LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Van képem..

2009.08.21. 11:23 Ypszi

meg videóm! Hát ez az! Pöttyentenem kéne már ide valamit megint, de ami gondolat van a fejemben, vagyis több, és nem van, hanem tülekedik keményen a cunami a homloklebenyemen át, naszóval azok még nem kiforrottak, és félkészen teljesen felesleges megírnom, mert ha olvassa olyan, aki nem ismer, akkor lesz hű, meg haaa, meg hogyképzelem én ezt, és különben is! Bár nem érdekel nagyon, de annyira mégis, hogy ezzel ne rontsa már el senki a napom, mert nekem van úgyis igazam, és nehogy már én magyarázkodjak. Persze félő, hogyha megvilágosodok és minden szó eszembe jut, ami kell a tökéletességhez, akkor sem lesz jobb a helyzet, de legalább elmondhatom, hogy én mindent megtettem, megcselekedtem, amit megkövetelt a haza.

Ausztrál mesével is lógok még, mert van (nem sok), gondoltam, kiéheztetem a népet, már nehezen bírjátok, gondolom ;) De addig is, amíg összekapom az agysejtjeimet, ne tessék elfeledni, hogy másfél éve kaptatok tőlem egy saját mesét, ami ezerhatszáz oldalnyi szkennelés közben született, vagyis inkább pattant ki az ujjaim hegyéből, jól. Különböző korú gyerekeken tesztelve, még élnek :) Csak hogy annak is legyen valami, aki nemrég csatlakozott. Mivel mostanában nem dolgozom napi húsz órát, így a szürkeállományom is más, kicsit cukormentes lettem.

És igen! Aki esetleg hevesen rázná a monitort, mert hiánya van, türelem, türelem, sok könyvet olvastam mostanában, azt is folytatom, de megrekedtek a fejemben a betűk, még egy ideig ütögetnem kell a jobb fülemet, miközben vízszintesen tartom a fejem, mintha arra lennék kiváncsi a ballal, hogy jönnek-e az apacsok.

Most pedig megyek, és elfilozofálgatok azon, hogy aludjak-e, és akkor a helyzet változatlan lesz, mert ugyanolyan álmos és fáradt maradok, mint most vagyok, pedig nincs mitől, vagy maradjak ébren, és lenne némi jogalapja a kómaságnak, persze ha nem ilyenkor pörögnék be? De hülye is vagyok.. ez nem kérdés.. pörgéééés!! Megyek vasalni, amíg nem süt ide a nap és nem száradok rá a vasalódeszkára.

Igen, minden, vesszőért, kapok, tíz, centet, bilgécctől.

9 komment

Címkék: mese

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr871327827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.21. 20:21:46

@zanz: már elkezdtem titkon nézegetni:) Makkából basszus durván szivtipró lesz ezzel az arcszerkezettel.. csudiszép kiskölök, pedig tudod én nem vagyok oda a kőcökért:)

zanz 2009.08.21. 20:25:38

Makka nagyon tud nézni, ha akar. ;) Persze olyat nem említek, hogy az éjszakai temetőben közölte, hogy szerelmes volt a Balázs nevű óvitársába, de már szakítottak!!! Most épp "halálosan szerelmes" Áron haverjába. Kénytelen leszek tizenéves korában elcsúfítani: pattanást gerjesztek rajta, fogszabályzót kap és sztk-s szemüvegkeretet. ;)
Mostanában nagyon felemlegetett. ;)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.21. 20:33:57

@zanz: mik ki nem derülnek:) póló még mindig nem tetszik neki, vagy inkább csak leszarja?:)
Mármint engem? Ööö..

zanz 2009.08.21. 20:38:25

@Ypszi: holnap ráadom, legalábbis egy kísérletet teszek. ;)
Még szép, hogy téged! Egyébként nálam két feladatban is szóba kerültél, de azt inkább emailben. :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.21. 21:03:54

@zanz: ja, már müxik megint a régi, a kis obszcén.
Jó, hát azért legalább egyszer használja már, mig kinövi :)

zanz 2009.08.21. 21:05:14

@Ypszi: oké, akkor obszcénkedek egyet.
Még szép! Másnem rászögelem... 100-as szöggel.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.21. 21:12:59

@zanz: majd mielőtt kimosod (akár a gyereket, akár a pólót), távolitsd el a szögeket, mert a rozsda foltot hagyhat!

zanz 2009.08.21. 21:16:30

@Ypszi: narancssárga absztrakt foltok lesznek rajta. ;)
süti beállítások módosítása