LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Halálközeli félmény

2009.12.11. 23:57 Ypszi

Továbbra sincs kedvem a világhoz, de időnként bejelentkezem, úgy döntöttem.

Szóval a héten halálközeli f(élelmetes)élményben volt részem. Már jó sötét volt, ami ebben az évszakban a nap nagyobbik felében igaz, szóval nem újdonság, és a gépen játszottam ezerrel, persze a világítást nem kapcsoltam fel, mert minek, energiapocsékolás, és igen, tudom, a szemnek nem tesz jót, ha a sötétben csak a monitor megy. Na mindegy, szóval vaksötétben nyomogatom az egeret ezerrel, erre indokolutlanul megmozdul a monitor jobb alsó sarka. Vagyis a sarokban kecsesen tapogatózni kezd két hosszú pókláb. Akkorát ugrottam hátra, a magas cét kivágva, hogy a macskák is megrémültek. A lámpagyújtás után axe barátom oldotta meg a helyzetet, hogy merre lehet a támadó, és hát sajnálatos módon legyilkoltam. Be vagyok szarva ezektől, na! Meghaladta azt a méretkategóriát, amit vinnyogva és fogösszeszorítva még kidobok az ablakon egy pohár és egy papírlap segítségével.

Soha többet nem oltom le a lámpát sötétben ezek után, az tuti. Erről mondjuk az a sztori jut az eszembe, mikor úgy 9 éve Ági (ex)kolléganőm egyik reggel bejön melóba, halálrasápadt arccal, majd közli, hogy reggel, indulás előtt majdnem meghalt. Mindenki kérdezgetni kezdte, hogy de hát mi történt? Mire ő: épp készülődött be, mikor a szoba közepén, pont előtte leficcent egy hatalmas pók a plafonról, és így csapdába esett, mert képtelenség volt kikerülni. Erre persze mindenki elkezdett röhögni, én viszont rögtön tudtam, milyen traumán ment keresztül. Szegény, meg nem értettek. Klubot kéne alapítanom.

Volt még pár dolog, amit le akartam írni, de csak egyet nem felejtettem el.

Szóval itt a nagy influenza-pánikban megmondom ám, hogy én miért nem oltatom be magam. Azon kívül, hogy nálam a lustaságból csak jó dolog sült ki eddig, a következő az indokom: adok esélyt a természetes szelekciónak, szóval én a Föld bolygóval vagyok:) De tényleg. Komolyan! Nem viccelek.
 

Levezetem (Pyry, ne olvasd el, ezt a részt már ismered:)
Szóval. Először is, annak az esélye, hogy ezzel az életvitellel elkapjam a vírust, elég csekély, mert nem járok emberek közé. Kb hetente egyszer lemegyek a boltba, havonta egyszer a postára. Van sálam, és abba temetkezem. Szoktam kezet mosni. Az egyetlen veszélyes tényező az életemben a zöldség-gyümölcs. De most almáról átszoktam a kiwire, azt ugye hámozni kell, na meg nem vagyok én olyan hűde egészségesen táplálkozó. Ebből az is ered, hogyha nem oltatom be magam, és mégis elkapnám, nem sok embernek tudnám átadni.
A következő meg, hogyha elmennék beoltatni magam, először az előző pont megdőlne, mert a rendelőkben sok ember szokott lenni, és betegek is (tudom, van oltópont is), szóval tuti összeszednék valami nyavalyát, én mindig betegebben jövök el az egészségügyi intézményekből, mint ahogy odamentem.
Szóval ezek után, bár nem sok az esélyem rá, de én igenis adok esélyt a természetes szelekciónak. Szegénykém úgy el van nyomva. És végülis az én életem, és azt is tudom, hogy ha lebetegszem, akkor bizony pénzbe kerülök az államnak, mert meg kell gyógyítani, de basszus, dolgozom annyi ideje, hogy az egészségügyi járulékom állja a költséget. És akár túlélem, akár nem, ennyivel beljebb lesz az orvostudomány. Szóval ezzel csak nyerhet a világ, a természetes szelekció, és az ellenfele is. Olyan kis segítőkész vagyok, mi?:)
Ja, és ha meg nem kapom el, akkor meg feleslegesen tettem ki magam a második legrémisztőbb dolognak, a pók után: a tűnek.
Persze igazából a lustaságról és a tűfóbiáról szól az egész, de szerintem teljesen jó érvem van. Ebbe nem nagyon lehet belekötni :P (Nem mintha bárkit érdekelne)

Amúgy meg kitaláltam a barát-nobeldíjat! Az jobb lehet a béke nobeldíjnál is. Most gondoljatok bele, ha Hitlernek lett volna gyerekkorában sok pajtása a homokozóban, akkor lehet hogy másképp alakul a múlt század. Kitudja.

21 komment

Címkék: pók oltás

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr501591663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zanz 2009.12.12. 13:57:07

Elképzeltem a hátraugrásodat! Túléltem már pár látványos ugrásodat, szóval büszke vagyok rád!

Ha lett volna homokozó a gyerekszobájában Hitlernek (... és Sztálinnak), hát még milyen szép század lett volna! ;)

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.12.14. 15:05:53

@zanz: Minden sikeres önmegvalósító Hitler (és Sztálin) mögött impresszív számosságú, bármikor beugrásra kész tartalék, az önmegvalósításra esélyt nem kapó Hitler (és Sztálin) áll.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.12.14. 15:19:39

@zanz: mondjuk abba nem gondoltam bele, hogy ha olyan játszópajtásuk lett volna, mint pl én, akkor izé.. akkor.. izé.. utólag is bocs az évszázad miatt...
:)
amúgy lógok Neked, tudom.. nincs erőm egyénileg bejelentkezni.. de hamarosan összekaparom magam (talán)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.12.14. 15:20:45

@Lobra: az impresszív számosságnál elakadtam.. de amúgy pontosan ezt akartam még mondani! :)

zanz 2009.12.15. 21:43:49

@Lobra: egymás után ezt 3x eltudod mondani gyorsan? ;)
Egyébként ja! :D

@Ypszi: ha olyan játszótársuk lett volna, mint neked jutott Robi személyében, aki a fejedbe hajtott a dömperrel megérteném Hitler elkövetéseit.

Lógjál tovább! :D

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.12.16. 20:07:55

@Ypszi: :)) Egen... mivel is lehetne helyettesíteni? Talán a "véges számú, de végtelenhez tartó" felelne meg. Vagyis a pozíció létezik, amely, mint a vákuum, beszív valakit az éppen ott őgyelgők közül.

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.12.16. 20:09:23

@zanz: Egymás után háromszor? És gyorsan? Természetesen képes vagyok rá, de csakis az eredetivel azonos feltételekkel. Vagyis írásban.

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.12.17. 19:25:27

Újabb (nem tudok állást foglalni, tudatos vagy ösztönös) képzettársítási bravúr: három egymás utáni mondatban szerepel
- a pók
- a tű
- belekötni
És van egy tárgy, amely mindháromhoz - stílszerűen - köthető. Más is rájön, miféle tárgy az?

Ziebi 2009.12.17. 20:39:16

Nehéz ám ide írnom.
Ránéztem a bejegyzésre, és a scannelőm azonnal megakadt azon hogy ne olvassam tovább. erre az agyamban megjelent az, hogy nekem nem kell olvasnom, mert már megbeszéltük. És aztán el is felejtettem. Na ezért írok csak most ide :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.12.18. 11:50:40

@Lobra: pumpa!
:)))

@zanz: ó hát igen.. az én személyes plasztikai sebészem... jó, akkor lógok :)

@Ziebi: nem muszáj mindig mindenhova írni, csak amikor kedved van.. tudhatnád.. és ha meg is sértődnék, mindig hagyom magam kiengesztelni.. a szeretet megvehető:)

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.12.18. 20:49:04

@Ypszi: Pumpa? Meg egy szélesszájú mosoly? Még a tűvel való kapcsolódást értem, a pók is beszőheti, ha ritkán használják... No mindegy. Én a kötőtűre gondoltam. A horgolótű határeset.

zanz 2009.12.18. 20:52:17

@Ypszi: személyes plasztikai sebész?!!! :DDDD (erős túlzás, de belefér!) ;)))

Naaaaaaa, még lógsz?

@Lobra: pulóver? :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.12.20. 05:27:19

@Lobra: pumpa: www.youtube.com/watch?v=MxqT4y6Jkag

A pók és a kötőtű összekapcsolódását nem értem. Mármint persze ha a rajzfilmekből indulunk ki, a pók is köthet, de ő inkább sző.. szóval a kérdés szerintem még nyitott :)

@zanz: najó.. végülis a plasztikások inkább javítanak az eredményen, mint rontanak, az a dömper meg nem hiányzott az arcomba.. bár a kék az jól áll..
Igen, lógok.. lehet hogy csak jövőre szedem össze magam :(

zanz 2009.12.20. 22:51:36

@Ypszi: plasztikázások? autópályát épített a fejedbe? *döbbenten ül, körmöt is elfelejt reszelni*

Rossz hír, mindjárt itt van, kivéve, ha érdeklődés hiányában elmarad. ;P

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.12.23. 17:33:22

@zanz: nem plasztikÁZások, hanem plasztikások, a sebészek:) nem tudom, hogy lett-e autópálya a fejemben, de ha igen, tuti befejezetlen:)
Amúgy csak az orrom törte el, és le, mai napig kóborol egy csontdarabka az arcomon belül.

Hát nem is tudom, elmaradjon-e.. de a 2010 jól néz ki számügyileg.. talán jobb lesz, mint a tavalyi (nem hiszem hogy lehetne rosszabb, vagyis persze lehetne, de talán mégsem:)

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.12.24. 21:29:51

nagyon irigyellek,hogy csak hetente egyszer kell emberek közé menned.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.12.24. 21:43:03

@Fricsek: hát nem felétlen kell irigykedned, mert ez azért van, mivel nincs munkám. Az meg azért van, mert dilis vagyok, papírom is van róla. És az egész tavaly szeptember kezdődött, egy cuki kis reflux-szal, meg fekélyekkel. :)

Szóval hiába örülök annak, hogy nem látok sok humanoidot, ebből a szempontból nézve azonban mégis inkább szar :)

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.01.03. 16:04:35

refluxom nekem is van meg idegbajom, mondjuk papirom nincs róla(még)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.01.03. 16:15:14

@Fricsek: tudom, azért mertem "szaknyelven" megemliteni, nem kell magyarázni h mi az:)

Amúgy dolgozom az ügyön, de itt Miskolcon nem sok lehetőség van elhelyezkedni. Szóval nem egyszerű, de igyekszem hogy kevesebb időm legyen csacskaságokra:)

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.01.04. 09:19:56

mindenhol ez a helyzet, sajnos:(
de ha ez némileg segit, csuriba teszem az összes ujjam és drukkolok, hogy valami jó kis munka összejöjjön!

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.01.04. 09:24:55

@Fricsek: egy nyugis árufeltöltős is jó lesz most, nem kell nagyot kivánni:) Pesten azért több a lehetőség, mint itt, csak hát én nem vagyok ott, bár ha nagyon nem jön össze semmi, akkor kénytelen leszek ilyen téren is váltani.

Köszi a csurit, szükségem van most rá :)
süti beállítások módosítása