LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Mjúzik, cáccá

2009.05.10. 05:55 Ypszi

 Nesztek egy csak windows hangokat felhasználó kis zene. Iszonyat jó :)

Amúgy tényleg nem én vagyok a nagyon repülő (pedig de), úgy látszik másnak is feltűnt, hogy vmi hibádzik a kréta körül:)

Megint 4kor főztem. Zöldborsófőzeléket. Szeretem a főzelékeket, de nem túl sűrűn főzök. Nos, zöldborsót még soha a büdös életemben nem főztem, talán max levesbe dobtam. Mirelitből azért elég hamar megvan:) És ehető lett. Nem mintha nagyon el lehetne rontani, de én azt hiszem sok embert meglepnék, hogy mikre vagyok képes. Csak azért nem keresett fel még a Nasa, mert másik kontinensen vagyok, de tuti, hogy az 51es körzet 100 km-es sugaránek közelébe sem engednének:)

 
Nagyobb térképre váltás

 

18 komment

Címkék: zene video

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr41112397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P_anka 2009.05.10. 16:00:29

Nekem a főzelékek jöhetnek, szinte mind, de zöldborsót csak akkor eszem, ha a gyerekek már nagyon hiányolják... ezt a zöldséget valahogy nem igazán kedvelem, esetleg párolva elmegy :)

P_anka 2009.05.10. 16:09:22

Nnnna, a zenét is sikerült meghallgatnom... az én gépemen nincs most hang, mehettem kunyizni Sanyihoz :) De megérte, nagggyon tetszik! :)))

Ziebi 2009.05.10. 16:18:44

A zene állat :D


És tarraaa, íme az ember aki elrontotta a zöldborsó főzeléket. Megállt benne a kanál, megkóstolni nem mertük :D
Amúgy ha még valaki nem tudná én nem szeretem a főzelékeket, kivéve káposzták. A nem szeretem pedig azt jelenti hogy nem is eszem meg, semmilyen körülmények között :D

Ziebi 2009.05.10. 16:23:20

Ja, és a zene egy régi számítógépes játékra emlékeztet, tudjátok, amikor ment az űrhajó és lőni kellett vele pöttyökre. :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.10. 21:09:02

@Ziebi: én erre azt szoktam mondani, hogy biztosan van olyan helyzet, amikor megenném a gombát, vagy a halat.. talán ha mások élete függne ettől..
Ha az enyém, az egyáltalán nem biztos :)

Minthogy mindennek megvan az ára, és sokmindenre képesek vagyunk extrém helyzetben.:)

De csak azért mondom így,mert ragaszkodom ahhoz az elmélethez, hogy maximum az lehet 100%, ami már megtörtént :)

Amúgy tényleg ehető lett, nem is gondoltam volna :D

C64 játék volt a csúcs.. de imádtam lövöldözni:)

Ziebi 2009.05.11. 00:05:08

Ok, persze, ha pisztolyt tartanának a fejemhez megenném, de rosszul járna az illető, mert sugárban távozna a kaja... :)))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.11. 00:14:20

Én sem garantálnék sokmindent :)

Cho. 2009.05.11. 22:00:18

Lol. 3 napja tettem ki ezt a videót a blogomba. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.11. 22:05:07

@Ypszi: most megnéztelek.. kicsi a világ.. kiknek a blogjával nem találkozik az ember nálad :)))

Cho. 2009.05.11. 22:54:41

@Ypszi: Van legalább 3 közös ismerősünk, igen.
Belterjes egy szakma ez a bloggerség. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.11. 23:02:18

@Chosy: nem tudom hány olyan közös ismerősünk van, akivel én személyesen is találkoztam... amúgy.. F.Zs-re gondoltam, őt egy GPS (gody professional series) alkalmával ismertem meg.. a vicc az, hogy amikor egyszer segítettem egy ilyenen, akkor a tesóm játékosként volt ott, de nem tudtunk akkor még egymásról, csak később, mikor megtaláltam a neten, akkor derültek ki ilyenek..
ja, féltesó.)

Cho. 2009.05.11. 23:12:03

@Ypszi: Mik vannak. :)
Az én kapcsolatom Zsomborral több lábon áll. Volt egyszer félig-meddig munkakapcsolat (egy szépségversenyt szerveztünk: Miss Tourism World Hungary) és Zsomborék voltak ott a Fix.tv-től műsort csinálni, meg van egy videojátékos oldala is a dolognak (ő is gémer meg én is) és most lett egy újabb közös lábunk is, a kockák/designerek társasága. :)
Elég jóban vagyunk, néha dumálunk msn, kedvelem.

És a nagy testvér-találkozóról is lesz egyszer post? Vagy már van?

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.11. 23:28:03

@Chosy: lesz:) az a jó a blogban, hogy itt majd mindent leirok, és nem kell mindenkit az első találkozás alkalmával ezzel traktálnom.. igy talán kevesebb ember kap tőlem hányingert, mert annyit bírok beszélni, h beleszédülsz:)

fix.tv :) gemiék:) az szép volt, ahogy fel akartak szedni hulla részegen, én meg csak azt hajtogattam, hogy túl fiatalok hozzám, és elmentem egy harmadikkal :D
(akit már ismertem.. csak hogy ne tűnjek annyira ledérnek:)

Cho. 2009.05.11. 23:37:00

@Ypszi: Az jó, ha sokat beszélsz, legalább nem unatkoznak a társaságodban. Régen én is sokat beszéltem, mit beszéltem, hadartam.
Járt a szám mint a kacsa picsája. :)
Aztán az utóbbi években ahogy elmúlt a kamaszkor elmaradt a nagy szájjáratás is.
Egyrészt azért, mert sokszor le voltam oltva, hogy hülyeségeket beszélek :), mésrészt meg azért, mert lassabb lett a gondokodásom, nehezebben jutnak eszembe egészen egyszerű szavak is.
Sok az "őőő" meg az "izééé".

Jó buli lehetett :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.12. 00:00:55

@Chosy: szavak nekem is nehezen jutnak eszembe, olyankor jönnek elő az új szavak :))))
a beszédkényszer még nem múlt el.. csak viccmesélésből tíz óra a rekordom.. :))

Cho. 2009.05.12. 12:21:31

:D Akkor a memóriád is jó.
Én a vicceket is mindig elfelejtem, elég szar vicmesélő vagyok.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.12. 22:26:53

@Chosy: fura, de mikor ez volt, "kimeséltem" magamból a vicceket, és azóta nem megy olyan jól :) a kedvenceimet persze tudom, de tényleg úgyérzem,mintha kimeséltem volna magamból.. fura:)
süti beállítások módosítása