, na, ez van. Remélem ő rájön, hogy kell elemet cserélni a légkondiba, különben a cicák tényleg megfőnek. Főleg, hogy én még hűtöm is a lakást, mert egész éjjel nyitva van az összes ablak, viszont így az elmarad, egy katlan lesz a hely. 

Amúgy tökjó lesz,mert sok ismerősöm van kinn. Pl. LD, aki masszni szokott (szó szerint:), meg Edi, akivel kolléganők voltunk, és ő most Bristolban van, meg Readingben is van egy régi ismerős, akivel soksok éve nem is nagyon dumáltunk, és akkor még ott vannak azok, akiket netről, blog alapján "ismertem meg", rájuk is kiváncsi vagyok :) Ja, és a lakás tulajdonosa is kinn él :)

Amúgy viszont tökjó, mert az útlevelem július végével lejár, és még régi személyim van (ami már csere alatt van, mert kificcent a fényképem a fólia alól..), és 2 éve csúnyán nézett rám az officer bácsi, hogy azzal én még egyszer be nem teszem oda a lábam, és ráadásul még az oyster card-omat is megtartottam, szóval nem kell újat venni. Ez ilyen utazási plasztikkártya, feltöltesz rá keretet, akár heti bérletet is. A havi már fényképes. Szóval jó, és még csak elveszve se leszek odafele, mert barátnőmhöz, aki D amúgy a továbbiakban, megy egy pár lakni, és ugyanazzal a járattal, szóval csak követni kell őket :D - Mert én és a közlekedés ugye.. az vicc.. 

Ééés.. megnéztem, max 22 fokot mondanak Londonra, jövő hétre, míg itt 100 éves hőcsúcsokat fogunk döntögetni. Egyszer én tényleg le fogok valahogy telepedni Alaszkában, ez már fix :)

Na, fakírmód tűkön ülök, mert benne van a bugi a lábamban, szerettem 5 éve is a sok utazgatást, világlátást, de nagyon fognak hiányozni a cicák. Hát ez van, vmit vmiért :) A gyerekpesztrálás pedig nem, nem vígasztal. Úgy vagyok velük, mint a zsiráffal.. szép-szép, de otthonra nem kéne ;))

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr872075566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.06.19. 23:51:44

A havi oysterhez nem kell fénykép .Legalábbis nekem havi buszbérletem van, és nem fényképes.Amúgy teljesen jó idő van itt, 25 5fokot mondanak a hét közepére.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.06.20. 13:16:34

@tildy:): lehet, hogy én a travelcardról írtam, pontosan nem tudom, az infot a közlekedési társaság oldaláról szedtem, hogy a kedvezményes bérletek és a havi/évesek már fényképesek. De valszeg én nem a buszosat néztem, hanem a travelt. Kicsit megújult azóta az a honlap, szóval megint idő lesz, míg megtalálom ezt az infót :)
süti beállítások módosítása