LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Görbül a szám,

2009.08.09. 17:42 Ypszi

mert ma sem nyertem, bár most már sikerült egy kettest összehozni, igaz a hatoson, ami ugye ennyi szerencséért nem fizet, viszont ha így haladok (múltkor két egyesem volt), pár hét, és tényleg nyerni fogok (napersze).

Alaszka amúgy azért jó, mert csudiszép, és nyáron kifejezetten nekem való az időjárása, valamint némileg kevesebb ember tartózkodik ott, mint egy átlagos londoni hétköznap délután az Oxford Circus-i buszmegállóban.

Tehát ha kicsit eltűnök, majd láttok farkasos, jegesmedvés, és sarki fényes képeket, akkor elhúztam nyaralni/telelni a nyereményemből, szóval hívhattok télapónak és írhattok nekem listát az Új Lappföldre.

Magamhoz képest teljesen szárnyalok, a bőröndöt eltettem, átszereltem a polcokat a szekrényben, és átrendeztem, még macskaalmot is cseréltem, mert Koki úriasan bepisilt megint a wc-be, ezzel jelezvén, hogy nem megfelelő a tiszta és koszos alomszemcsék számának aránya. Még a kisujját is eltartotta közben szerintem, ez egy Lord, a vacsorához is kendőt  kér, meg antik ezüst gyertyatartót.

Valami szellem, vagy gonosz árny járkál a lakásban, mert fura dolgok történnek. A tv kikapcsol magától, vagy épp hirtelen mute állapotba kerül, esetleg lehalkul, csatornát vált, és nem, a távirányítóra sem én, sem a makkák nem feküdtek rá. Egyikre sem. Ez még nem annyira zavaró, de eltűnt a szó szerint drága fájdalomcsillapítóm, amit letettem az asztalra, onnan ettem belőle 3 napig a bogyókat, és negyedik napra már nem volt ott, sem máshol. Azóta feltúrtam a lakást már, még a hűtőbe is benéztem, de nem találom.

Most meg nézem a Lostot, de mivel a negyedik évad kimaradt, nem értem, de azért lelkesen sasolom, hogy még jobban összekavarjam a régen látott epizódokat is. Nem unatkozom.

Csak a fejem ne fájna még mindig :/

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr751298569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2009.08.10. 03:23:25

Nem lehet, hogy a makkákok hurcibálták el vhová?

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.10. 06:27:44

@bioLarzen: Nem, mert az asztalok tabuk, csak az íróasztalomra jöhet fel Prücsök (Koki nem tud, mert az magas neki, hiszen vak). Olyan kupiba meg ha akarna, se tudna felmászni, nem szeretik a cilák az ingatag talajt :)

Ziebi 2009.08.10. 09:09:31

@Ypszi: Én is a macskincokra tippelek amúgy, eljátszották valahova, majd előkerül 3 év múlva mikor nem keresed.

A nygmamám fogsorát egyszer a kutya vitte el, képzelheted azt a családi programot mikor mindenki a nagyi fogsorát kereste :D

bioLarzen 2009.08.10. 10:55:12

@Ziebi: ... aztán az eb villantott egy jó széles mosolyt és mindenki ledöbbent :D :D :D

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.10. 13:31:33

@Ziebi: csakhogy ez az egyetlen verzió, ami kizárt.. Koki csak az ágyra mászik fel néha, Prücsök meg mindenre, csak az asztalokra nem. Kupiban pláne nem érdekli, szóval ezer százalék, hogy nem macska volt.
Amúgy megnéztem a macskák által kedvelt búvóhelyeket, hátha én vertem/ejtettem le, csak nem emlékszem, de ott sincs. Komolyan az egész lakásban nem találom.

Persze ha meglesz, akkor szólok.

bioLarzen 2009.08.10. 18:22:40

@Ypszi: Édesanyám alzheimeres volt (bár nagyon fiatal volt ő még ahhoz, mégis). Megvolt neki is az a szakasz, mikor elkezdte hülyxe helyekre elrakni a cuccokat, aztán, persze, nem találni. Saja elég nagy rutint szereztem a dolgok váratlan helyről való felkutatásában (hűtőből fésű, táskából wc-papír, könyvek mögül fakanál, stb...) - dehát, Te ott, én meg itt... :)

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.11. 12:18:01

@bioLarzen: Na szóval az van, hogy a bűnös valószínűleg én voltam, bár nem emlékszem rá, és ez annyira nem meglepő, mert mióta élek, még csak arra sem szoktam emlékezni, hogy az elmúlt 5 percben mit csináltam, vagy mit ettem előző nap délben.

Szóval kérem szépen a gyógyszeres dobozomban volt, ami nem jellemző rám, mert oda csak azt szoktam tenni, ami ritkán kell. Érthetetlen, de legalább megvan :)
süti beállítások módosítása