LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Koncert

2009.06.12. 21:59 Ypszi

van a sarkon. Igen, a szokásos helyen. De most kisszinpaddal, dobbal, gitárral, élőzene van kérem szépen, igen, hangosítással is, és óriási zajládákkal. Nem tudok tévét se nézni, mert nem hallom. Igazából annyira nem zavarna, ha mondjuk tízig befejeznék, de félek, hogy ez nem fog menni. Voltunk moziba, az Utolsó látogatás nyert, de már akkor nem lehetett elmenni az "utcaizenész színpad" mellett dobhártyaszaggatás nélkül. Mondjuk ha vki az utcán zenél, akkor nem kell neki színpad, mert az utca az, nem? Na mindegy.

Volt még nyitva sátor is, és persze előbújtak a barlangokból a kajáldások, a lángosért-lepényért átlag húsz percet kell sorbanállni, de volt még pizzás is a bódésok között, meg irdatlan nagy serpenyők, amikkel olyan méteres átmérőjű palacsintákat lehetne csinálni. Ha nem felejtem el, azért majd csinálok képet, mert nagyon jó kis feelingje van ezeknek a dolgoknak.

Az mondjuk nem tetszik, hogy idetelepítették a színpadot, és nem a szokásos helyekre, a héten már elég volt egy amatőr csoportot végighallgatni. Kipróbáltam, és mivel nem hangstúdiós cuccom van, a fülesen keresztül is átjön a téma, és ha ez is eltart mondjuk éjfélig, akkor nagyon morcos leszek :/

Igazából nem vagyok ilyen nyafogós (de igen), csak a hangokra nagyon allergiás vagyok. Addig nem is szoktam hőzöngeni, amíg zenével vagy tévével el tudom nyomni.

Amúgy élőzenéhez képest elég jól nyomják, bikini meg tán edda, meg ilyen dalok mennek, teljesen élvezhető lenne, ha én választhatnám meg, hogy mit hallgatok. Evvan, a nyár az egy ilyen időszak itt, azt hiszem.. mondjuk én vagyok a hülye, hogy nem csápolok kinn a koncerten sörrel az egyik kezemben, kolbásszal a másikban..

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr191181835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pyry 2009.06.14. 14:40:34

Hát nem tudom, azért kéne legyen valami határ ahol vége van az éjstakai mókának...én annyira utáltam mikor csukott ablak mellett sem tudtam még más zenét sem hallgatni, és csak szólt a jazz egész éjjel, és kiráz tőle a hideg...
Nem azzal van baj hogy buli van, de mondjuk éjjel 2-kor lejjebb vehetnék a hangerőt...és most nem 1-2 alkalomról van szó, hanem nonstop hacacáréról... :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.14. 17:54:13

@Pyry: hálistennek tűrhető időben abbahagyták, csak nagyon hangos volt... szóval hiába, hogy most nem éjfélig nyomták, de olyan szinten hangos volt, hogy tényleg nem lehetett tévézni sem :/

Amúgy ez egy ilyen időszak itt, én meg a központban lakom, úgyhogy igyekszem hozzászokni, nyáron ez van.
süti beállítások módosítása