LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Szociális

2010.01.27. 22:05 Ypszi

Monkáék itthon vannak. Ez azért jó nekem, mert kiváncsi voltam már Monkára nagyon, és mivel én nem sokat járok mostanában Pesten, kifejezetten jó, hogy tőlem tíz percre laknak most gyalog:) Mármint nem gyalog laknak, az fárasztó lenne.

Szóval tegnap így aztán összefutottunk, még a fagyasztómizéria előtt. Úgy kezdődött, hogy szokott: egy órácskára beülünk valahova, aztán szevasztavasz. Látszik hogy nem ismernek:) Köztes úton találkoztunk Széchenyi bácsi nyakatlan szobránál (biztos fázott), beültünk egy vendéglátóipari egységbe öten: Monka, Dani, Zsombi, Ziráf és én. Kávé, kóla, nananananaanaaaaaaa, meg miegymás, Ziráf volt csak csendben, azt hiszem jegyzetelt. Én hoztam a szokásos formám, dőlt belőlem a szó, idióta voltam és sületlenségeket hordtam össze, meg vissza. Megnéztük még az antikváriumot, ahol űrhajósat játszottak a fiúk. Úgy nézett ki az egész, hogy Zsomi volt az űrhajós, a hátán pedig a nagy oxigéntartályt megszemélyesítve az apja lebegett, így javította meg az űrállomást, ellenőrizte a hidraulikát és a szellőzést, látszott rajta, hogy profi. Persze lehet, hogy csak az én fantáziám túl erős, azért jókat szórakoztunk.

Egy kis séta után felinvitáltak, én szégyenlősen nem akartam felmenni, de egy zsebkendő erejéig mégis, aztán ott ragadtam, így lett 4 óra a tervezett egyből. Állítólag nem kaptak sokkot, de én nem vagyok ebben biztos :)

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr451707760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2010.01.27. 23:44:26

Éééénnniiissssakkaroooook. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.01.28. 10:37:12

@Ziebi: mivel nem mondtad mit akarsz, ezért kapsz egy puszit, tessék: :*
Legközelebb tessék pontosabbnak lenni:)

Ziebi 2010.01.29. 00:33:31

Ehheh. :)
ez se rossz, de én veletek akarok találkozni :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.01.29. 00:44:10

@Ziebi: azt is megoldjuk egyszer! csak nehogy megbánd, és az usáig menekülj!

izé.. öö..
:))

danimonka 2010.01.31. 17:39:50

nincs semmilyen sokk. 4 óra lett? Tényleg? :)))
Ha egy időre nem hozzuk fel Angliát Daninak, akkor máskor is szívesen taliznék :D viccen kívűl, nagyon örülök, hogy találkoztunk!

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.01.31. 20:09:44

@danimonka: a tudomány mai állása szerint fél2-től fél6-ig, az 4 óra:)

Nehéz lenne megúszni azt a témát, de majd kitalálunk valamit! Én is örülök! És még meg se köszöntöm igazából a vendéglátást, hát látod milyen bunkó vagyok?:)

Ziebi 2010.02.01. 22:24:02

@Ypszi: nem ígérhetek semmit :D
De érted, én legalább tudok hova menekülni...de ha te sokkot kapsz mit csinálsz? Megcsirkézel? :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.01. 22:30:00

@Ziebi:
1. ÉN nehezen kapok sokkot!
2. Igen!
:)

danimonka 2010.02.07. 00:48:31

@Ypszi: mivel ott mi is vendégek voltunk (szoktunk volt lenni), így majd átadom a "Nagyinak" :) De amúgy szívesen :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.02.07. 03:27:43

@danimonka: nade előletek ettem el a halacskát (nem igazi hal volt, ilyen halalakú sósizé - a szerk.) meg ilyenek..

Remélem majd még összejön ilyen találkozó.. és nem a Zsomi érettségijén :))
süti beállítások módosítása