LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Tervek

2010.01.26. 01:00 Ypszi

Drágáim. Vannak terveim, hosszútávúak, amit megosztottam már pár emberrel, de nem publikusak egyelőre, főleg mert még én sem tudom mi lesz, elkiabálni meg nem szeretném nagyon. Ezért sem írtam jó ideig, mert itt nem tudom megoldani, hogy a poszt jelszavas legyen, de ma megvilágosodtam, és megvan a megoldás, a nem publikus posztokat máshol közlöm majd, ide meg be fogom linkelni, és aki kíváncsi az megkapja a jelszavat (ami mindig ugyanaz lesz), de nem adjuk meg egymásnak, még akkor sem, ha tudjátok hogy ismerem az illetőt, mert csak:)

Ahogy megvan az első ilyen, szólok, egyelőre túl sok minden torlódott fel.

Addig egy kis zip az elmúlt majdnem egy hónapból. Voltunk cicákkal állatorvosnál, Kokinak van egy kis luk az állán, valami pattanásszerűség volt eredetileg, de mivel a kalcium szépen lerakódik ezekben, így kemény kis golyócska volt benne, és ezért lett lukas a macska :/ Kapott rá gyógyszert, doki meg van győződve róla, hogy baci, én kenegetem rendesen, ő meg nyalogatja rendesen (először rákeni a mellkasára az álláról, és onnan lefetyeli be), szóval minden kezelés után 5 percig az ölemben tartom, legalább addig hasson.

Prücsöknek hamarosan kelleni fog egy teljes labor, mert már 10 éve van nálam, és nem volt kölyök akkor sem. Doki azt hitte, hogy ivartalanítva van, mert érzett valamit a hasánál, de nem. Sajnos a szőre már nem lapul le olyan szépen, ahogy kellene (a macskának), és kicsit korpás is, ergo már tényleg látszik rajta az öregség.

És igen, már én is szembesültem ezzel, azt hiszem szenilis a kicsike, mert hiába éhes, nem megy ki a konyhába, ha a helyére viszem a kaját, akkor úgy ront neki, mint akit éheztetnek. Szóval minden fotel tele van maradékkal, viszont Koki felfedezte a könnyebb élelemforrást, mikor Prücsök a párnámon alszik, ő levadássza a maradékot, ami nem olcsó mulatság, mert Royal Canint kap a lady, exhímünk pedig megeszi a rendes szárazat is, vagyik nem, mert van helyette RC. :/

Újabb érdekesség, hogy Koki újabban elfoglalja Prücs székét a radiátornál, így Prücsök úgy közelíti meg a radiátort, hogy felugrik a székre, onnan rámászik Kokira, onnan a fűtőtestre. Kokinak megijedni sincs ideje.

Á igen, leárazva kapott Koki egy nyakörvet, feketét, 3 strasszal, ami inkább dizájnos és csábos, mint exfiús:) Első nap szépen belegabalyodott szegénykém, mert le akarta szedni, és a hülye gazdája nem húzta meg eléggé. Szerencsére van rajta egy biztonsági kapocs, azt megrántva egy mp alatt lehámoztam a macskáról. Utána visszatettem, még jobban meghúztam, de azóta nem bazirgálja, elég volt egy eset, megtanulta. Büszke vagyok:)

 

Ami még fontos, hogy eladogatok jópár dolgot, amit már évekkel ezelőtt el kellett volna adnom (bővebben a jelszavasban majd), vagy anyutól szállt rám, stb, egyelőre könyvek, de lesz más is. Nézegessétek, adjátok tovább, a cuccok a vaterán. Kösz! :)

Most ennyi, a többi minden nem publikus :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr361702609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.01.26. 01:04:36

vagyik=vagyis

csak azért sem javítom ki!

Ziebi 2010.01.26. 02:35:42

És így legalább már volt egy hozzászólásod :-PPP :D

Ezen a mondaton kicsit megakadtam: "Prücsöknek hamarosan kelleni fog egy teljes labor"
Mondom: jah, nekem is ha stan elmegy kelleni fog egy új, de kellene egy saját nekem is, de ha Prücsinek lesz egy akkor majd bejárok hozzá dolgozni vagy valami.
És csak ezután olvastam tovább. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.01.26. 09:58:04

@Ziebi: ó hát éreztem én, hogy azt félre lehet érteni, és majd hozol ajiba egy CSI labort a cicának az amazonról ;))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.01.26. 19:14:18

@Ziebi: ááááááááááááá:DDDDDDDDDDDDD
süti beállítások módosítása