LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Kompatibilis bolondok...

2010.04.16. 02:53 Ypszi

Két számítógép beszélget.
- Te tudtad, hogy mi kompatibilisek vagyunk?
- Hö?

Jaj hát ugye volt itt az április 1, amikor pár házikót bewcpapíroztam egy játékban, meg magamban megünnepeltem, hogy pont tíz éve NEM mentem férjhez:) De ha esetleg meghülyülnék, CSAK ezen a napon lennék hajlandó, és kész!

Nade a lényeg, drágáim, hogy április elsején nálam járt Pyry és Gombi. Ziráf jó korán felébresztett, éjjel fél 4kor, nehogy elkéssek az állomásról már, mert az idővel én hadilábon állok, sántítok is hébe-hóba. Pláne hóban. A takarítási procedúrát többször megismételtem, mert Gombi nem bírja a szőrt, és nem akartam, hogy nálam kapjon anafilaxiás sokkot. A művelettel el is húztam az időt rendesen, és Ziráfot is majdnem otthon hagytam, úgy rohantam a villamoshoz.

Az állomáson Ziráf rögtön kiszúrta Ricardot, oda is suhantunk gyorsan (lassan, feltűnően, de kit érdekel:), és alig hagytuk el az épületet, már önállósult a két lurkó.

Ricardo majdnem le is potyogott, a szottyos időben csúszott minden, de még jókor sikerült elkapnom a kis kópét, én kérek elnézést, amiért látszódom a képen. Közelebbről a lükék:

Kicsit hamarabb szálltunk le a viliről, így meg tudtam mutatni másfél megállónyi sétálóutcát, a fagyist, ahol mindig nagy a sor, meg a színházat, bizonyítandó a kútúrát. Jó sokan akartak jegyet venni most is. Meg is bámultuk őket. Jójó, csak én! Elég hamar megérkeztünk a házhoz, Pyry kuncogott, mert elfelejtette Gombinak mondani, hogy bizony négy emelet ez, lift nélkül. Goni.

Kicsit pihegtünk, én mániás szőrpucoló démonná változtam, térültem, fordultam, ferdültem, egyszer csak egy pakk keveredett a fotelba, amit még nem terítettem le friss és tiszta pléddel. Na mondom ez hogy került ide? Oda is adtam Pyrynek, fogja már meg, hát útban van itt az én nagy pánikomban. Aztán hülyén álltam ott, mert a csomi az enyém volt, ajándokok voltak benne.

Hú hát rögtön Pumukli lettem, és nagyon meghatódtam, mert tudtam hogy jön aji, de csak egy, amit én kértem direkt, karajcsontra, és most már a szülinapba is belefér. De nem ám úgy van! Ezek ketten csak úgy egy ajit nem hoznak! Szóval kaptam feketecsokiiiit, amit imádok, de nem költenék rá itthon arra a fajtára, mert hát valljuk be, drága, meg sportszeleteket, amiket szét is dobáltam az ágyon, hogy aztán beléjük hengergőzzek, mit nekem többezer százdolláros, én ezt csokival csinálom! És legalább ennyi közöm lesz a sporthoz pár napig (hát nem élték meg a 24 órát..), aztán kaptam még két pár rikító szodét (zokni), aminek nem erősgumis a bokája, jaj nagyon jó lesz alvózokninak, mert én hideglábú vagyok, ráadásul sötétben is látni fogom a lábam, mert ezek a színek! (Megjegyzem, azóta a bokám fázik, hát őrület..) Na és kaptam Jóbarátokat is, meg végre eljött hozzám az én várvavárt könyvecském, ami szépen be volt csomagolva, és én szépen akartam kicsomagolni, de a végén már természetesen elfogyott a türelmem. És kaptam Viggót is, róla később lesz kép*.

Prücsök segítségével a könyvet, Kokiéval az egyik zoknit mutatom be :)


 

 

 

A könyvbe itt bele lehet kukkantani.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azért én is készültem, mert sejtettem, hogy ravaszdiak lesznek ezek a kolbászkerítéses népek, szóval átadtam a cicás hűtőmágnest, jelképesen persze, és a barna zacsi, amiben volt, az meg egy szép csomagolópapírt jelképezett :) Volt nagy öröm és bódottá, közben addig tartottam szóval a drágákat, hogy Pyry állítólag kezdett morcos lenni, amiből én semmit nem vettem észre, de Gombi már látta a jeleket. Nem tudom, biztos exponenciálisan kevesebb puszit kapott adott időintervullamban, mert én komolyan nem láttam morcinak a lányzót. Na, ha így morcos, akár utálhat is :)

Megmutattam a Plust, ami már Spar, és elhúztam a mézesmadzagot, hogy volt itt Fornettei (jajdejó!), de már nincs (brühühü). Volt nagy vásárlás, aztán nagy evés a konyhában,  a végén még én is beszálltam, mert nem ám 5 perc alatt elintézzük, és unatkoztam külön:) Jaj annyira jófejek voltak, mert még a vajazási szokásomra is oda akartak figyelni kedvesen, mivel észrevették, hogy szépen el van simítva az igazábólmargarin a tégelyben, és megtudakolták, mennyire kapok dührohamot, ha reggeli után nem fog ugyanúgy kinézni:) Ismernek, kérem szépen, ismernek, de a vajra nem harapok:) Közben Ziráf és Ricardo a mikró mellett bohóckodtak, és nézték a sok kaját, de a kéregető Koki se kapott, szóval nem volt veszekedés.

Elég hamar otthon érezték magukat, ami tökjó :) Prücsök szépen elbújt sajnos a tv mögé, úgyhogy csak pár lopott pillantást tudtak lőni felé, Koki viszont nagyon adta magát, járkált, meg nyávogott, miután felmérte a helyzetet, hogy itt simogatások lapulnak a kezekben, bizony. Szerencsére Gombi allergiája nem jött elő, lehet hogy bebújt Prücsök mellé, ne unatkozzon:) A nagy fotelszőrtelenítés vége meg az lett, hogy mindannyian az ágyra telepedtünk le, Ricardóstúl, Ziráfostúl, és ment a dumálás, mintha csak nem is tudom, tegnap hagytuk volna abba, pedig most találkoztunk élőben először. Pyry egy rövid, étkezési utáni szunyát is bedobott, de az ágyam a hibás, mert az ilyen magába húzós, esküszöm hallom, mikor negédes hangon súgja: gyereee, feküdj csak leee, ígéreeem, jóóó lesssszz... :)

Kokit nem nagyon büngyürkézték meg, pedig megmutattam, hogy lehet ám, de jól le lett helyette fotózva, amint a jó időben az erkélyen ücsörög a helyén. Állandóan ki-be járkált a lelkem :)

Sajnos nagyon nagyon nagyon hamar elmúlt a nap, és még két órát kell vonatozniuk haza, szóval nem maradhattak sokáig estig, bár megfordult a fejemben a túszejtés, és hogy miket követelnék majd, de igazából szerintem nem tudnának olyat ajánlani, amiért én elengedtem volna őket, hacsak nem önszántamból:) Szóval gyorsan elkísértem őket az állomásra, ott fotózkodtunk még egy kicsit Ricardoval. Ziráf nem jött most, mert ő nem szeret nyilvánosan búcsúzkodni, nagyon kis érzékeny lelkületű.

Ó hát és két kép, egyiken a foglenyomatunkat dugjuk el, hogy ne tudjanak minket azonosítani csak úgy! Nem mondom meg melyik kép az!


Nos, én azt hittem, hogy sok leszek, de sikerült visszafognom magam. Nem voltam annyira ideges, és felturbózott, mint általában, ha először találkozom valakivel, de még így is féltem kicsit, hogy pörögtem annyira, hogy tartós hányingert okozzak :) Jaj, nagyon nagyon nagyon jó volt találkozni a két jedivel, nagyon kompatibilisek vagyunk, aminek iszonyatosan örülök, és még hülyének sem voltam nézve (nem vettem észre:), ami amúgy nem az ő hibájuk lenne, én szoktam úgy viselkedni.

Rettenetesen remélem, hogy lesz még ilyen találkozó sok, mert egy buddhista zen kert homokkal, gereblyével, taichivel együttesen is hozzájuk képest lópikula, :****

 

*Mire hazaértem, Ziráf elindított egy diskurzust Viggoval, mint férfi a férfival.

 

21 komment

Címkék: találkozó pyry gombi

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr51925381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ribizlifozelek · http://ribizlifozelek.blogspot.com/ 2010.04.16. 04:48:31

Abban a fagyizóban én többször vettem fagylaltot...

Ricardo és a Zsiráf nagyon aranyosak.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.16. 04:50:50

@ribizlifozelek: biztos hogy abban? nem is voltál ott, nemtudod hova mutattam!

:))

2010.04.16. 05:18:41

Jaj, de jó volt ezt olvasni. nagyon aranyosak vagytok! A képeknek meg ezerrel örültem! Awww....

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.16. 05:21:11

@tinkmara: :))) kösziii:)) a végén mit akartál mondani? vagy csak a blog.hu hülyéskedett?

2010.04.16. 05:44:11

A blog hu volt. Angolosan akartam poénkodni, hogy awww, de nem engedte át, bár én látom, hehe, azt hiszi a három dupla vé internetcím. Ez helyes! :))

Ypszi, Te aludtál ma? Vagy már fenn vagy. veszem észre, hány óra.

Ziebi 2010.04.16. 05:45:02

"Rettenetesen remélem, hogy lesz még ilyen találkozó sok, mert egy buddhista zen kert homokkal, gereblyével, taichivel együttesen is hozzájuk képest lópikula, :****"

Hát ezért már megérte :)))

És amúgy nem azért morcantam be mert Ypszincs dumált, hanem mert éhes lettem nagyon, és én olyan vagyok mint az ovisok, ha adnak kaját jó gyerek vagyok, de ha éheztetnek agresszív leszek :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.16. 05:48:04

@tinkmara: öö.. hát én továbbra is azt látom, hogy a.w.w.w, de ha ez jelent is valamit, akkor én nem értem :)

Ööö, én nem éjszaka szoktam aludni, amcsis időzónában él a szervezetem :))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.16. 05:49:00

@Ziebi: jaj, úgy tűnt volna, hogy azért? Na izé, nem voltam világos akkor, de már nem írom át. A lényeg, hogy ettél és jógyerek lettél:)

Ziebi 2010.04.16. 05:49:27

@Ypszi: teljesen összehangolódott velünk :D Együtt fekszünk, együtt kelünk :D

Ok, ez kicsit túlzás, de volt már rá példa. :)

Ziebi 2010.04.16. 05:50:21

@Ypszi: nekem is csak sokadik olvasásra tűnt fel. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.16. 05:57:47

@Ziebi: hát szerintem többször volt/van rá példa, mint ellenkezőleg :)))

ViviS 2010.04.16. 17:35:07

Szuper találka lehetett. :) A cicáid nagyon aranyosak.A könyv pedig nagyon jó! Én is imádom ezt a témát. :)
@Ziebi: Én is morcos,néha agresszív vagyok ha nem kapok enni. :D

chmanor (Robi) · http://www.chmanor.eu 2010.04.16. 21:20:55

Szia!:) Robi vagyok. Ziebitől találtam ide hozzád. Remélem nem baj!:)

Imádom a macskákat és a Tiéd gyönyörű! (Az enyém is pont ilyen.:) A zoknid meg tökre tetszik...Én is fázós lábú vagyok.

Egyébként valamelyik nap ki nem tudtam találni, hogy mi bajom van. Egész nap szenvedtem.:S Aztán ettem egy csomó főtt kaját és mindjárt jobb kedvem lett...sosem gondoltam volna.:D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.17. 01:51:23

@ViviS: hát igen, naon szuper volt, Pyry meg olyan volt morcisan, amilyen én a legjobb hangulatomban sem tudok lenni:)))
A téma meg hát, igen:) és ez egy elég jó összefoglaló könyv, már vihogtam rajta, mert van humora, és bár az angolom nem túl jó, annyira megy azért, hogy megértsem, max szótárazok, de ha a filmekkel boldogulok, ezzel is fogok:) Kár, hogy itthon nem nagyon lehet kapni ezeket, legalábbis biztos nem ilyen mennyiségben. No nembaj, mindenképpen okosodni fogok, aztán vár rám a többi könyv :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.17. 01:52:53

@chmanor: nem, nem baj, amíg nem randalírozol:) mindenkit szívesen látok, aki nem menekül el 5 perc után :D

Én most cukoréhséggel szenvedtem hajnalban, úgy 4től egészen 7-ig (fél 7kor nyit a bolt), aztán 14 órát aludtam egybe, 2 fánk meg egy bukta után, hát ilyen is ritkán van :)

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2010.04.17. 06:11:49

Imádnivaló a stílusod, egy élmény olvasni téged!!!!!!!! :))))))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.17. 08:07:26

@alliteracio: nekem meg élmény, ha olvasnak :))))

omena 2010.04.17. 14:07:13

:))
(Jéé, Te lány vagy? Nem tudom miért,de fiunak gondoltalak a Pyry blogon.Utólag is ezer bocsi!)

Gyönyörű ez a cicus!

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.17. 14:12:51

@omena: ha ez vígasztal, már többen tartottak hímnek a hozzászólásaim alapján.. én viszont még nem döntöttem el, hogy ez nekem jó-e vagy sem:D

De nincs harag :) Persze hogy gyönyörű, ezek ilyenek... :)))

omena 2010.04.18. 19:13:16

@Ypszi: Jó hogy nem haragszol:) Szerintem tuti hogy én is a hozzászólásaidból gondoltam( kép nem volt ott rólad), egyaltalán nem baj, ha egy nő határozott.

Cicát mosni szoktad? ( 6.kép)Annyira fehér a hasa:)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.19. 05:32:26

@omena: hát ő ott már minden, csak nem fehér, a jó fényviszonyok megzavarhatták a képet :) Kokit amúgy többet mosdatom, mert ő kinn szokott fetrengeni az erkélyen, és hiába mosok fel, takarítok ott is, hát nem nagyon használ :) Főleg most, még nem volt arra érkezésem, hogy a több hónap mocskot eltakarítsam kintről.. kis foltosan mászkál, de valahogy mindig megtisztul, mikor megemlítem neki a kád, a víz, meg a cicasampon szavakat :D
süti beállítások módosítása