LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Anti-Murphy

2010.01.27. 20:48 Ypszi

Az úgy volt, hogy év elején, miután szembesültem egy elég rossz hírrel (majd később), még tovább szórakozott a sors velem, mert az úgy vicces. A fagyasztó gombját véletlenül megnyomtam, aztán vissza, de már nem kapcsolt be újra, így hiába gyömöszöltem magamba a mirelit kaját - ami amúgy nem volt sok - ki kellett dobni azért kb 1 kg zöldséget.. akkor volt az, hogy a kiváncsiságból vett halat megcsináltam a macskáknak, mert én továbbra sem tudok ránézni, több órán keresztül szedegettem ki belőle a szálkákat, meg az undorító bőrét, és csak finnyáskodva ették meg a dögök; valamint 3 napig rántott csirkemell volt a reggeli, az ebéd és a vacsora, a végén a cicáknak is, és nem vagyok benne biztos, hogy a már egy napja hajlékony húst meg kellett volna ennünk. De csak egyszer rohantam le a csúcsomat.

Aztán szépen kifolyt minden a fagyasztóból, a sok jég és még valami, amit nem tudtam azonosítani, 3 nappal később mikor be akarom izzítani az alatta lévő mosogatógépet, az is bemutatta nekem a kiscsalád helyett a középső ujját. Hát ilyen nincs. És a hibajelenség ugyanaz, a lámpa ég, de nem indul el. Tudok kézzel is mosogatni, a fagyasztó halála jobban megviselt, ezek azonban így egyszerre már sok volt.

Persze nem hagyom annyiban, ez nekem túl sok véletlen, ennyire szerintem nem tudnak kommunában kicseszni az emberrel a gépek (ezek.. még.. ), úgyhogy addig maceráltam a mosogatógépet, míg kiderült, hogy csak beragadt a tekerője, így nem állt be a programba - amit én nem vettem észre, mert 12 óránál van a standby, és 12:05-nél az általam legtöbbször használt műsor - és ezért nem indult el. De amikor az 1 óránál levő* mosásra tekertem, reccsent egy nagyot, megadta magát, és azóta is minden rendben, minden területen.

Tegnap átjött Zoli, mert az Obinál van egy konténer, amibe el lehet vinni az ilyen hulladékokat, mint a meghalt fagyasztó. Hogy előtte miért mostam ki, azt nem tudom, hiszen mindegy, hogy penészesen dobom-e ki, vagy sem (jójó, hát csukva felejtettem az ajtót). Feljött, kiszedtük, leszedtük, majd a kisördög megszólalt bennem, hogy nézzen már rá, hátha csak valam apróság. De a gombon kívül (abban van a lámpa is), nem nagyon tudott mást megvizsgálni. Azért kiszedte a gombot, és anélkül kötötte össze a vezetékeket. Mivel 3 vezeték volt, ezért kétszer lecsaptuk a biztosítékot, mert úgy az igazi, de harmadszorra működött. Ott állunk, a fagyasztó a földön, ki van belezve a szeme, és zúg. És hűt.

Ezzel csak az volt a gond, hogy nem volt tervbe véve, hogy működni fog. Szóval fél óra alatt sikerült kitalálni mi hol hogyan, visszaraktuk (=Zoli) a lámpába a madzagokat, a lámpát a fagyasztóba, és jól becelluxoztam. Mert most az van, hogy mindenképp müxik, nem lehet ki-be kapcsolni, viszont félő hogy kiesik a gomb, szóval legyen csak beragasztva.

Most a fagyasztó a helyén, tiszta kívül belül, és újra zúg, zörög, hörög, viszont fagyaszt. Az élet apró örömei.

A vaterán meg egyszerre járt le csomó aukció, és csak kapkodom a fejem. Az szerintem tökjó, hogy az első adag 30 könyvből 25nek van gazdája (papíron). Az már kevésbé, hogy szerda van, múlt hét kedden adtam fel egy könyvet, és még nem kapta meg az illető. Nem vicces.

*sok idő volt, míg ezeket kiszámoltam!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr641707558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.01.27. 20:54:35

+i
a helye meglesz, ha elolvassátok:)

Ziebi 2010.01.27. 23:46:58

Nekem nem hiányzott. De majd random beszúrom valahova. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.01.28. 10:36:18

@Ziebi: pedig egy valami i nélkül maradt :)
(szó szerint)

Ziebi 2010.01.29. 00:34:08

@Ypszi: á, az ilyeneket én kiegészítem észrevétlenül :)
süti beállítások módosítása