LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Élek, no..

2010.05.20. 11:58 Ypszi

csak nyűglődöm.. levert a fogam, először az egyik, aztán a másik, aztán meg folyton esett az eső, pedig épp hogy kicibáltam nagy nehezen az erkélyre az egyik fotelem, ami miatt arrébb kellett tolni az erkélyajtó közelében lévő polcot, ami meg beleakadt a fali dugókba (ilyen hátnélküli ikeás expand), meg le is vertem pár könyvet, meg a polcot nekitoltam másnak, amit felborítottam, szóval nagyon levert, hogy ilyen felhőszakadáscsináló fotelem van, de csak azért se hozom be, és szokás szerint elegem van a világból, mert van ezer problémám, amit hol meg akarok írni egy külön blogban, amit lehet védeni, hogy mindenki azért mégse lássa, hol meg nem, mert kitérdekel, meg úgysem akarok panaszkodni, meg mit számít, mit segít, és úgyis csak belekezdenék, aztán nem fejezném be, mert ilyen vagyok, és inkább csak sorozatokat nézek eredeti nyelven, és próbálom bebeszélni magamnak, hogy egyszer talán majd nem fogom utálni magamat azért, mert utálom magamat, mivel annak semmi értelme, de hát mi értelmeset lennék képes én csinálni ugye? Na hát ez van.

Most már azért lehetne némi változás, legalább levegőt venni legyen már kedvem, még jó(?), hogy automatizált a rendszer.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr942017713
süti beállítások módosítása