LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

A döntés

2009.09.02. 18:34 Ypszi

Na, döntöttem, akkor legyen este 18-20-ig a catcam, zenével jól, az nyert. Akinek ez semmiképp sem jó, de mégis szeretne két óra szövegmentes zenét, ami nem biztos hogy megfelel az ízlésének, az kommenteljen léci, mert egy emberért is képes vagyok megoldásokat keresni.

Amúgy ilyenkor délelőtt 8-10-ig még aktivak a macskák, élet van odakinn, ma pl Koki lefocizta a fehér lasztiját az utcára, mert kitágitotta alul a műanyag-szerkezetet, és menetrendszerint szereti kidugni a fejét, és a padlózat szélébe kapaszkodni, amitől én infarktust kapok, tehát ma az egész erkély alját hungarocellel rögzitem, mert ez a Koki direkt idegesít. Mióta rászóltam, csak erre játszik. A lasztit még nem tudom, hogy szerzem vissza, előbb még láttam a járda és a parkoló kocsi között.

5 komment

Címkék: catcam

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr651355924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2009.09.03. 23:53:27

Figyu,
Ha az lenne a mai műsor, hogy alsóneműben hungarocellezed a zerkélyt, tuti nézőcsúcs :D

bio

Ziebi 2009.09.04. 03:26:27

@bioLarzen: én a macskástól kevésbé jönnék zavarba :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.09.04. 08:49:11

@bioLarzen: negativ nézőcsúcsra nem törekszem :)

@Ziebi: megnyugodhatsz:))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.09.04. 19:33:47

@bioLarzen: hát.. túl nagy abból se kéne vhogy :)
süti beállítások módosítása