LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Tésztavers - Pyrynek

2009.05.28. 05:18 Ypszi

Reggel van, kezemben kávés korsó,
Az asztal szélén tészta billen, orsó.
Leveti magát gyorsan a mélybe,
Hull szanaszét, merül a kéjbe,

Mert arra számít, amire a csiga,
A parkettán lesz ám nagy galiba,
Megbíztak a csalfa durumba',
Hogy a talpam mérges lesz, vagy goromba.

És itt van még a tunya metélt,
Mely egész nap a földön henyélt,
Köztük a cérna, vagy a széles,
Ami szúrni igen nagyon képes.

Milyen ragyogóan jó is lenne,
Ha több lenne benne a penne,
Táncol a tészta-balett itt,
Kettétörtem kétszer a spagettit,

Mert igazából az volt a hibás,
Ő oszlott szét a padlón, ki más?
Majd este akaródzik porszívózni,
Addig hangosan gúnyol a makaróni,

Hogy a talpam szúr és fáj és bizsereg,
Mert alatta tésztadarab ficereg,
De meguntam már, felszedtem a masnit,
Hiszen tudom, hogy ő is csak egy undok..

plazmid!

 

:****

szerintem: (5/5)
Savaztatok: (5/5)

5 komment

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr921148154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.05.28. 05:20:00

Ez kéééésssssz :D Kifeküdtem, meghatódtam, köszönöm szépen .:)***

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.28. 05:40:09

@Ziebi: :)) mondtam én, hogy lehet egy tésztaborításból verset írni :) de szerintem már akkor is tudtad, csak nem gondoltad volna :))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.28. 18:50:16

Nah.. úgy látom másnak nem is tetszik a versike :/

:)

lizocska 2009.05.28. 22:02:39

behalás
még egy ok, h ne szeressem a tésztákat. mindig is sejtettem, h nem szabad lenyelni...
süti beállítások módosítása