LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Összement a fejem

2010.04.28. 23:07 Ypszi

Egyszerűen nincs más magyarázatom. Az egy dolog, hogy a fogaim összevissza állnak, és ütvefúróval lehetne amcsi mosolyt varázsolni az arcomra (esetleg egy szép maszkot akaszthatnék a képem elibé), de az alsó fogsoromnak most már útjában van a felső, vagyis szó szerint karcolom a szájpadlásom. Nem merem becsukni a szájam. Ami persze vicces, ha figyelembe vesszük, hogy csak viccmesélésből tíz óra a rekordom, de a lányokkal én nem beszélgetek annyit, mert ugye véges a téma, nem lehet mindig a lakásban található búvóhelyekről, a konzervkaja minőségéről, a laktózmentes tej hőmérsékletéről, illetve arról beszélni, hogy mennyire nem szabad megenni a bogarakat, akár élnek, akár nem. Szóval most már emiatt is vérzik a szájam belülről, nem csak úgy snassz módon az ínyemtől.

Jah és persze, ha már a halaknál tartunk (fogas téma.. ÉRTED..), akkor megint okosodtam egy picinyt, mert a bal alsó újra nő, bukkan elő, fájdogál, jelzi, hogy még lesz vele gondom, sok. Úgy évente egyszer eljátszuk ezt, mindig másikkal. Ehh..

Amúgy meg folyik a napozás ezerrel, az erkélyen, most már nem 4-6-ig süt ide, hanem negyed 4től negyed 7ig, és egyre laposabb a pálya, szóval egyre jobb lesz, meg egyre melegebb, és egyre magasabb lesz a villanyszámlám a légkondi miatt, mert én húsz fok felett megdöglök. Nem baj, amíg nincs munkám, marad a jól bevált módszer, nappal alszom, mást úgy sem tudok csinálni a melegben, éjjel meg majd elleszek valahogy a szúnyogokkal.

Nade ne rohangáljak már így előre, nem maraton ez, szóval ha nem is boldog, de felhőtlen a napunk, akkor hárman lányok kirobogunk az erkélyre, én filmmel, meg szótárral, meg napszemüveggel, és azzal a narancssárga színű, nyúlós, büdös kenőccsel, amit napvédőnek vettem, és ami rögtön lehámlik rólam, szóval felkenés után nem nyúlhatok magamhoz (ehhe;), lányok fetrengenek, én meg süttetem, amit a jóízlés enged így a belvárosban, négy emelet magasban, nem tudom, van-e erre vonatkozólag valamilyen szabály, hogy a negyediken már levehetem a zoknimat, de a harmadikon még nem, illetve hogy erkélyen kidughatom a hasam, amit a teraszon még elnéznek, de a loggián szigorúan tilos. Mindenesetre semmilyen érdekvédelmi szervezet nem robbantott még a közelben. Ennek örömére megleptem magam egy ócsó uv-szűrős szőlőzsírral, vagy mi az, mert nem rúzs, na ajakír, hát legyen, felőlem skót is lehet, nem számít, na jólvan ennyi elég mára..

UPDATE: hát most jutott eszembe:
- Apu, apuuuu! Qrvára fáááj a fogaaam!
- Cssst, kisfiam, nekem is, csak anyád meg ne tudja!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr461960747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2010.04.28. 23:13:22

Az amcsi mosoly nem állna jól neked szerintem :) A tied így jó ahogy van :)

Én nem tudok napozni, nem bírom, se aludni, se feküdni, se semmi a napon...röplabdázni, kirándulni, az más. De feküdni nem.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.28. 23:24:15

@Ziebi: én se fekszem! filmet nézek :)
én viszont nem tudok mozogni a melegben.. abba én belegebedek, nem kapok levegőt, stb.. ja igen, ami mostanában van, a napon, az nekem már meleg..
Én 18 fokra vagyok kalibrálva, de úgy 20-25ig kibírom, ha nincs napsütés, vagy van szél, ilyenek.. de efölött megpusztulok..

Ziebi 2010.04.28. 23:30:28

@Ypszi: ok, mondjuk nagy melegben a legjobb egy medencében pancsolni :) Legalábbis nekem az az ami elfogadható :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.29. 00:40:56

@Ziebi: majd kicibálom a kádat az erkélyre :D

Ziebi 2010.04.29. 06:12:44

@Ypszi: vagy jövőre viszek neked egy felfújhatós medencét :) Cilák biztos értékelnék. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.29. 06:18:07

@Ziebi: egyszerűbb ha ilyen kirántós mentőcsónakot veszel.. és nekem sem kell bajlódni a felfújással :)) hozzá mondjuk egy felfújható cápa?? :D
süti beállítások módosítása