LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Törés

2008.05.13. 10:33 Ypszi

Ezt a filmet is sikerült megnéznünk.

Adva van egy idős férj (Sir Anthony Hopkins), aki csúnyán fejbelövi drága feleségét, mert az mással entyempentyem. Az ürge agyafúrt, nem sikerül elkapni. De a kis ügyészhelyettes (Ryan Gosling - aki nekem a Kísérleti gyilkosságból volt ismerős) nem hagyja annyiban. Többet nem mesélek, mert igazából jó kis sztori, nézhető kategória (számomra), van benne furfang (nemsok) és pár poén is. Igaz, nem rágtam végig a körmöm..

De két dolog zavart benne nagyon.
1.) Anthony Hopkins magyar hangja - jaj.. még a végére se tudtam megszokni
2.) a zene - végig baljós, mosttörténnifogvalami színezetű, lassú, és andalító
így aztán a film vége előtt sikeresen bealudtunk, kénytelenek voltunk reggel megnézni az utolsó negyed órát..

2.a.) ja.. majdnem végig sötét volt az egész..
ezt úgy utálom a filmekben.. már csak az hiányzott, hogy végig essen...

Szóval egyszer abszolút megnézhető, én csak azért nem voltam mérges, hogy kiadtam ezért pénzt, mert járt hozzá a Jackie Brown is, így már megérte..

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr86466139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása