LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Móning

2008.05.22. 00:45 Ypszi

Jaj hát igen..
Hajnalban érsz haza, és kitalálod, hogy alszol 3 órát, maximum. Mert hogy ennél több nem jár neked, mert rossz vagy és haszontalan. Dögöljön meg mindenki, aki 4 óránál többet alszik! Felesleges időpocsékolás. Régen két órával is ment.

És akkor ruhástul, levélírás közben elalszol. Óraállítás nélkül. Természetesen.

2 óra múlva (ez nem 120 percet jelent, hanem mondjuk 8x15-öt):

Jaj, hány óra? Már aludtam két órát? Hú, akkor időben vagyok, jó vagyok, de van még egy órács.... khrammm pityipúú
+8x15p
Jaj, hány óra? Már megint eltelt még két óra? Jézusom, késésben va... khrammm pityipúúú
+2x10p
francba, megint nem érek be hatra, de talán 8ra igen, na fel kéne.. khramm..pff.. klötty
+10p
hülye macska, szálljál le a fejemről.. fenébe, na gyorsan felkelek.. előtte ébresztőnek meghallgatom ezt a számot, majd a végén felkelek, már ébren vagyok
+5p
jaj úgy szeretem, még egyszer (ezt kb 10x egymás után, mert igazából 8ra beérni sem olyan vészes..)
+10p
picsába hogy megint beszundiztam, tényleg felkelek.. jaj de a hasam.. megvárom míg nem fáj
+2x15p
tényleg felkelek most már.. kirakom a lábam és.. jé, égve maradt a villany.. zzzzz
+30p egyben, nyálcsorgatással
fasza, megint jól elaludtam..

Lassított felvételes rohanás. Mindent leverés. 3x visszafordulás
- bezártam az ajtót?
- és a szoba ajtót?
- villany?
- macskakaja?
(ja, 4)

Áhhh.. és így megy ez mindig.. mennyivel egyszerűbb lenne előre beállítanom az órát, hogy alszom eleve mondjuk 5 órát, és akkor nincs ez a szarság.. kész vagyok magamtól, és még tudom is ezt, és mégis, minden egyes alkalommal eljátszom ezt.. borzasztó, rémes, elkeserítő.. ja és akkor legyél fitt és ügyes, meg egy kibaxott legkisebb ugrifüles :)

Szerintem elfáradtam. Már nem bírok 22 órázni. Nem megy.

Elegem van. Pihenni akarok. Azt csinálni amit én akarok.
Nem félni attól, hogy ha nem dolgoztam aznap 20 órát, akkor milyen szar alak vagyok. Lelkiismeret furdalás nélkül találkozni, időt tölteni emberekkel.
Vagy csak feküdni, nézni ki a fejemből.

Tökjó. A hét végén 30 leszek. Azt mondják, nem látszik.
Belül 70 éves vagyok.
Pótfoggal.
Járókerettel.

De én vagyok a mamuszrali örökös győztese!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr10481526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pyry · http://saltlakecity.blog.hu 2008.05.28. 02:50:50

Egyik kedvenc bejegyzésem :) És köszönöm hogy kiraktál oldalra :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2008.05.28. 06:18:59

Szivesen,
hisz csak elolvaslak minden nap, olyan nincs, hogy anelkul fejezzem a napot (vagy kezdjem:)

Csak nincs mindig idom hozzaszolni..
süti beállítások módosítása