LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Mert tetszik..

2009.05.27. 09:19 Ypszi

Ezt akartam még éjjel megmutatni, és ezután szakadt el egy egész gombolyag.

13 komment

Címkék: zene video

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr41146229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cho. 2009.05.27. 14:50:41

Héé, ez az egyik kedvenc számom. :)
A klipben szereplő csaj meg a pasim kedvence :P :D

Ziebi 2009.05.27. 16:06:53

Ezt én is imádom. Szerintem a zenetörténet egyik legerottikusabb dala, ezt nem tudom megmagyarázni, de így érzem.

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.05.27. 18:21:06

nem nagyon szeretem a lassú számokat, de ez nekem is betalált.

meg mindig david lynch jut róla az eszembe. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.27. 19:24:11

@Ziebi: az az.. erotikus.. de mégis a mozdulatokban nem csak vágy van, az egész olyan vidámka ahogy ott rohangálnak a tengerparton, szóval mindig amikor megnézem, az jön le, hogy ejjjj de jó lenne is ott lenni, én lennék a lány, a pasi maradhat, és közben mehet ez a szám is :)

@Chosy: a csaj tényleg dögös.. az az arc, nézés.. huh.. pasidnak jó izlése van:)

@mooncat: hát david lynch egy fél fokkal betegebb csóka azért :)))

Ziebi 2009.05.27. 19:34:40

Ypszi: jaja :) Nem tudom, nekem a csaj annyira nem jön be, mármint nem csúnya vagy valami, csak nem az én esetem :D De ez így együtt, nagyon eltalálták. :)

Cho. 2009.05.27. 19:53:26

@Ypszi: A csaj Adriana Lima, világhírű modell, Itthon a gépen van neki külön képgyűjtő mappánk is (nem nekem :).
Nekem is tetszik, nagyon helyes nő.

A számban és a klippben pedig nem csak vágyakozás és erotika van, hanem szerelem is. Szerintem.
Abszolút csajos szám. A jóképű férfi majd megdöglik a nő iránt, fut utána és énekel neki. :D
Én is cserélnék a csajjal, de psszt :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.27. 20:16:43

@Chosy: pontyosan :) azé mondtam h az ember váltana feketefehérre és rohanna oda.
Pedig Adriana Limát ismerem, ez még vmi kiscsirke korában készülhetett akkor.. egyébként terhes:)
hogy pletyizzünk is kicsit.. nekem a szomszéd mari néni mondta, úgyhogy biztos igaz!
:)

Ziebi 2009.05.27. 20:48:01

A klipben benne van minden csaj álma, ilyen szerelmetes, erotikus odavagyok érted kapcsolat, és minden pasié is, egy ilyen szép és vonzó csaj aki csak őt akarja. :)

Cho. 2009.05.27. 21:31:51

@Ziebi: "és minden pasié is, egy ilyen szép és vonzó csaj aki csak őt akarja"

Nem pont arról szól a szám, hogy a csaj csak játszik vele? o_O
A büdös cafkája, nemhogy örülne a szerencséjének :DD

Cho. 2009.05.27. 21:33:31

@Ypszi: Tényleg terhes? LOL, ha ezt elmondom a tumoromnak, még jobban rá fog állni, bejönnek neki a terhes nők :D Inkább hallgatok. :)

Nem olvasok szennylapokat (velvet-et igen :DD), a szomszédokat kerülöm.. de majd akkor tőletek kapom az infókat elsőkézből :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.27. 21:43:38

@Chosy: az mindegy, hogy miről szól :D
persze igen, a cime is utal rá, de attól még a csaj ott van, és a klip hangulata is.. szívesen játszanék én is ilyet, de azért nem chris isaac-kel, mert ő már öreg, bár itt jól néz ki:)

Én is a velvetről tudtam meg.. amikor nagyon kínlódok, olvasgatok ilyeneket, mert olyan viccesek a hirek.. mármint az, hogy mi számít hírnek :))

Cho. 2009.05.28. 10:59:47

@Ypszi: Az a vicc, hogy a Velvet hiába nagy f*szságokat ír, mégis mindenki elolvassa, hogy legyen min hőzöngenie. Én is. :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.28. 18:22:06

@Chosy: Ha nem így lenne, akkor már nem létezne :) ahogy a bulvár sem.. szerinted a sims miért futott be? azért amiért a valóságshow-k, mert a játék is az, csak épp te irányítod, szóval még jobb.. betekinthetsz egy általad kreált család életébe.. tulképp egy modern truman-show :)
süti beállítások módosítása