LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Platinum antirén

2009.10.10. 07:39 Ypszi

Az. Csak beszóród/kened vele a rémszarvast, és rögtön sima lesz belőle. Ezt hívják génmanipulációnak. Ha valaki azt mondja, hogy ezt nem így csinálják, az hazudik!

Egyszerűen csinálni bármit is túl unalmas. Az úgy kezdődött, hogy édességre vágytam, legutóbb ebből lett a torokfájásos bekkfászásob. Boltban direkt nem vettem nyalánkságot, mert a puhos testnek az árt, úgyhogy itthon már nagyon harapdáltam az öklömet, hogy valami édeshez jussak. És akkor az eszembe ötlött, hogy nemrég vettem mákot, meg poroltam cukrot, és több kilónyi tészta van itthon. Tehát, legyen mákostészta, ahogy az elmúlt hetekben heti két nap, naponta fél kg tésztából. (Az nem hízlal, csak a csoki!) Felteszem a vizet forrni, aztán észreveszem, hogy milyen poénosan egy irányba (balra) kezd el forogni a hőtől a víz. Hogy jobban lássam, belenyomtam pár csepp kék ételfestéket. Aztán még egy kicsit (sokat), mert jó volt nézni. A csavaros tészta persze kicsit zöldeskék lett (metélt nem volt itthon, csak ez van, vagy két kiló, meg ugyanennyi spagetti), ami nagyon furán mutatott a tányérban. A szaga se volt túl jó, mert átvette a festék bukéját, ami nem jó, de legalább fura, hát igen, ugye nem néztem, hogy mennyit lett volna szabad. De aztán a máktető, és a cukorfelhők jót tettek az alkotásnak. Jó ideig nem kevertem össze, és tök olyan volt, mintha a szikláshegységet faltam volna be. Utána fél órán keresztül grimaszoltam a tükörbe mákos foggal, mert az vicces.

Mivel ügyes vagyok, ma se hagytam ki, hogy valamit le ne verjek, fel ne borítsak, bele ne rúgjak, be ne verjem, rá ne csukjam, fel ne boruljak benne. Biztos vagyok benne, hogy nem teljes a lista. Most meg teheneket nézek a tv-ben. Tök izgi.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr431439942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zanz 2009.10.10. 21:29:24

Mit neked bábszínház, elég, ha mákostésztát kapsz és egy tükröt, oszt elvagy utána egy darabig. :D Lassan T Gazdi leszel! ;) Jutalékot kérjél!

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.10.10. 23:57:51

@zanz: súlyos ezreket spórolok meg a tükörrel, pedig a bábszínház itt van 10mp-re tőlem (de tényleg.. csodamalom bábszínházovics).. ezt a napot is átaludtam, bakker.. pedig be volt állítva az órám 4 időpontra is.. mit nekem az!

zanz 2009.10.12. 15:03:24

@Ypszi: érik neked a karácsonyi ajándékod! ;)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.10.13. 00:29:57

@zanz: még 5kg tészta? köszi! :))

(vekkert ne vegyél, van az is, olyan rendes csörgős, tiktakkolós, semmit nem használ:)

zanz 2009.10.13. 10:33:27

@Ypszi: Tükörre gondoltam, mert a fémgolyókat már lelőtték mint poént. ;)))

(Vekker helyett erre gondoltam: www.bigyoshop.hu/?q=products/show/binaris-ora-piros)

domdodom69 (törölt) 2009.10.19. 22:32:59

hát ezhihetelen volt :-)

mi ehhez képest BJ kék levese??

Dee L'hemaa 2009.11.24. 14:12:54

Nem hízlal, aha:DDD

A Live-ban Loreena a háttérzene, már ezért érdemes volt benézni!

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.11.27. 05:01:48

@zanz: áh, kár belém az ilyen:)

@vagyok, aki vagyok...: igyexik az ember lánya, na!

@Dee L'hemaa: nem hát.. aki mást mond, az hazudik! :))) Loreena nagy kedvenc :)

Dee L'hemaa 2009.11.27. 09:43:50

@Ypszi: Hallgass bele a Blackmore's Night számaiba is, hátha...

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.12.02. 09:02:22

@Dee L'hemaa: Miből gondolod, hogy nincs meg?:)
Viszont a hátha szó használatát nem értem. Nagy kedvencem, és hallgassak bele abba az albumba, hátha... 1. nem lesz az 2. még nagyobb lesz?:)

Dee L'hemaa 2009.12.02. 15:03:02

@Ypszi: honnan kellene tudnom, hogy megvan?

Hátha azért, mert aki még nem ismeri annak hátha megtetszik.

Ezek is tetszenének talán:
Emma Christian
Mary McLaughlin
Mairéid Sullivan
Connie Dover

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.12.14. 15:17:07

@Dee L'hemaa: gondoltam, hátha egy elromlott üveggömbből szeded az infókat, és szólok, hogy már nem működik:)

Az érvelést nem értem. Ha valaki nem ismeri, és én belehallgatok, akkor az, aki nem ismeri, és az nem én vagyok, az hogyan tetszhetne így meg?:)
(szőrözök csak, na...)

Viszont a felsorolt négy nagyobbik részét nem ismertem, köszönöm a listát!
süti beállítások módosítása