LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Április eleje

2010.04.17. 13:22 Ypszi

A tavasztól megindult az élet itthon is. Nem mintha eddig unalmat hoztak volna a szőrmókok.

Prücsök megint kierőszakolta magának, hogy a szekrény elé húzzam a fotelt, hogy arról fel tudjon mászni az ojjektumba, elbújás céljából, ennek következtében az összes ruhám alja szőrös, no meg az összes zoknim teteje, mert a zoknis doboz a legpuhább, legmelegebb és legbiztonságosabb hely a világon!

Porszívózás utáni és kajaosztás előtti rosszalló pillantás, mégis hogy képzelem.. teljes diktatúra!

Koki leteszteli az új samponomat. Mivel a hajam túl magasan volt neki, így egy könnyebben elérhető tárgyon végezte el a labormunkát. Többmillió szaglósejtet használt fel, bizony! A kísérlet alatt  élő állatnak nem esett bántódása.

Néha még müxik a fűtés, a kiszolgáló személyzet időnként bekapcsolja, külön kérésre utasításra, mikor a szoba belső hőmérséklete nem megfelelő.

Koki, miután feltörölte az erkélyt a bundájával, és méltán kiérdemelte új nevét, ami a Koszmók Marci (nóziján látni is a foltot), játszott kicsit először a vasalóval, majd a hangfallal. A képen éppen tagadja. Ő bizony arra soha, de soha nem lenne képes!

Ez meg itt vicces. Így kurflizott Pyryék gépe New Yorkhoz közel. Ezek után nem csodálkozom, hogy fáj a fejük ;)

 

9 komment

Címkék: prücsök koki cila

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr151929179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2010.04.17. 19:18:49

Ez a fej és lábmintázat gyönyörű :))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.18. 01:41:52

Válogatott zoknikat kapnak ám! :D

chmanor (Robi) · http://www.chmanor.eu 2010.04.18. 12:15:30

Júúúj! A relaxfotelben fél perc alatt képes vagyok elaludni.:)

Egyébként a radiátoros kép a kedvencem.:P Az Én cicámnak is pont ilyen zoknijai vannak.:D Lassan világra hozza kismacskáit...remélem nem 6 lesz megint, mint tavaly. xD

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.18. 12:18:44

@chmanor: Ööö.. milyen relaxfotel??

Hát, a macskák ritkán ellenek 1 kölyköt:) Miért nem ivartalanítjátok?

2010.04.19. 03:26:18

A hangfalas, vasalós a kedvencem. Abban a képben minden benne van! :)) Én vagyok az úr a házban, ellentmondás nuku. :))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.19. 05:28:42

@tinkmara: nekem meg volt képem a Királyt csak úgy összepuszikálni, a koszmókos nózijával együtt.. :D Mit képzelek én magamról:D

Amúgy Prücsök az úr, párdon, mádám a házban, persze ezt Koki sose ismerné be, és még jó, hogy különböző neműek, így egyik mádm lehet, másik meg az úúr, és nincs veszekedés :D
Én meg ugye a kiszolgáló személyzet :))

chmanor (Robi) · http://www.chmanor.eu 2010.04.21. 18:47:40

Hát kérlek az, amire a 3. képen a cickány kapaszkodik.:P Vagyis mi úgy hívjuk azt az ülőalkalmatosságot, hogy relaxfotel.:D Vagy lehet hogy rosszul néztem.:)

Azért nem ivartalanítjuk, mert várom a tökéletes utódot. xD Amíg nem születik meg, addig sajnos nem lehet ivartalaníttatni.:S Annyira gyönyörű Piperke (ez a neve:), hogy egyenesen bűn lenne nem megvárni a tökéletes utódot...ami lehetőleg kislány.:D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.28. 19:01:50

@chmanor (Robi): jaaa.. az sima ikeás fotel, bár lehet hogy nektek relax, de nekem egy hintaszék lenne relax.. egyszer majd lesz olyanom, meg hozzá verandám :)

Hát te tudod, ha a kiscicáknak addig is megfelelő helyet tudtok találni.. én nem szaporítom az állatkákat, van belőlük elég, sok gazdi nélkül, aki akar állatot, inkább fogadjon egyet örökbe.. de én túl logikus vagyok:) mármint néha tényleg megbonyolítom és nehezítem az életem a logikussággal..

@ribizlifozelek: nem-nem.. az alanyok azok :))
süti beállítások módosítása