LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Egyébként meg

2008.07.25. 10:23 Ypszi

tudom, hogy el vagyok maradva, mert ugye nyaralásból már megjöttünk, meg utána is történtek érdekes dolgok, és még fognak is, például egy elég nagy válltáska (haha) előtt állok, ami persze nem olyan nagy, mint Salt Lake City-be költözni csak úgy, de mindenesetre nekem, aki ragaszkodom a megszokott dolgokhoz, mert úgy kényelmes, és egyszerü, nekem a kicsinél nagyobb váltás lesz, viszont még bővebbet nem mondok, mert parás vagyok, és babonás (egyébként az nem, de jó erre hivatkozni), meg majd ha lesz már biztos, akkor majd úgyis regélek (vagy nem, mert lefoglalnak az újdonságok).

Addig is:

1.) Azokat az embereket szeressük, akiknek van kölcsön B-s jogsival vezethető kisteherautójuk, mondjuk úgy 2 tonnás :)

2.) Még hogy hülyeség a medvéktől félnem??

index.hu/politika/bulvar/medve0711/

index.hu/politika/bulvar/bam0724/

És az usb billentyüzetemen nincs hosszú i meg ü.. pff..

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr3584907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi · http://saltlakecity.blog.hu 2008.07.26. 10:13:53

Ugyehogyugye!!!
Én is ezt mondom :) A medve az nem játékmackó hanem egy vadállat :)

Ypszi · http://ypszi.blog.hu 2008.07.26. 10:46:27

Hú, már hárman vagyunk akkor a klubban! Szerintem tök logikus félni tőlük! Tud úszni, gyorsan fut, ha fára mászol, vagy utánad mászik, vagy leráz róla.
Repülni ugyan nem tud, de azt én sem :)
Szóval semmi esély.. kivéve talán, ha van nálad egy kis alma :)))

lacc 2008.08.02. 13:54:06

en inkabb a puskara szavaznek... :P
süti beállítások módosítása