LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Az Univerzum tágul

2010.02.01. 22:01 Ypszi

.. és tényleg, mert reggel felvettem a hétmérföldes csimmám, és azzal is annyi lépésben, annyi idő alatt értem a postához feladni a vaterán eladott könyveket, mintha rendes cipőben mentem volna, viszont mégiscsak jobban jártam, mert ez bundeszver, így magyarosan, és a hóban nagyon hasznos. Pláne, mert itt nálunk miskolciában érdekekesen takarítják a havat: a járdán csinálnak egy csíkot, ami inkább egy részeg heroinista művére emlékeztet, de ezen felülkerekedek könnyen, szóval lehet közlekedni, amint azonban a járókelő az úttest felé orientálódna, mondjuk egy fázó zebrán át, rögtön eléje tornyosul az odakotort, derékig érő hókupac, amit csak tigrisbukfenccel lehet bevenni tökéletesen.

A postán a leveles hölgy (aki nem tészta), felvilágosít, hogy a feladóvevényen szereplő csomag szó csak megtévesztésnek van ott, külön nyomtatvány kell arra, amit persze sehol sem lehet csak úgy szabadon elvenni, és igazából nem is tudja, hogy mióta nem használják azt már, és hogy eredetileg mire volt jó, de hogy most csomagot küldeni így nem lehet, az biztos, de átirányít a csomagos kolleginához. Kollegina megkérdezi, hogy lesz-e érték, utánvét, mondom nem, csak feladnám, elővesz egy halom nyomtatványt, magyaráz, 1690 a csomagár kéremszépen, de hát nem 990?  ja de, a standard, mondja fancsali képpel, akkor nem lesz értéknyilvántartás? nem lesz kéremszépen, ahogy már mondtam, ad egy másik halom nyomtatványt, hogy akkor ez az, persze ezen is fel lehet tüntetni az értéket, szóval nem értem, nem mintha fel szeretném tüntetni, mert ezek előszeretettel nyitogatnak csomagokat, persze nem mind, de ugye akinek nem inge, az ne mossa ki.

A lakástulaj apukáján sosem fogok kiigazodni amúgy, mert ő intézi az ügyeket, és aszongya hogy "valamelyik lakásban" óriási gázszámla tartozás van, már azzal fenyegetik, hogy kikapcsolják a gázt, de nem tudja melyikben, de azért én küldjem el a számlát szkennelve, ha nem nálam. Nálam ugyan nem, mert egyrészt hűvös gyerek vagyok, ezt majd a későbbi áldozataim is megerősíthetik, másrészt spórolunk, szóval már az egy mission impossible, hogy óriási gázszámla, az én számláim egészen törpék, bár ha még kisebbek lennének, még jobb lenne, majd beszerzem azt a hiányzó póklábat, meg denevérszárnyat a varázslathoz. Szóval ez nonszensz, hogy nem tudja melyik lakásban akarják kikapcsolni a gázt, akár viccnek is nevezhetném, ha lenne humorom.

Egyébként meg ma beöltöztem rendesen, mert azt mondták mindenhol, hogy hideg van, meg láttam is a sok havat, szóval a vékonka kabátkám alá ma már a pólómra húztam egy pulcsit is, a bakancsot leporoltam a hav miatt, és mint egy fázós pinokkió, 43-as bakancsban, 164 centivel, pipaszár lábakon lódultam a zimankóba, aztán visszafele már nyitott kabáttal, sál nélkül jöttem vagányan, mert nagyon melegem volt. A bakancsom viszont jól szuperált, a félméteres hó neki semmi, egy álmos félfognyi reggeli talán, pedig eddig az erkélyen nélkülözött a drága a fagyasztóládában, de ez bírja, valamikor régesrégen vettem, a használt munkásőr bakancsom után, úgy a kilencvenes évek közepén, vége felé, mikor már dolgoztam, és még cserkészkedtem, valamelyik fizum bánta, drága volt, nagyon, 16K asszem, mondom hogy volt ára, de igazából megérte, mert a sarka még mindig nem kopott el, pedig használtam rendesen jó ideig, meg nemcsak rendesen, pl jeget törtem vele , ami ma is elkélt volna, mikor a ház előtt próbálkoztak hólapáttal, én meg csak a bakancsomra mosolyogtam, hogy "Emlékszel? Bakonykúti és Márianosztra? Ezzel a lapáttal semmire se mennek!", aztán cinkosan összekacsintottunk, és hazamentünk. Megbecsülésem jelképeként valamikor ki is fogom szépen pucolni. Megérdemli.

Na és tessék, végezetül egy pillanatkép, ami bizonyítja a macskák eszközhasználatát, vagyis függönyből hogyan lehet függőágyat csinálni, kezdőknek:



 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr71721351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.01. 22:13:13

-ke és -kép
mostantól nem javítok, csak így utólagosan:)

Ziebi 2010.02.01. 22:22:38

Ennyire macerás a csomagfeladás? Brrrr.

ez a lakástulaj meg..hát no komment.

a macsek meg csodálatos mint mindig. :))

//eh de nehéz kommentet írni ha már mindent megbeszéltünk :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.01. 22:31:09

@Ziebi:
majd kiderül, hogy mennyire macerás, most csak rákérdeztem, de szerintem csak ők bonyolították azzal, hogy nem akarták megérteni, mit akarok

Néha pedig igyekszem magamban tartani, hogy újat is mondhassak. De nehéz:)

ribizlifozelek · http://ribizlifozelek.blogspot.com/ 2010.02.02. 05:47:17

Olyan jo volt olvasni, nagyon kellemesse tetted az estem, koszi!

ribizlifozelek · http://ribizlifozelek.blogspot.com/ 2010.02.02. 05:49:22

A macskak es kutyak attetelesen hasznalnak eszkozoket: raveszik a gazdit, hogy azt csinaljak, amit ok szeretnenek.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.03. 03:29:11

@ribizlifozelek: mentális eszközhasználat?:))
hát örülök, hogy tetszett, mivel utóbbi napokban nem sokat aludtam, ez ismét kicsit ypszis lett :)

2010.02.08. 05:59:08

Hahó, Ypszi, most jól megtaláltalak. Ki is linkellek hirtelen. :)
Most olvasgatok kicsit nálad és jövök máskor is.
Hallod, azért került ide az első komment, mert az én cicóim is mindig ezt csinálják és a függönyök állandóan tisztítóban, mert a fekete macskaszőr egy idő után úgy mutat, mintha a cipőnket törölnénk a függönybe. :))
Gyönyörű macsek. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.08. 06:03:53

@tinkmara: jaj! :)

Linkelésről jut eszembe, kb fél éve újítani akarok:)

A szőrt könnyen le lehet szedni gumikesztyűvel, a maradékot meg ilyen szőrhengerrel. Csak macerás :)

2010.02.08. 06:35:18

Újítani? Mit? Linkeket? ;)
Isteni, a macskaszőrnél nincs is jobb. :))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.08. 06:57:52

@tinkmara: igen, linkeket.. már rég bővebb a lista :)

macskaszőrpulcsit kéne csinálnunk szerintem..:)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.08. 12:27:18

@tinkmara: ja, nem tudok hozzád írni, azt írja ki, hogy spamkomment, pedig tök sima komment lett volna :(
süti beállítások módosítása