LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Csaláncsípés és viszketés - 3. nap

2009.06.26. 01:32 Ypszi

Tiszta hülye vagyok basszus. Annyi minden történt szerdán, hogy az lett egyszerre a 2. és a 3. nap is :)

Na reggel negyed 6-ig szórakoztam a képekkel, beszámolókkal, egyebek, közben ki akartam várni a napfelkeltét, de csak nem sikerült, pedig a madarak már elkezdtek csipogni. Rengeteg fecske van itt, kicsit később kezdenek a hangoláshoz, mint otthon. De. Nálunk már 4-kor kezd világosodni, itt meg ugyanolyan sötét van még 5-kor is, de este 10-kor még mindig világos van. Ez nem igazán érthető, és az időeltolódással sem lehet magyarázni, mert az csak egy óra, és a napkelték és -nyugták között nem ennyi a különbség (és most arról fogalmam sincs, hogy melyik irányban is van az az egy óra..)

Még éjjel politizálgattunk kinn a teraszon kicsit, aztán 1-kor megjelent egy köntös, benne Zsuzsival, hogy dübörög a szomszéd, halkítsunk egy kicsit, mint kiderült, panel az egész, és irtózatosan viszi a hangot. Ezt később a most beköltöző szomszédok alá is támasztották, egész délután csak azt lehetett hallani, ahogy húznak vonnak valamit (valszeg bútorokat) összevissza a lakásban, patakopogás, rohangálás, stb. Szóval érthető volt. A kutyus most kevesebbet nyivákolt, viszont megsasoltam, nagyon édes kis drága, de kisebbnek gondoltam. Innen fentről egy németjuhász-beagle keveréknek tűnt, persze könnyen lehet, hogy jobban mellélőttem, mint vak a dartsban.

Dél körül keltett Zoli, hogy kell-e valami a Lidl-ből (nagyjából ugyanaz, mint otthon - vagyis fogalmam sincs, mert egyben se jártam még). Rendeltem kávét, mert bár Petit megkérdeztem otthon, hogy van-e kávéjuk, nem voltam egyértelmű, hogy miért kérdeztem, és nem volt már túl sok, mert ők ritkán isznak, nem úgy, mint én. Az a kávé úgy két adagra lett volna elég nekem:) Még bagett kellett volna, de mikor visszaért, kiderült, hogy az bizony nem volt a Lidl-ben, pedig otthon igen, mire közöltem, hogy Zsuzsi elregélte a bevásárlás alkalmával, hogy az Esso-kútnál (ami tán félúton lehetett a Lidl-ig) lehet kapni minden reggel frisset, és jó áron, az kivételesen nem drágább az aranynál.

Ezután egy ideig még gondolkodtam, hogy jó lenne lemenni a partra, meg sétálgatni, de elvetettem az ötletet, mert iszonyatosan viszkettem a kiütésektől, és nem mertem megkockáztatni, hogy megint napra menjek. Ekkor még nem jöttem rá, hogy pontosan mi is válthatta ki. Inkább a szobában maradtam, irogattam a beszámolót, kávézgattam, áttöltöttem a filmeket, amik elég jók lettek, de még lesz velük munka.

Így a napom képekből, filmekből, írásból, viszketésből, és dilemmából állt, mert nagyon lementem volna a medencéhez. Na de már mindegy, holnap már ügyesebb és okosabb leszek. Vacsiztunk fincsi Jamie Oliver-es csirkécskét, amit Zsuzsi csinált (nagyon jól tud főzni), kóstoltunk naspolya-pálinkát, érdekes íze volt. A naspolya szót egyébként viccesnek tartják itt, mert a polya kiejtve kicsit vulgáris tartalommal bír, ennél többet nem mondok :)

Most meg itt ülök, Viasat megy a háttérben, gazdák elmentek aludni, közben még viszketek és kiütök, de örülök, mert utolértem magam a beszámolóban, márcsak a vidiók vannak hátra. Szép meló lesz :)

Szólj hozzá!

Címkék: utazás spanyolország alicante el campello

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr521209101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása