LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Kóma

2009.09.24. 11:54 Ypszi

Talán már több is, mint egy hete rajtam van a kóma. Általában elvagyok a harmincórás napjaimmal, de most valahogy nem megy. Pár óra ébrenlét után már az ágyba kell dőlnöm, mert kifáradok. Pedig nem mászok napközben sem hegyet, egyszerűen letaglóz valami. Őszi-tavaszi-ilyesmi fáradtság nem lehet, sose volt ez rám hatással, bár ugye az ember öregszik, miért pont én lennék a kivétel? Talán az időjárásnak annyiban köze van a dologhoz, hogy nyáron azért vagyok inkább bagoly, mert nappal megmozdulni sincs erőm a melegtől, most meg éjszaka kifejezetten hideg van, ha nyitva marad az erkély ajtó, márpedig nyitva marad, mert a macskák imádják, inkább betakarózom.

Szóval az egy dolog, hogy nem bírok ébren maradni, akármennyi kávét is gyömöszölök magamba, de furcsa módon jól is alszom. Ezt onnan lehet tudni, hogy párnamintás lesz az arcom, a párnám meg dns-mintás, mert telibenyálazom rendesen. Viszont én csak és kizárólag két esetben alszom így: ha nagyon-nagyon fáradt, vagy ha beteg vagyok/leszek. Sajnos az utóbbira kell tippelnem, mert az a logikus, de a fejfájást leszámítva jól vagyok. Fejfájással kezdődött, és most megint. Ez az a tipikus, hányingert keltő fájdalom, ami csak magától hajlandó elmúlni, ezen az se javít, ha tegezem:)

Ó igen, és tudom, hogy nem eszem rendesen, de ennyi cukorral a szerveztemben nem is kellene kajálnom, a vitamonokat meg eszem is, iszom is, nagyon egészségesnek kellene lennem.

Ötletem nincs több, de gondolom majd ki fog derülni. Még jó, hogy nem dolgozom, mert elaludnék, bármit is tennék, bárhol. De jó, hogy nem vagyok targoncavezető! Szóval ezért is vagyok eltűnve több fronton is.. egyszerűen nem bírok életben ébren maradni.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr741403848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zanz 2009.09.25. 10:44:44

Te, mint targoncavezető? hihi Ez akkor lenne igazán neked való, ha nem kormányt kéne tekergetni, hanem kódokat megadni, hogy mit hova és minek. ;)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.09.25. 12:38:13

@zanz: azt hiszem megragadtad a lényeget :) de most kódok felett is szundi van, meg fejfájás :/

zanz 2009.09.25. 15:48:20

@Ypszi: lehet, hogy az agyadban elromlott a kódolvasó, és most azért fáj a fejed. (sok logika nincs benne, de próbálkozom)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.09.25. 15:54:04

@zanz: hát az biztos, hogy elromlott valami odabenn :)

zanz 2009.09.26. 22:22:24

@Ypszi: format cipőtalp : ? (elsőre ez ugrott be...)

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.10.02. 17:03:04

még mindig?

remélem azért, mert írsz.

P_anka 2009.10.02. 19:13:18

Megvagy még, hétalvó?!

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.10.02. 19:35:23

Lenni beteg, net lenni korlátozva.. ezt az oldalt 1,5 óra alatt hozta be.. úgyhogy egyelőre ennyi..
na meg bár írni nem írok, de sok ötletem támadt két orrfújás közben :)

ezt az üzenetet 18:49-kor küldöm el..
süti beállítások módosítása