LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Csak egy lepedő..

2008.02.18. 13:30 Ypszi

.. kell, ha hamvasztatsz és nem temettetsz. Hamvasztáshoz nem jár ruha. Nem kell végigkutatni a zsákokat, és morfondírozni. Nyári? Téli? Némár, egy estélyi! Kosztüm? Szoknya vagy nadrág? Blúz vagy ing? Fekete, fehér, vagy színes legyen? Kell-e harisnya? Melltartó?

Hálás vagyok??

A boncmester halál jófej volt (én meg morbid), mindent nagyon részletesen elmondott. Szinte lerajzolta telefonban, hogyan kell hozzá menni (nem feleségül!), én meg jegyzeteltem bőszen, Ferenciek tere Ferenc krt, sárga pöttyök, Mária utca, bőr- és nemibeteggondozó (álca??), büfé, sárga épület, portás bácsi.
Lepedő és 23ezer huf, ebben benne tíz nap hűtés, holnaptól. Kiokosított, hogy a temettető vállalkozásoknál (vagyhogyhíjják őket) mire kell odafigyelni, és hogy néha kicsit erőszakosan oda kell hatni. Mondtam, hogy az nem gond, abban jó vagyok, erre elkezdett uralkodni (ezt ki írta ide?) udvarolni az öreg (ezt a hangjából mertem kikövetkeztetni), hogy nekem olyan kedves hangom van, hogy én ilyesmire biztosan nem vagyok képes, és ritka az ilyen húdekedves hang, szóval kizárt. Gondolom a bejáratott lemezt rakta csak fel, de azért jópofa volt. Már csak egy öklömnyi volt a csomóm, ami közben a torkomból a gyomromba gravitált.
Végülis.. a helyszínelős filmekben is jófejek a boncnokok, biztos szakmai ártalom.

Holnap reggel 7re, vagy dél-egy között kell odaérni. Ööö.. Zanza eljön velem napközben, ő elmondás alapján vágta merre kell menni. Bár a 7 óra jobb lenne.. na még meglátom, hogy bokrosodom meg..

 

Szólj hozzá!

Címkék: temetés anyu

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr97344966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása