LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Plus

2009.06.09. 16:18 Ypszi

Van itt egy Plus, kemény két perc sétára, ha andalgok, amit nehezen szoktam meg, merthogy nemsokféle dolog található, de azért arra jó, hogy lerohanjak, ha kell valami hirtelen, és laktózmentes tej is kapható, valamint ha szóvá teszek valamit: lejárt termékeket találok, vagy nincs kiírva a krumpli ára, akkor rögtön tesznek az ügy érdekében, nem pedig legyintenek a vállukkal és morcosan dolgoznak tovább. Segítőkészek, a pénztárosok néha mosolyognak is. Ellenpéldaként: egyszer voltam a kaisers-sparban 1,5 villamosmegállóra innen, és amikor szóvá tettem, hogy amit levettem csomagolt sajt, tiszta víz, és már át is ázott rendesen a tejtermék, hogy ez így nem lesz jó, flegmán közölték velem, hogy ez biztosan azért van, mert úgy megvan tömve a fakk, hogy kilógott a hűtőből. Mikor mondtam, hogy akkor most mi legyen, közölte, hogy vegyek le másikat, szinte fel sem nézve. Tuti, hogy később nem távolították el ezeket a termékeket, amik nem hogy undorítóak voltak, de valószínüleg a szavatosságuknak sem tett jó ez a helyzet.

Na és itt, ebben a Plusban most már lehet dvd-ket is kapni, a pénztárcám nem túl nagy örömére, a filmeket a gyerekfilmek mögé dugják, de nekem orrom van ehhez, úgyhogy a túrórudi mellé bevásároltam megint. A zsákmányaim meg: Macska-jaj, Az öreg halász és a tenger (Anthony Quinn-nel), és egy újabb Miyazaki-mű, a Laputa, az égi palota (megvan már a Chihiro szellemországban, A vándorló palota, a Nauszika, a szél harcosai, és a Kiki, a boszorkányfutár). Ezek közül csak az utolsó volt zsákbamacska, de már régóta szemeztem vele, és a már meglévő művek miatt úgy gondoltam, nem lehet csalódás :)

Szóval gyűjtök, gyűjtök, lehet néha kincseket találni :)

8 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr671174838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cho. 2009.06.09. 20:22:47

A Chihiro az jó! :)

Egyébiránt pedig szerintem ne fecsérelj energiát ilyesmikre h vizes a sajt meg horpadt a kólásüveg. Egyrészt felesleges, úgyis leszarják amit mondasz (alulfizetett 8 órás műszak végén pláne nem érdekli őket az ilyesmi amit meg is értek), másrészt magadnak is megspórolod az időt és az idegeket.
Egyszerűen gurítsd tovább a kocsit és hacsak nem égbekiáltó a probléma, keress másik terméket. :) Én igy szoktam - kivéve ha valami tényleg gusztustalan pofátlan nagy dolgoról van szó -.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.10. 03:04:29

@Chosy: de látod, hogy van, amikor nem felesleges szólni. Én inkább szólok, mert vannak olyan emberek, akik elvégzik a munkájukat, ha meg mégsem, akkor én megtettem mindent. Ez nem energia, két perc kitérő a vásárlásból szerintem megéri.
Nem fogok elmenni ilyen dolgok mellett, mint ahogy mások mellett sem, ami nem tetszik. Nem igazán szeretem a homokba dugni a fejem, akármilyen kis dologról is van szó.

Én szólok, aztán hogy mit csinálnak vele, már nem az én dolgom, de én ettől jobban érzem magam. Pláne, ha van is eredménye. (az esetek 50%-ban van, a Plusban pl. 100%-os ez az arány)

Cho. 2009.06.10. 10:24:51

@Ypszi: A Plus jó hely, szerettem ott vásárolni. Jelenleg csak CBA van a közelben, de hogy az mekkora lepratelep hallod....Ráadásul kikúrt drága! :O

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.10. 11:28:59

@Chosy: most már én is megszoktam.. de először, mikor itt jártam, a penny jutott eszembe, annyira nem találtam semmit az én minimum intersparhoz szokott pesti ízlésemhez :)
de aztán egyszer vagy egy órát voltam benn, és végignéztem mindent alaposan, és rájöttem hogy nem is olyan rossz hely, és főleg nem olyan drága :)

Ziebi 2009.06.10. 18:13:18

ez szerintem amúgy helyfüggő is...ahol mi laktunk ott a CBA volt az elfogadható üzlet, és nem csak a kínálata miatt. Egyszerűen normálisan nézett ki, tiszta volt, stb...

A Plusba is mentünk néha, van pár nagyon jó termékük :) Pl. a Plusos csokiskeksz utolérhetetlen :)))
Az volt csak vele a baj, hogy olyan figurák jártak oda, hogy ihaj....pl. bevonult egy egész család, láthatóan loptak, de az egyszem biztonsági őr nem mert fellépni, Joli néni a pénztárnál meg mégúgyse. :/

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.10. 19:16:03

@Ziebi: mondjuk igen, mikor a thökölynél laktam, ott a közeli cba-ba jártam, volt még két másik is a környéken, messzebb (de tovább tartott nyitva), az viszont iszonyat lepukkant volt, kicsi, zsúfolt, átláthatatlan, nulla választékkal :/

Velem múltkor szóba elegyedett egy nem túl tiszta, kicsit piaszagú fickó, de teljesen illedelmes volt, és értelmes, úgyhogy hümmögtem neki, meg néha válaszoltam, hogy tényleg, milyen grafikák vannak manapság a márkás termékeken, meg ilyenek :) fura volt nagyon, mert annyira nem illett a beszéde a kinézetéhez.. a fogai is.. mintha valami kalózfilmből ugrott volna elő... aztán szépen elköszönt.. abszolút nem volt tolakodó.. fura élmény volt :)

Ziebi 2009.06.10. 19:48:19

Na amit én még utálok, ha nincsenek rendesen kiírva az árak. attól falnak megyek. Nehogymár nekem kellejen utánarohangálnom hogy akkor az most mennyi. Úgyhogy ha iylet látok egyszerűen nem veszem meg, ha tetszik sem.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.10. 19:59:07

@Ziebi: mondjuk corában meg tescoban meg ilyen helyeken, ha ki van irva és gyanúsan akciós, akkor mindenképp megnézem, nehogy átverjenek, ami ugye szokásuk..
Itt a plusban szólok, ha nincs kiirva, most is ez volt, rögtön elrohant a nőci megkérdezni, és még mondta is, hogy jó drága, ahhoz képest, hogy mizo, csak azért mert laktózmentes..
Máshol, ahol nem járok sűrűn, ott nem feltétlen kérdezem meg, de ahova visszajárok, ott igenis legyen rend.

Úgyhogy én itt teljesen pozitiv tapasztalatokat szereztem, ami azt hiszem elég nagy ritkaság :)
süti beállítások módosítása