LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Képek az esti sétáról - 4. nap

2009.06.27. 23:27 Ypszi

Rózsaszín felhőkkel ment le a nap

Belátás a kanyarba

A part széle teljesen elveszett a sötétségben

A homok és a város

A part

Vannak ilyen mászó-alkalmatosságok, ha nem vinnél könyvet :)

Ahonnan jöttünk

Mert tetszett a kompozíció: fa, part, csillag :)

 

4 komment

Címkék: utazás spanyolország el campello

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr841212717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lizocska 2009.06.28. 13:07:40

elképesztő! de azért hazajössz, ugye?

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.28. 15:46:13

@lizocska: persze :) már nagyon hiányzik a cicám, de tudnék itt élni.. főleg mert szeretném a meleget, csak nem bírom, viszont itt a víz közelében meglepően elviselhető még nekem is.. még sosem élveztem a nyarat, mert ájulásközeli állapotban voltam mindig a melegtől :/

Ziebi 2009.06.29. 19:22:50

Nekem Spanyolország, és egyáltalán a spanyolok kicsit túl zajos népség lenne , bár még nem próbáltam... viszont egyszer megnézném az tuti :)
süti beállítások módosítása