LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Fejfájás

2010.03.19. 01:36 Ypszi

megint ezzel szenvedek.. az egy dolog, hogy nincs fájdalomcsillapítóm, de megérzem, mikor fáj úgy, amikor semmi sem hatna. Szóval most nem baj, hogy nincs bogyóm, mert úgysem használna. A szokásos dolgokon kívül, amik fejfájást okozhatnak, nekem két okom is van, amitől fájhat, és egyikre sem hatnak a gyógyszerek. Az egyik ok, az a hülye plusz pár bordám, ami a legalsó nyakcsigolyámra nőtt, de még a kulcscsontom alá, vagyis nem nézek ki gnómnak (vagyis de, de nem emiatt:), és a dokik szerint ez simán nyomhat ideget. Persze le lehetne műteni, nade érted.. magyar egészségügyben az én fejemet nem műtik, az fix, csak ha 50%-nál nagyobb az esélye, hogy műtét nélkül megmurdelok. Szóval inkább kihagyom, köszi!
A másik ok meg, hogy nem jó helyen van a kisagyam, a hülye nem tudja a helyét, önértékelési problémái lehetnek gondolom, ezért lejjebb van mint kéne, beficcen az öreglyukba időnként (rázkódástól pl - ezért nem kungfuzhatok, de igazából busz után sem futhatnék), és elzárja az egyébként cirkuláló agyvíz útját, így megnő a nyomás a fejemben, és a víz nyomja az agyam. Állítólag, doki így magyarázta el. Leletem az nincs, mert a körzetis elbugázta, és mikor átmentünk tőle az újhoz, az már nem kapta meg. Na szóval arra már rájöttem, hogy ilyenkor segít a sírás, és nem hülyeség, mert egy ideig csarnokvíz-csökkentő bogyót kellett szednem, mert hogy ezek összeköttetésben vannak állítólag. Az már mellékes, hogy a sírástól nekem mindig megfájdul a fejem, de arra legalább már hat a gyógyszer.

Most valami kombó látogatott meg, a sírás se hatott, se semmilyen házipraktika nem működött, kicsit sem. Úgy öt percre a nospa-forte mintha használt volna, de aztán mégsem, másom meg nincs. Most kijött belőlem az összes házipraktikám (kávé, pálinka, vitaminos pezsgőtabletta, vacsora), taknyom-nyálam összefolyt, de kezdem megint úgy érezni magam, hogy dejó, hogy nem vagyok rendőr, mert a szolgálati fegyveremmel tuti fejbedurrantottam volna már magam. Vagy milyen jó, hogy nem tudok kötni, mert a kötőtűt is benyomtam volna már a tarkómba, vagy az is szuper, hogy nem vagyok favágó, mert a láncfűrészemmel szemben fenyőfát imitálnék.

Ilyenkor van az, amikor már megfordul a fejemben, hogy bakker én mentőt hívok, nem bírom tovább.. de az antiszociális énem mindig felülkerekedik, hogy én olyat nem akarok mégse nem. Persze ha ez az intenzitás egy napnál tovább tartana, biztos meggondolnám magam. Holnap kiderül, hisz még csak alig 16 órája tart a fájdalom.

Holnap viszont szép leszek, előjönnek majd a hányás miatti vérszeplőim a szemem körül. Még jó, hogy nem kell mennem sehova, mert nincs az a smink, ami ezt el tudja tüntetni..

Amúgy lehet hogy már elregéltem a fejfájásaim hátterét, de leszarom. Kikívánkozott. Addig is, amíg írok, nem a ceruzát hegyezem, amit a fejembe akarnék döfni.

10 komment

Címkék: hikomat

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr451851344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2010.03.19. 06:45:50

:((((((

Remélem az alvás segített :)**

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.03.19. 14:45:57

@Ziebi: Reggel 8 körül elmúlt, akkor el is tudtam szenderedni, aztán felébredtem, és folytatta egy kisebb verzióban, de annyira álmos voltam, h elszenderedtem, és a második ébredés már tiszta volt.. egyelőre.. de nem nagyon merek mozogni, mert egy kicsit még kótyagos a fejem..

A torkom és a gyomrom meg fáj, de csak elmúlik..

2010.03.19. 15:09:59

Ó, Te szegény lány. Unokatestvéremnek szokott ilyen lenni. Nekem még ez, a semmire nem múló fejfájásom nem volt. Szörnyű lehet. Látom rajta, s most olvasom nálad is... sajnálom, közben örülök, hogy azért már kicsit engedett. Ölellek. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.03.19. 15:48:42

@tinkmara: köszönöm:) a szokásos 24 órán belül elmúlt (épphogy).. de azért nem kívánom senkinek sem.. egy fejfájásgenerátorral háborút lehetne nyerni, de erre még senki nem gondolt (kivéve, ha a cia figyeli a blogom, mert akkor ötletet adtam nekik:))

a.anami 2010.03.24. 23:28:16

Glycerin - folyadék, nem a kúp.:) Lehet, hogy recept nélkül is adják. Agynyomásfokozódáskor adjuk, 2-3 ek.-lal. Lehet, neked is segítene. Mondanám a Mannisol infúsiót, de nem hiszem, hogy lenne pár langyos palack elfekvőbe...Érdekes agyad van.:) Ilyet még nem hallottam.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.03.24. 23:36:36

@a.anami: hm, ennek utánaérdeklődöm..
az infúzióval az még a gond, hogy az ilyen tűvel kapcsolatosnak hangzik, az meg nálam nem játszik:)

Az egy dolog, h te még nem hallottál erről, de hogy a dokim sem, az már gáz :) Amúgy neve is van, vmi arnold-chiari vagymi..

zanz 2010.03.25. 13:44:35

Au! Rosszul hangzik ám nagyon!

Busz után rohanni? Még az életben nem láttalak futni jármű után!!!! :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.03.25. 20:47:15

@zanz: mert vigyázok a fejemre! De igazából azért, mert annyira sose sietek sehova, h fussak.. najó, itt azért párszor futottam vili után, h ne késsem le a vonatot, töredelmesen bevallom..:)

ribizlifozelek · http://ribizlifozelek.blogspot.com/ 2010.03.26. 06:17:35

Vigyazz magadra!

En ha hagymat vagok, mindig zokogok, mint egy siratoasszony. Esetleg hagymaszagolas?

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.03.26. 09:56:30

@ribizlifozelek: ó hát ez óriási ötlet, mert én még a lilahagymától is bőgök! Persze legutóbb nem volt itthon hagyma, de majd gondoskodom róla, h legyen mindig vész esetére.. hogy a legegyszerűbb nem jutott az eszembe!
(Bár lehet, hogy eszembe jutott, csak azzal a lendülettel el is felejtettem... nem lepődnék meg :)
süti beállítások módosítása