LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Tejszínhab

2009.05.02. 19:11 Ypszi

Először is, magyarázza meg vki, hogy mi a különbség a növényi és nem növényi alapú tejszínhab között, mert hogy mindegyikben van tej(féleség) a címke szerint, az biztos. Jó, nem néztem végig az összeset, tény.

Nade. Pár napja én lettem a herpesz legjobb barátja, a botox-szájú macák hozzám képest ipari tanulók:( Persze mivel túlérzékeny a fejszerkezetem, így a fél arcom is feldagadt, a nyakam is fáj, minden mirigyem beduzzadt, úgyhogy a lejárt terpeszkenőcsöm mellett fájdalom- és gyulladáscsökkentőkön, no meg vitaminon élek. Így legalább tuti megiszok 4dl naponta, a két pezsgőtablettával.

És akkor, mivel elfogyott a laktózmentes tejem, de fel kellett ébrednem, boltba meg nem mertem lemászni ilyen fejjel, a kávé meg túl keserű magában, hát a hűtőből elővettem a tejszínhabot, hogy majd tej helyett az jó lesz. Na persze. A hab természetesen nem volt laktózmentes. És természetesen jó adagot befaltam belőle.
Úgyhogy most felváltva kapkodok a cikázóan zsibongó arcfelületemhez, a hasamhoz, időnként a földhöz is, ha leteper a görcs, és ismét szorosabb kapcsolatot ápolok a fajansszal. Szuper. Már épp kezdtünk elhidegülni.

Erről egyébként eszembejutott életem első, és egyben igen meghatározó élménye, szintén tejszínhabbal.

Körtét egyébként azóta nem eszem, mióta befaltam egyben 1, max 2kg barna körtét. Eredetileg a színe zöld lett volna. Szóval azóta sem.

Sok-sok évvel ezelőtt kitaláltuk, hogy az újonnan nyílt vásárcsarnokot a Klauzál téren bevesszük magunknak, és megnézzük, mi van ott. Én akkor semmit nem láttam a csarnokból. Mégpedig azért, mert közel egy liter tejszínhabot zabáltam fel, kristálycukorral! Mármint nem azzal készült (vagy nemtudom), hanem én szórtam rá jó sokat. Nos, ennek a hatása akkor következett be, amikor odaértünk az ojjektumhoz. A wc-s néni jó fej volt, és akkor még lehetett is használni a "különtermet".
Évekig csak fososcsarnoknak hívtuk.

A vicc az az egészben, hogy a laktózra a tesztem negatív lett. A tejfehérjére is. De a tejre nem :D

Ja, és hogy továbbra sem tanulok az esetekből ;)))

Update: azóta már fáj a torkom is, és lázas is vagyok :/

2 komment

Címkék: sztori droid

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr461099187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.05.03. 18:52:15

eheh, vigyázz magadra te nő!

Amúgy érdekes ez, én a tejnek a szagát is utálom, meg tudnál vele ölni, de a tejszínhabért megveszek...meg a fagyiért, sajtokért, túróért..de a kefír megint nem jön be, a tejföl csak sülten, a joghurtok fúúj.
:)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.03. 19:06:34

@Ziebi: joghurtból én is csak a gyümölcsöseket bírom, a natúrokat nem.. tejfölt sose szerettem, de a laktózmentes az izlik, és a tejjel is így voltam sokáig.. mondjuk én mindig vonzódtam a mű dolgokhoz, mikor kicsi voltam, a házi tarhonyát nem ettem meg, csak a gépit, mert olyan szép kerek volt :))
egyszer 2 órán keresztül, és a konyha feltúrása után derült ki, hogy mit szeretnék enni, mert a nevét nem tudtam, csak hogy olyan szép:)
süti beállítások módosítása