LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Helyesbítés..

2008.03.16. 15:21 Ypszi

Volt nekem egy tűzoltós írásom:
ypszi.blog.hu/2008/03/01/tenyleg_antiszoc_vagyok

Abban meg egy ilyen:
"Közben megkerestem a listámat..
- még nem láttam élőben tűzoltót - sor mellé pipát tettem.. ez is megvolt!"

Nos, helyesbítenem kell, rájöttem közben, hogy én bizony láttam tűzoltót már élőben, csak épp civilben! Szóval a mondat így helyes:

Még nem láttam élőben, szolgálatot teljesítő tűzoltót! (és ez lett kipipálva azóta ugye..)

Na értitek.. csak hogy ne derüljön már ki ilyen hamar, hogy kamuzok, meg hazudozok összevissza...

Ma megnéztem megint "A szavak titkos élete" c filmet Tim Robbins-szal meg Sarah Polley-val.. mármint ők játszottak benne, nem pedig a kukoricámat csórták el filmnézés közben.. most a "Ghost in the Shell" megy.. reggel meg a "Napok romjai"-t és a "Névtelen harcos"-t vizualizáltam meg..
Vészesen gyorsan fogynak a filmjeim, sőt, már rég elfogytak,  már mindent 8x láttam minimum (már ami tetszett).. hamarosan megint be kell vetnem magam a bótba... pff..

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr100383241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása