LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Óda a pultosfiúhoz

2009.10.11. 03:46 Ypszi

Persze egyszerűbb lenne, ha tudnám a nevét, és akkor mondhatnám, hogy "az a csodálatos Géza gyerek", de a mai világban eléggé félreérthető lenne, ha azért mennék vissza, hogy megkérdezzem a nevét. A lenti plusban (ami spar) megint garázdálkodtam, kitaláltam, hogy túrós csuszát fogok csinálni, ami azért érdekes, mert még sosem csináltam, és sűrűn sem ettem, de valamiért ezt találtam ki (holnap majd döbbentem nézek a hűtőbe, hogy túró? miért?), viszont ahhoz szalonna is kéne (azt hiszem - azóta se néztem meg a szakácskönyvben). A hűtőpultnál lévő szalonna inkább hűtött zsír volt bőrrel, szóval mióta itt lakom, és itt vásárlok, azóta most először a húspulthoz fordultam. Számíthatna, hogy én voltam csak a sorban, már ha emiatt létezett volna sor, de jól tudjuk, hogy az eladóknál manapság nem számít, hogy egy üresen tátongó üzletben egy ügyfelet kell-e kiszolgálni, vagy többet.

A srác hátul ügyködött, és rohant ahogy tudott, mikor meglátott, de hát mindent azért nem dobhat el hirtelen. Aztán elnézést kért! Én meg zavarba jöttem emiatt, mert nem ezt vártam. Fiatalka volt, de nagyon nem néztem rá, nem tudok én fejekre fókuszálni, szóval nem ismerném fel az utcán, de még a boltban sem, ha árut töltetene fel, szóval a lényeg, hogy tényleg egy fiatal srác volt, akinél még megdöbbentőbb (a mai világban ugye, mondom én, a vén), hogy tud viselkedni.
A kabátom cipzárja nekikoccant az üvegnek, én jövök a hülye poénommal, hogy "na, török-zúzok", és nevet, hát egyem a lelkét, és nem sürget, hogy lökem már mit akarok. Még akkor sem, mikor kinyögöm, hogy szalonna lesz, de még nem tudom milyen, de húsosabb legyen, és ne paprikás. Megvárja amíg gondolkodom, kibontja, amire ránézek, hogy jobban lássam, mennyire húsos. Maradok a kolozsvárinál, de abból is kettő van (ezernyócé, meg kétezeröté). Grimaszolva koncentrálok, hogy melyik legyen, közben dünnyögök, sípolok, jobbra-balra ingázok,  rajzfilmfigura-hangokat adok ki, ő pedig mosolyog, kedvesen tartja az árut, amíg el nem döntöm melyik legyen, nem akarja a drágábbikat feltétlen rám tukmálni. Aztán eldöntöm, és kinyögöm, hogy olyan 20-30 dkg között, ahogy-esik-úgy-puffan alapon, persze egyszerűbb lett volna, ha közlöm, hogy egy ujjnyi vastagot, de nem számít, leméri az egészet, kalibrál, ráteszi a kést, és rámnéz, megkérdezi, én is ugyanezt a sávszélet számoltam-e ki magamban, rábólintok, 27 deka lesz, de még egyszer kéri a beleegyezésem, szuper, köszönöm, ügyesek voltunk, szia.

Ez nekem öröm volt. Nem szeretek vásárolni, és akkor inkább kiszolgálom magam, mert.. na mindegy:) De lehet hogy a pultnál többet fogok húst venni most már, mert ez a kiszolgálás bejön. Mosolyogva lóbáltam tovább a kosaram, szerencsére nem vertem le semmit. A pénztárosak is aranyosak, és ha szólok valamiért (nincs kinn ár, lejárt a termék), megköszönik, és rögtön intézkednek. Megszerettem ezt a boltot.

Egy dolog zavart a legutóbb, mikor a dvd-ket nézegettem (mióta spar, az is van), és mögöttem elhúznak a raktárból ketten, békával, áruval), és az egyik hangosan (hogy én is hallhassam) közli a másikkal, hogy nem is érti, minek vesznek ilyen drágán (990 huf) filmet az emberek, mikor fél óra alatt le lehet tölteni a netről. Nos én ekkor félig hangosan, csak úgy magamban dünnyögve, de azért hallhatóan közöltem, hogy akkor simán zsebre is tehetném, és még sok mást a boltban, mert az sem lopás akkor.  Persze a véleményem nem ennyire fehér/fekete, de erről majd később. Itt csak az zavart, hogy ha én pénzt akarok adni egy boltban egy termékért, amivel az ő fizetéséhez járulok hozzá, akkor ne akarjon hülyének feltüntetni, valamint ha baja van velem, akkor nekem mondja, meg ilyenek. Azt a két árufeltöltőt többször is láttam, de nagyon nem szimpik, mindig kerülőm őket valamiért.. de a csapat többi tagja szuper:)

Itthon a macska nagy szemekkel kunyerált a krumplis pogácsából, amit a Fornettiben zsákmányoltam, és kb olyan arccal adtam neki, mikor Jess (kutya) kért sikítozva az erőspistából, hogy jólvan nesze bakker, de nem kell majd, és Prücsök hasonló vehemenciával falta fel, mint Jess a pistát, én meg elhülő tekintettel követtem akkor és most is a fejleményeket. Bár nem kéne meglepődnöm, Prücsök már belemászott egyszer nyakig a sósmogyorós, aztán a chipses zacsiba. Hát ez ilyen. De vettem neki felvágottat is, amire lehetne mondani, hogy drága az a macskának, de nem, mert a tiz dekás kiszerelés 99 ft volt, és én csak azért nem ettem belőle, mert füstös (igen, nem elírás) és pulyka, de megkóstoltam azért, mielőtt odaadom, és abszolút ehetőnek minősítettem. Prücsök időszakosan nem eszik macskakaját, még a kitkatot és a darlingot is otthagyja pár falat után, ilyenkor trükközni kell.

Amúgy sorozatgyilkos lettem, bár szexuálisan nem izgat a gyilkolászás, szóval inkább akkor csak tömeggyilkos, ypszi-szúnyogok 3:0, tehát jön a hideg idő, mert ezek beköltöztek hozzám. Koki ma ki sem bújt az ágyból, cserébe hevesen dorombolt, Prücsök meg felmászott a mosógép tetejére az erkélyen (nem, nem azzal mosok), mert oda tettem fel a földes ládát, de nem számít, így is eléri, kaparja, belepisil.. pedig eddig nem érdekelte a gép teteje, szóval minden tele van apró pici földes mancsnyomokkal. Mielőtt az ágyra jön, azért lerázza, jól nevelt, na.

Hm.. szalonnavásárlásról mennyit lehet írni.. néha kiakadok magamon :/

Nade, ami szomorú tény még, hogy elvitték a lottó ötöst, pont ma hajnalban fizettem be egy öthets szelvényre, és persze nem én voltam, de még ott van a hatos is, hátha. Bár végülis a 2milliárd helyett, ami lesz 100mila, az is megfelelne :)

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr941441769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zanz 2009.10.12. 15:14:37

Én tök, megzavart, hogy nálunk a spar/plusban nincs külön húspult, így lestem ám! (De azért felfogtam)
Nem tudom miért lepődsz meg Prücsök evési szokásain, hiszen gyűjteményed van a furcsa szerzetekből (ld. a kommentelőt) Próbáltad már a Tictacot? Hátha... :)

Ziebi 2009.10.12. 20:12:18

Én sem értem a meglepődést. anyósék macskája a következőket zablja: zöldborsó, töltött káposztából a káposzta...valamint minden amit az ember eszik :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.10.13. 00:28:59

@Ziebi: @zanz: én ettől függetlenül mindig rácsodálkozok erre a kis dögre, azt hittem, már kiismertem ennyi idő alatt.. de mondjuk tény hogy még nem ettem előtte krumplispogácsát :)

Tictac nekem kell, arra irigy vagyok, de a laktózmentes tejet megissza (a rendeset nem).

zanz 2009.10.13. 10:30:34

@Ypszi: Laktózmentes macs. :D Ilyen is csak nálad létezik. ;)

Cho. 2009.10.14. 07:17:38

Hozzánk is beköltöztek a szúnyogok, szorgalmasan likvidáljuk őket.
Sőt, újabban hatalmas pókokkal is találkozok.
Hiába: új lakás, új kalandok.. :P

ribizlifozelek · http://ribizlifozelek.blogspot.com/ 2009.10.15. 01:20:49

A 100 M se olyan rossz... Foleg, ha ot heten at hetente nyer egyet az ember.

P_anka 2009.10.17. 01:30:58

Örülök neked, jó újra olvasni, már elvonási tüneteim kezdtek lenni... szeretem a stílusod :)
Tényleg, novella tesztelve barátnőmmel, aki nem is ismer téged, és nagyon tetszett neki. De még folytatom a kísérletet :D

Ziebi 2009.10.18. 18:34:21

// OFF: egyben-e vagy?

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.10.22. 18:42:37

helló! nem történik semmi?! egy kis takarítás, vagy kakaófőzés?

Cho. 2009.11.02. 09:03:36

Huhh, látom nem csak nálam állt meg az élet.
Élsz még csájé? :)
Vagy te is beleburkolóztál a kedvenc hobbidba, mint blogszomszédod? :)

P_anka 2009.11.10. 01:47:14

Haaahhhóóóóó, megvagy még???

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.11.27. 05:06:12

@ribizlifozelek: amúgy 3 hete lett egy kettesem az ötösön, ezervalamennyit nyertem, de még nem mentem érte.. ha elvinném az ötöst, szerintem azért veszteném el, mert egy évig nem mernék érte menni :D

@P_anka: köszönöm széken, és hát bocsánat, egy kezeletlen bipoláris már csak ilyen, eltűnünk, feltűnünk..

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.11.27. 05:06:59

Na, csak elolvastam a kommenteket, mert most meg nem bírok aludni, mivel már túl fáradt vagyok. Szép.

Igérni nem ígérek semmit.

Ziebi 2009.11.27. 07:31:47

@Ypszi: Ypszincs elveszik és megkerül :)***

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.11.27. 08:32:56

@Ziebi: de mivel mindig megkerülök, igy igazából sose nem is veszek el... :)

Ziebi 2009.11.27. 19:04:07

@Ypszi: a lényeg hogy meg ne vesszél :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.12.02. 09:01:06

@Ziebi: még jó, hogy arra már kaptam oltást :))
(persze már semmi hatása, de azért tökjó felhozni)
süti beállítások módosítása