LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Háztűznéző..

2009.11.27. 04:42 Ypszi

Már megint.  De ez most közelebb volt. Szóval pár óra alvással szétválasztott 2x24 óra után ismét bedőltem az ágyba, direkt éjjelre időzítve (fél12), hogy reggel keljek már, amire úgyse fogok beállni, mert nem tudok, de legalább világosabb van, és az jó.

Épp csorgattam a nyálam a párnára, mikor (fél 3-kor) valami nagyon hangos, nagyon fura zajra ébredtem. Mire rájöhettem volna, hogy mi az - ami összehasonlítási alap nélkül nehéz lett volna -, már csend lett, csak egy autó brummogott fel az utca által agyonakusztikálva (ilyenkor remegnek az ablakok). Megráztam a fejem, de valami nem stimmelt, mert a két macska nyakot nyújtva, fület hegyezve, fejet forgatva kommandózott a szobában, aztán az utca túloldalán, a szomszéd falon furcsa fényjátékot adtak. Ez azért lett gyanús, mert ugye nincs is szülinapom (persze van, csak nem most). Na mondom, biztos betörtek az alattam lévő lakásba, és most elemlámpával keresik a szajrét. De egy sima elemlámpa fénye nem ilyen erős, logikáztam. Addigra már több ruhát is magamra aggadtam, egy szál mosolyban mégsem állok ki leskelődni az erkélyre, merthogy addigra meguntam a fényjátékot, a dörmögő motort, a zubogó hangot balról.
Volt egy tippem, még vicceltem is magamban, hogy biztos megint tűz van. Ehhe.

Az erkélyen meglepi várt, a bal szomszéddal szemben állt egy tűzoltóbácsi a levegőben! Persze darus kocsi tetején. Füstöt nem láttam/éreztem, de egy parázst láttam landolni az aszfalton. Szóval a fura hangos zaj a tűzoltóautó alátámasztása volt gondolom. A zubogás meg természetesen a víz volt, ami bentről jött, még mindig csöpög le az utcára (inkább ömlik.) A fényjátékosok meg a tűzoltók voltak.

Egy bácsi épp akkor kiabált fel mellém az erkélyre, hogy "És akkor zárjátok el a vizet, áramtalanítsátok a lakást, és gyertek le Zolikám (fiktív név)!" Kicsit még nézelődtem, meg lassan felöltöztem, hátha megint dörömbölnek az ajtómon, hogy húzzak a vérbe, mert tűz van, de úgy döntöttem, hogy se sziréna nem volt, se füst nincs, és még csak rám sem kajabáltak, mikor kidugtam fejem az erkélyről, hát maradok.

Az is eszembe jutott, hogy amennyit én kimozdulok otthonról, csak egy tűzoltóval tudnék összejönni mostanában, mert azok szeretnek házhoz jönni.

 

Szóval ez van. Amúgy azért van csend, mert túl sok elmaradásom van túl sok dologban, és próbálok azokra koncentrálni (kevesebb, mint több sikerrel, de azért haladok), meg kedvem sincs, holott nekem inkább nyári depresszióm van (jaj-istenem-nincs-egy-rongyom-amit-felvegyek/kilátszik-a-sonkám/dagadt-vagyok-szindróma), télen mindig felébredek kicsit, energikusabb vagyok, mert nem döglök bele az időjárásba.

Tehát megvagyok, ha esetleg hiányoztam volna valakinek (nem néztem meg a kommenteket sem), és most is csak azért írtam, mert visszafeküdni azért nem voltam bátor, de már elment mindenki, még a rendőrautó is, és ahogy hallom visszaszállingóztak a szomszédok is. A macskák is megnyugodtak, és ellenőriztem, hogy még nem ázott át a fal.

Apropó. Rájöttem, hogy én tök máshogy ijedek meg. Teljesen beszartam attól, hogy el kéne hagyni a lakást (1,5 éve ugye kis ház, lépcsőház, evakuálás volt), de a tűz gondolata maga nem riasztott meg (még mindig nem), sőt teljesen hidegen hagyott. Kezdem azt hinni, hogy tényleg éréketlenné váltam a külvilágra. Érted, arra ébredsz éjnek évadján, hogy a szomszédba beles egy tűzoltó, parázs és pernye száll a levegőben, erre logikusan felméred a helyzetet, aztán felhangosítod a tévét, hogy ne zavarjon a motorzúgás annyira, és bekapcsolod a gépet, hogy sims-szel elüsd az időt, amíg ki nem derül, hogy mi lesz, persze előtte az összes érzékszerveddel felméred a helyzetet, és úgy döntesz, ez tök logikus. (Szerintem ha lángokat láttam volna, akkor is kb ugyanígy reagálok - sims nélkül.)

Amúgy ez az autó most nem matchbox volt, az az igazi, naaagy, emelődarus, kék ledes kezelőpanellel (tényleg, a kocsi seggében volt, láttam!).

Na visszaszunyok, és megálmodom, hogy jövőre lesz-e tűz, és ha lesz, csak akkor lesz-e, ha új lakásba költözöm, és már egy éve ott lakom.. valaki egyre közelebb bökdös az ujjával, szóval jövőre minimum felrobbanást várok. Csak úgy csendben mondom. Figyelsz, Mikulás?

10 komment

Címkék: tűz

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr81555579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.11.27. 07:36:25

Álmos vagyok, ezt majd holnap kommentálom. :)

//és álmosan is hipphipphurrá, Ypszi egyben van :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.11.27. 08:35:01

@Ziebi: egy ilyen nem fog ki rajtam :)

amúgy próbáltam leskelődni, de nem látni semmit, az erkély ilyen beépített, szóval nem is erkély.. az utcáról se látni semmit, a negyedikre elég nehéz felsasolni, szóval nem sikerült megvizslatni, hogy mennyire volt itt tűz.. azé kicsit kiváncsi lettem volna pedig :)

lizocska 2009.11.27. 10:49:23

ah, megvagy, akkor jó!

P_anka 2009.11.27. 15:22:13

Fenébe, egyik nagy kő a szívemről pont a lábamra esett... szóval örülök, hogy megvagy :)

Ziebi 2009.11.27. 18:42:39

@Ypszi: erre jó a tükör :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.12.02. 09:06:21

@lizocska: @P_anka:
én mindig megvagyok, csak néha nagyon elbújok, rossz pénz nem vész el, ne felejtsétek el:)

@Ziebi: hát tükör nekem csak a szekrényajtón van, vicces lett volna, ahogy a 2x1méteres ajtót kilógatnám az erkélyen.. egyszerűbb lenne átmenni és megkérdezni, de hát az nem az én stílusom..

kanga_jd 2009.12.02. 21:25:43

még mindig amondó vagyok, hogy felfedezhetne már egy könyvkiadó és nem lenne más dolgod, csak élni, írni, elküldeni mélben és megjelentetni és utalhatnának neked érte sok-sok pénzt és abból újfent csak élnél és írnál és megélnél és megosztanál velünk ilyen és hasonló jó stílusban megfogalmazott mindenféleségeket :)
én már-már kezdem megszokni, hogy csak kb félévente hallok rólad hírt, de akkor mindig neveteksírokkacagok :)

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.12.06. 15:10:00

Felfigyelt rá valaki (mondjuk Te magad): "... a tűz ... teljesen hidegen hagyott..." ?

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.12.14. 15:13:02

@Lobra: felfigyeltem rá, hiszen én írtam! :) ilyen kis oximoron vagyok (vagymi)
(üdv újra!:*)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.12.14. 15:14:15

@kanga_jd: hát én is valahogy így gondolom, hogy egyszercsak felfedezhetnének jól, de az a baj, hogy értem nem jár nobeldíj:)
süti beállítások módosítása