LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Megszúrták az ember gyerekit!

2010.02.10. 11:27 Ypszi

Mit megszúrták! Lecsapolták! Mindkettőt. Tegnap. Prücsöktől több vért vettek, mert ő öreg, több vizsgálatot kap. Megnézik a máját, meg a veséjét, szóval most két napig lehet drukkolni, hogy semmi komolyat ne találjanak nála, amit mondjuk drága kajával, esetleg pár csepp Anikóval ne lehessen megoldani. Drukk-drukk.

Na úgy kezdődött, hogy Zoli megjött du, és jó messze parkolt, hogy a jégcsápok (ehhe:) ne bánthassák a verdát. Összerámoltuk a két cilát, aztán irány az állatorvos, ők, vérvételre. Már telefonon meg lett érdeklődve minden, hogy mi mennyi, Zoli nemcsak sofőrként, de pénztárcaként is szolgált nekem, mert ezek a vizsgálatok nem olcsók. Az utat természetesen végigvernyákolták, Kokinál meg tudtam oldani, hogy kidughassa a fejét, mivel cipzáras a box, szóval ő keljfeljancsit játszott végig: a feje hol kinn volt, hol benn, biztosan az Ikeában dolgozott előző életében, fióktesztelőként.

A doki (dr. Kiss Kornél) ismét nagyon jófej volt. Megnézte Koki állát, szépen elmúlt minden, Prücsöknek továbbra is van fogköve, aztán kérdezte, hogy melyik vizsgálat lesz, és lebeszélt a drágábbról! Mert hogy Prücsöknek volt már ilyen FIP/FIV/FELV vizsgálata évekkel ezelőtt, mikor Cicó az egyikbe belehalt, és akkor negatív lett, úgyhogy azt mondta, felesleges most elvégezni, az olcsóbbat ajánlja. Eddig én csak olyan állatorvossal találkoztam, aki a drágábbat tukmálta volna rám, szóval ezért a reklám helye, és ami külön jó, hogy az összeg a számla kiállításakor sem változott, nem kerültek fel furcsa tételek, érthetetlen sorok. Abszolút, de nagyon meg vagyok elégedve.

Ami fura volt, hogy Koki vére az a tipikusan vörös volt, de a Prücsöké inkább rózsaszín. Azt hittem, vmi rózsaszín flitteres üvegbe vettek vér, de nem.  Hmm. Remélem nem jelent rosszat. A sok papírmunka közben behoztak egy balesetes kutyit, pokrócban, a látvány nem volt vészes, de láthatóan nem érezte jól magát. Természetesen előnyben részesült, már várták nagyon, nekem meg lelkiismeret furdalásom volt, hogy feltartom a dokit a hülye adminisztrációval.

Hazafele már jóval bágyadtabb volt a banda, itthon meg belekezdtek a szedjük-le-a-ragacsot-a-mancsunkról projectbe. Nem sok sikerrel. A leukoplaszt nagyon durván ragad a szőrbe, ollóval kellett levágnom később.

TESSÉK DRUKKOLNI A TESZT MIATT! Csütörtök délután kiderül, hogy Prücs hogy van. A kis hülye már több mint tíz éve velem van, nem mai csirke.. izé.. képzavar.. :)


 

11 komment

Címkék: állatorvos cila

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr681744609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

in_my_opinion 2010.02.10. 13:56:57

az én állatom úgy kiszedi magát a leukoplasztból, hogy ihaj.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.10. 17:56:21

@in_my_opinion: gondolom neki nem fáj, hogy lejön a fél bőre vele együtt :)

2010.02.11. 01:00:47

Nagyon drukkolok. Mint cicás is, és a cicások máshogy drukkolnak. ;)

ribizlifozelek · http://ribizlifozelek.blogspot.com/ 2010.02.11. 04:59:37

Nagyon drukkolok. Szerintem Yoda is szurkol mellettem. Ugy latom, aggodva dugja az orrat a fenekebe.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.11. 08:08:13

@tinkmara: @ribizlifozelek: köszönöm szépen, ma du telefonálok, tiszta zizi vagyok az izgalomtól.. :)

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2010.02.11. 16:26:34

én is így utólag. mi az eredmény?

ami szemet szúrt az írásban, a 'számla' szó volt. soha nem kaptam még állatorvostól, pedig voltam egy párszor. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.11. 23:42:10

@mooncat: nekem már tíz éve is adtak.. mindig kaptam, talán a legelső állatdokinál nem.

in_my_opinion 2010.02.15. 11:51:34

@Ypszi: nem tudom, miért nem fáj neki, de leszedi. Ha van benne kanül vagy bármi, azt is kiszedi. Még félkómásan is.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.15. 12:05:53

@in_my_opinion: brr... enyém elkezdett visongani, mikor megpróbáltam lehúzni, mert ugye a szőrével együtt a bőrét is húztam rendesen.. ezért vágtam inkább le (a szőrével együtt)...

Szerintem fáj neki, csak inkább szabadulna :)

in_my_opinion 2010.02.15. 14:02:37

@Ypszi: Legutóbb rá kellett adni körgallért, hogy tudjak aludni éjjel, ne kelljen ébren ülni mellette, és nézni, hogy ne szedje ki.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.15. 17:19:28

@in_my_opinion: akkor nagyon nem bír magával :)

Nekünk ilyen gondunk sose volt, pedig kutyát is műtötték, és nem kellett a gallér, mert elég volt egyszer rászólni szerencsére. Mondjuk itt szólhattam ám rájuk, csak nyalogatták a ragtapaszt :)
De nagyon szerencsés vagyok ilyen téren, nem kellett még sose aggódnom se varratok miatt, se tereptárgyak miatt :)
süti beállítások módosítása