LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

James Cameron meg bekaphassa..

2009.12.23. 17:22 Ypszi

mert hogy kíváncsi lettem volna én az Avatarra a moziban, és olyan jó lett volna  megnézni 3D-ben, de hát diszkriminálva vagyok kéremszépen, mert én már a nemtommilyen kiselőadástól rosszul voltam anno az Arénában, vagy hol, a fejem még sokáig fájt. Természetes a hiba az én készülékemben van, mert rejtett kancsal vagyok, és így végig duplán látom a 3D előadást, mondjuk én a simát is szellemképesen látom, szóval abszolút nem tudom élvezni. :(

És tudom, hogy de hát a vakok sem látják a mozit, a süketek meg nem hallják a koncertet, de én látok, hallok, és mégsem nézhetem meg, vagyis persze megnézhetem, kiadhatok érte sok pénzt, hogy aztán rosszul legyek, ez lesz az én drogom, bár nem hiszem, hogy rá tudnék szokni a fejfájásra és hányingerre.

De azért arra kíváncsi lennék, hogy a 3D előadásoknál kiírják-e valahova a mozik, hogy hé, ha ilyen vagy olyan módon selejtes a szemed, akkor ne üljél be? Amikor én elszállingóztam egy ilyenre, akkor tuti nem volt kiírva, de mivel meghívtak, ezért nem is próbáltam visszaszerezni a pénzem. De most akkor az ilyen megtévesztés-e vagy elhallgatott információ, vagy mi? Azóta mondjuk lehet, hogy kiírják, mozi közelében sem járok, szóval nemtom.

Ha vki megy 3D-re, nézze már meg nekem léci, hogy szólnak-e, hogy ne költsd feleslegesen a lóvéd. Köszke. (Szerintem nem szólnak, ellenkezne a profitorientált szemléletmóddal:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr391618530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása