LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Szenvedés

2010.03.02. 12:27 Ypszi

Nem merek semmibe belefogni, mert akkor kitör jartam a hipománia, ami káros az egészségre, és a minden napi élet vitelére.

Nem merek nem hipomániás lenni, mert ha nem az vagyok, akkor csak depressziós lehetek, de az meg káros a létezésemre.

Úgyhogy nem marad más, mint a dögunalom, szóval halálra unom magam.
 

 

Sehogy se jövök ki jól ebből.. ;)

 

Nemrég kaptam okosságokat a bipoláris létről, hasznosak, azoknak is, akik nem ezzel élnek, és akik igen, annak is gyúlhat fény a fejében, hogy jé hát tényleg. Én pl teljesen megvilágosodtam valamiről, amit tudtam már, csak nem gondoltam volna. A fordítással szenvedek, mivel nem vagyok se fordító, se gyakorlott angolnyelvhasználó, de a lényegét értem, majd közreadom, hogy okosodjatok tyúk is. Haha..

 

4 komment

Címkék: bipoláris

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr771802487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.anami 2010.03.17. 23:23:47

:) Amikor halálra tudod magad unni, na, az az egészséges állapot.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.03.19. 00:12:20

@a.anami: Én nem igazán érzem így.. gyűlölök unatkozni, de az a baj, hogy annyi minden érdekelne, de olyan magas az ingerküszöböm, hogy nehezen foglalnak le a dolgok, és ha mégis, nem hosszútávon :(

a.anami 2010.03.19. 21:17:34

:) Erről beszélek, Egy bipolnak folyamatos adrenalinlöketre van/lenne szüksége, hogy "jól" legyen. Ezt szokta (szoktuk) meg, neki (nekünk) ez a normális. De nem EZ az EGÉSZSÉGES! :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.03.19. 21:43:32

@a.anami: szerintem pedig mindenkinek szüksége van löketre, és abszolút nem normális unatkozni.. valahol a kettő között lenne szerintem az élhető középút..
süti beállítások módosítása