LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Kávé

2009.08.20. 04:48 Ypszi

Szóval nemrég tragikus gyorsasággal elfogyott a kávém, és én úgy döntöttem, hogy ha már nem ismerem ezeket a vacak boltiakat, akkor cseresznyét próbálok egy szintén nem ismert, de legalább drágább vacakkal, hátha. Rögtön mélyvízbe is ugrattam a majmot, vettem koffeinmenteset is jól, hogy becsapjam magam, szerintem működik. A drága kávétot a freitől vettem, vagyis nem tőle, hanem boltból. A honlapot most hadd ne cikizzem, hogy a háttér az áru fele alól megszökött.

Nade.. már a tasak kibontásánál is éreztem valami szerintem nem odaillő illatot, de nem tudtam megmondani, hogy mit, először citromra tippeltem volna, de elvetettem a gondolatot, most várom, hogy kikeljen. Miután megőröltem a kávét, a furcsa érzés csak nőtt. Lefőzés után hirtelen nem éreztem. Persze ivás közben már igen! És bár nem írják, hogy kifejezetten sok cukorral sok tejjel fogyasszuk, anélkül is érezhető az a mellékíz, aminek már van neve:

sólet!

Méghozzá konzerv sólet! Szóval kávézás közben rögtön meg is ebédelek. Igazán praktikus. Az is lehet, hogy az én ízlésemmel van a baj, és hozzászoktam a kilós omniához, vagy a davidoffhoz, vagy csak a koffeinmentes kávé kb ugyanolyan szar, mint a cukormentes kóla.

Apropó. Tudtátok, hogy a mountain dew-ban (emlékeztek még rá?) jóval több koffein van, mint a kólában? Pedig bizony! És ha már itt tartunk. Miért lehet koffeintablettát csak úgy, bárhol (=nem csak patikában) venni, miközben azzal gyönyörűen meg is lehet akár ölni valakit?? Sose kérdeztek rá még, hogy mit akarok 5 dobozzal (1dob=60db). Én a halálos adag tizedét fogyasztottam naponta, úgy 1,5 évig, úgyhogy ezt a módszert nem ajánlom senkinek, inkább keverjetek egy felest a kólámba, vagy csak tegyétek elém tisztán, és haverok leszünk :)

Amúgy ha elolvassátok, kiderül hogy két egész dobozzal már rendet lehet teremteni. És tényleg, teljesen komolyan vény nélkül kapható. Margit! Nooooormális???!

Mondjuk én örültem neki, mert ehhez nem kell annyi cukrot enni, és a fogakat se sárgítja, viszont sose mertem szedni, mert folyékony formában tudtam az adagom, és féltem, hogy pirulában túlszedném magam. Tuti baj lett volna. - Nade hát azért mégis..
 

5 komment

Címkék: koffein

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr471324751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dpspeti 2009.08.20. 11:28:44

De nem a magyar Mountain Dew rol van szo, hanem az amcsirol... a magyar az a traubi egy másik változata volt

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.20. 14:31:16

@dpspeti: hát azt én nem tudom, biztos van vmi különbség, de mégiscsak szörp-szörp.. szóval mivel nem kóstoltam az amerikait, így nem tudhatom:)

Ziebi 2009.08.20. 17:57:32

@Ypszi: én ezt nem tudtam, mondjuk nem vagyok nagy rajongó...egyszer ittam itt talán... :) namajd letesztelem :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.20. 17:58:38

@Ziebi: valszeg azért is olyan iszonyat édes.. azt se tudom, hogy kapni-e még itthon egyáltalán. Nem egy közönségdíjas termék :)

lepisma_saccharina · http://lulu.com/spotlight/nordlicht 2009.10.21. 11:36:22

"Not THAT reliable. The more you take the better the chance... Painful/annoying way to die. You'll get really, really, REALLY nervous and jittery - probably die of a heart attack or something."
Ez még a régi Usenet fájlból van, amiben van néhány szarvashiba ugyan (pl. a nikotinos rész, wtf), de ez speciel elég valószínűnek tűnik.
20%nál többet nem adnék a koffeinnek az Exit skálán.
süti beállítások módosítása