LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Vízóra

2009.08.09. 12:37 Ypszi

Mióta ideköltöztem (lassan már egy éve), nem tudom bejelenteni a vízóra állását. Nem mintha annyira szeretnék fizetni, nade ha már fogyasztok, akkor fizessek is. A nullás számlákat folyton küldik, csak pazarolják a nyomdafestéket, meg a papírt, a hátoldalon meg vannak hasznos infók. Nos, a megadott telefonszámokon képtelenség megmondani az állást, mert hogy nem veszik fel. Az ügyfélszolgálat már felveszi, de ő továbbhajt az említett vonalakra. Persze akartam én személyesen bemenni elintézni, de ismeretlen helyekre olyan nehezen küzdöm el magam, ezt nem az ilyen négyfal-embereknek találták ki. A boltba is néha több óra kell, míg lejutok, teljes harci díszben várom az ihletet, de volt már, hogy 3 nap kellett hozzá, és erős koffeinhiány.

És milyen már az, hogy tegnap mikor lementem lottózni  (amihez felkeltem már reggel 7-kor, hogy fél4-ig odaérjek a 3 perc gyalogságos távolságra lévő ojjektumhoz), észrevettem egy kiírást, miszerint ma jön a Vízóraleolvasó Ember, délután 2 és 4 között, aki nincs itthon, az írjon ki cetlit bizonyos információk megadásával. Reggel 5kor meg is csináltam, 7 óra kellett ahhoz, hogy kinyissam a bejárati ajtót és kitűzzem rá, hiszen mindegy, hogy megyek-e valahova, mégis ajtón kívülre jutok. Aztán nem jutottam, mert befele nyílik, de a lényeg ugyanaz.

Igen, az nem számít, hogy itthon vagyok, cetlin közlöm az állást, mert nem fog itt idegen ember mászkálni, az biztos. A papíron amúgy megemlítettem, hogy telefonon nem lehet bejelenteni, kapott a címzett egy "Kedves Vízóraleolvasó" megszólítást, megköszöntem a munkáját, és a hátoldalon még további szép napot is kívántam neki, ellensúlyozva az újrahasznosítható papír minőségét, majd az egészet feldobtam egy uv-zöld tűzővel, amivel az ajtóra szegeztem az adathalmazt.

Szerintem tökjófej vagyok.
De az ötöslottón (még) nem nyertem. Ha egyszer mégis, azt tuti észreveszitek, jönnek majd a képek Alaszkából!

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr701298033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dpspeti 2009.08.09. 13:52:04

Hát ez nem tunik tul jo eletnek.. vmit mindenkeppen kellene csinalnod... azért nem vagy még idos, hogy a lakásba zárva éljél Ypszike :P Az agorafobia, tomegiszony.. meg hasonlo kellemetlenségek már nagyon jol kezelhetoek..es nem kotelezoen gyogyszeresen...

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.09. 13:57:58

@dpspeti: igazából nekem kedvem nincs sem kimozdulni, sem embereket látni.. ez nem fóbia :)

dpspeti 2009.08.09. 14:37:11

JAh, az alkoholista is azt mondja, h neeem, simán le tudná tenni, ez nem alkoholizmus... :D:D

zanz 2009.08.09. 14:56:03

Miért éppen Alaszka? :D (ha nyersz, ugye csak a kedvemért elmész jegesmedve kukkantóba? Mert a képekre vevő lennék ;) )

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.09. 14:57:31

@zanz: :))) najó.. egyefene.. de ha nyernék, olyat kapnál tőlem, h a jegesmedve eszedbe se jutna :)

zanz 2009.08.09. 15:03:23

@Ypszi: kénytelen leszek megbuherálni a lottószámokat. ;)))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.09. 15:23:49

@zanz: de csak kiváncsiságból, gondolom ;)

bioLarzen 2009.08.09. 15:26:56

@Ypszi:

"De az ötöslottón (még) nem nyertem."

Miért, más fajtán már nyertél? :D

bio

zanz 2009.08.09. 16:31:30

@Ypszi: nehogy már emiatt haljak meg hülyén... ;)

bioLarzen 2009.08.09. 17:37:36

@Ypszi: bal/jobbfelső/alsó? :)

bio
süti beállítások módosítása