LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

A legkeményebb..

2009.08.21. 02:50 Ypszi

felület ahol/amin aludtál? Ez most a kérdésem.

Nem ám vmi pajzán gondolat, pedig vártátok, mi?:)

Azt már tudjuk, hogy nekem a márvány, bioLarzennek meg talán a konyhakő:)

Nektek?

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr711326895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.08.21. 03:45:26

Minden év végén, utolsó éjjel amit a koleszban aludtunk, azt a földön tettük, csak 1 pléd volt alattunk, meg ugye a parketta. Tudom, nem olyan extrém...de nagyon jó kis hagyomány volt :)

bioLarzen 2009.08.21. 08:25:57

bioLarzennek nem talán a konyhakő, hanem tutira az :D

Medve anyám, a mai napig emléxem, minden egyes ízületem sajgott vagy 2 napig, plusz felfázás...

bio

bioLarzen 2009.08.21. 08:31:34

Ja, holtversenyre jó a seregbéli lépcsőn alvásom is, igaz, az max egy óra volt, viszont faszán csíkos voltam utána :D

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.21. 08:36:52

@bioLarzen: a felfázás is pluszpont.. az de egy mocskos dolog! Amúgy én a zoknimtól is tiszta csík bírok lenni, nem kell ahhoz lépcső. Az asztalnál alvásból meg igazán profi vagyok:)

bioLarzen 2009.08.21. 11:51:49

A lépcső élei csíkoztak be, nem a mintája :D

A felfázásért dupla bónuszt kérek, mert szeptemberben sikerült prezentálnom, nem a talajmenti fagyok szezonja :D

Amúgy jó neked, én asztalnál nagyon nem bírok aludni. Bénő albijában is azért kötöttem ki a padlovon.

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.21. 11:53:25

@bioLarzen: hát ez az! nem kell nekem még él sem, elég egy minta :/

Várjálvárjál, kiegészítem: asztalnál, GÖRGŐS székben aludni :) úgy, hogy nincs ott a fal, hogy megfogjon:D
süti beállítások módosítása