LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Jelzésértékű célzás

2010.04.28. 17:37 Ypszi

az, ha a biztonsági captcha vagy mi a tököm, amit bizonytalan képről kell leolvasni és be kell írni egyes helyeken a neten, hogy bizonyítsd, humanoid vagy... - azt vágja a képembe, hogy: HYSTERIA MISSION ???

;))

 

Régi becenevem jut erről eszembe: Neuralgica Infecta.. hihi

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr21959827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2010.04.28. 18:00:58

Nekem egyszer azt kellett beírnom, hogy STING. :) Szerinted? :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.28. 19:03:12

@Ziebi: azt én intéztem el! (azt hiszi, véletlen volt.. persze... :)

@ribizlifozelek: hát elég ha én értem:)) te, ezek a neten.. tudnak valamit.. legközelebb azt kell majd beírnom, hogy "ideje mosogatni" vagy valami hasonlót.. :D
süti beállítások módosítása