LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Az eső

2009.08.06. 08:47 Ypszi

Szóval tényleg öregszem, mert egyre háklisabb vagyok az utcai hangoskodásra. Mondjuk csitri koromban sem számított menőnek (nekem) bebetonozni magamat egy kisebb csoporttal a sarokra, hogy ott hangoskodjak, de ez a környék túl "jó" akusztikájú ahhoz, hogy vidám trillázással nyugtázzam a fiatalok 87%-ban kötőszavakból és höhö-ből álló csevegéseit. Este tíz után nem vicces az a feeling, mintha egy 5fős illuminált társaság rihegröhögne az erkélyeden, pláne hogy egy világmegváltó gondolatuk nem volt, de még értelmes sem. Vagy vicces. Már azon gondolkodtam, hogy elteszek pár bútort az útból, hogy hazafele ne essenek orra semmiben.

De aztán teljesen hirtelen megszánt az ég, és egy olyan kopogós esőt eresztett a népre, hogy rögtön eltakarodtak, nekem meg maradt a jég intelligens morzézása. Ó igen, felszabadító érzés volt.

Később a szomszéd azért ellenpontozott egy "hol vagy már a kuuurvaanyád, akkor bazdmeg a kurvádat, de köcsög állat, mikor jössz haza, holnap melóznod kell, te szemét, a kurvaéletbe" telefonos standup-pal.

Utóirat utólag: szóval ilyenkor nagyon szeretnék egy paintball-készletet, és először figyelmeztésképp leordítani, hogy "kussoljatok bmeg", aztán ha nem hallgatnak a bölcsre, agyonkékezni meg lilázni meg narancsozni szeretném az ilyeneket. Ó, de jó muri lenne! Áh, inkább nem is kiabálok előtte, úgy mókásabb!

62 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr121291967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2009.08.06. 10:10:16

"(Pár)kapcsolati tőkémet" kihasználva évekig éltem Szegeden az egyik legforgalmasabb belvárosi sarkon (akik ismerősök: a Tisza Lajos-Kálvária sarkán, a Lófaránál, Eszik Optika épület). Na, ott egyszerűen nem volt nap, hogy ne kaptunk volna ingyen térzenét, avagy eine kleine Nachtmusik, vagy részeg veszekedést, stb...

Úgyhogy megértésem és részvétem :)

bio

UI: "Később a szomszéd azért ellenpontozott egy "hol vagy már a kuuurvaanyád, akkor bazdmeg a kurvádat, de köcsög állat, mikor jössz haza, holnap melóznod kell, te szemét, a kurvaéletbe" telefonos standup-pal."
Az én kedvenc mobilos pojénom egy jól szituált fazon, aki a buszon eresztett meg egy "Azért, mert én úriember vagyok, bazmeg!" csattanót. Asse volt rossz :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.06. 10:15:49

@bioLarzen: ez itt nem olyan forgalmas hely.. csak nagyon jó az akusztika.. a negyediken minden szót hallani, amit nem suttognak az utcában:) komolyan jobban hallani, mint lenn az utcaszinten.. persze a sarkon szokott lenni időnként egy utcaszínpad (annak is szoktam örülni) és "végre" megnyílt hallótávolságon belül egy felújított hangulatkarbantartó egység... ezekkel mind nem lenne a gond, ha az utcát nem a görög színháztervezők készítették volna :))

bioLarzen 2009.08.06. 10:29:58

@Ypszi:
Áhhháááá, szóval görögbe laksz? Lebuktál :D

(Egyetemen sokáig koleszban laktam, na az ottani szobafalakat is az említett konstruktorosz kollegák építhették... Minden áthallatszott. Bocs a kifejezésért, de több alkalommal is végigélvezhettem, ahogy a fal másik oldalán, tőlem köbö 30 centire dugnak - és néha nem is épp halkan. Aztán hallottam fingóversenyt is. Koleszos haver azt hallgatta végig, hogy a másik szobában épp őt fikázzák :)

Király volt, nem is hiányzott a tévé :)

bio

UI: na elég jól offolok én is? :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.06. 10:33:18

@bioLarzen: itt nincs olyan hogy off.. jól kibactam veled, mi? ;)

bioLarzen 2009.08.06. 10:38:49

@Ypszi:

Baccameg :)

Megvan, akkor ON leszek, és jól viccabacok veled :P

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.06. 10:42:05

@bioLarzen: tudtam én, h egyszer baszós blogom lesz :D

bioLarzen 2009.08.06. 10:56:31

@Ypszi:
Oopszi :)

Nálad lehet így beszélni? Kúl! :)

bio

bioLarzen 2009.08.06. 10:57:27

Ja, amúgy azt még nem tudjuk, hogy végül meddig szórakoztaott téged, a nagyérdeműt az impromptu társulat?

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.06. 11:00:33

@bioLarzen: lehet, de csak a nyomatékosítás miatt :)
ha vmi nem tetszik, akkor úgyis moderálok, mindent meg lehet oldani

Hát a hangoskodókat úgy húsz percig élvezhettem, időnként zenével egybekötve. Jaj, juteszembe hozzáírok vmit még a poszthoz. Annyira nem volt vészes, mert tv-t néztem, szóval alvásban nem zavart, de nemjó a tv-t sem üvöltetni..

A kihallgatott telefonbeszélgetés meg kb ilyen hosszú volt, ahogy írtam. Egy üde színfolt a szürke hétköznapokban ;)

bioLarzen 2009.08.06. 11:07:12

Mint lakótelepen felnőtt humanoid, sztem már sosem fogom kiűzni pszichómból (ki ne javíts, mert visszategezlek!) az épület közeli lakásaiból közvetített egészéjjeles bulikat...

Király fíling a Pump Up The Jam Maga-boost-bass edisönjére elaludni...

bio

ribizlifozelek · http://ribizlifozelek.blogspot.com/ 2009.08.06. 11:16:35

Vajon olvassa a szomszed a blogod?

Helyesebben, ha tud olvasni a szomszed, olvassa a blogod? :)

bioLarzen 2009.08.06. 11:19:37

@ribizlifozelek:

Lehet, hogy én vagyok a szomszédja? Tegnap nagy hepaj volt itt nálunk, iszogattunk, bulizgattunk, a szomszédban meg egy köcsög anyázott a mobiljába...
Csak az eső ne jött volna.

bio

bioLarzen 2009.08.06. 11:24:19

Basszus, valaki fejbelőtt egy paintball puskával az erkélyen!

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.06. 11:25:31

@bioLarzen: én inkább filmre alszom, és álmomban befejezem:)

@ribizlifozelek: felőlem olvashatja, mivel egyikkel sem tartom a kapcsolatot, nem tudnak beazonosítani. És ha igen, hát az sem érdekel :))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.06. 11:26:26

@bioLarzen: erkélyről!
Mivel még nem vettem ilyen kézikészüléket, nem én voltam! (Tagadni mindhalálig!)

bioLarzen 2009.08.06. 11:31:44

@Ypszi:
erkélről-erkélyre :P

És azt ordítottam, hogy "és most jól beírom a blogomba az egészet, hahahaHaHaHAHAAAAAA!!!"

bio

bioLarzen 2009.08.06. 11:33:41

(Amúgy az extrém alvás sportban az én egyéni rekordom egy, a háztól olyan 10 méterre lévő kocsi folyamatos riasztóhangjára való elalvás. Ráadásul nyár volt, ablak nyitva. Mázli, hogy a negyediken laktam :)

(Reggelre vagy kikapcsolta a T. tulaj, vagy lemerült az akksi :D)

bio

bioLarzen 2009.08.06. 11:43:19

@bioLarzen:

(Hogy baccuk el humorosnak szánt beírásunkat...

erratum:

"És azt ordítottam" helyesen "És azt ordította")

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.06. 12:14:48

@bioLarzen: a folyamatos, monoton dolgok mellett én is tudok aludni.. pl horkolás, stb.. a hirtelen hangok zavarnak nagyon.
Bár ez fellengzősnek hangzik, mert én alapból szar alvó vagyok, és nappal hozom be a lemaradást, úgy meg könnyű..

bioLarzen 2009.08.06. 12:16:45

@Ypszi:
az is egy módszer :)

bio

Ziebi 2009.08.06. 18:22:22

Ypszincs, erre találták ki a záptojást. :) Csak gyorsan kell elbújni miután eldobtad. :)

amúgy egyik helyen ahol laktunk, éjjel kettőig hallgattam nyáron minden este a jazz-t. Ami tökjó lett volna ha szeretem, de nem. Sőt, utálom. Főleg amikor csukott ablaknál se lehetett TV-t nézni tőle. meg szigorlatra készüléshez sem ideális egy számodra idegesítő zene.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.07. 01:46:41

@Ziebi: ezért nem fogom megzápítani a drága tojást! A paintball fáj is, a festék meg jól megmarad :) Ha záppal dobálóznék, a zajongók elfutnak, az utcában meg ottmarad a szag. Nanana, gondolkodjunk kéremszépen:)

Jazz.. hát én abból minden hangszert külön hallok, egy nagy kavalkád számomra, ezért nem is értem :/ Pedig állítólag van benne matematika. Kár, hogy a zene hangosabb ;))

Azért hiába szeretek vmit általánosságban (vagy nagyon), ha épp nem azt szeretném hallgatni, hanem a tv-t, vagy a gondolataimat. Engem ezek azért zavarnak inkább, mert rettentő mód gyűlölöm (és te tudod is miért), ha elveszik tőlem az irányítást, és azért csak én szeretném már eldönteni, hogy mikor milyen zenét hallgatok, ne máson múljon már. Grr.. :)

Ziebi 2009.08.07. 02:18:38

@Ypszi: Ok, nekem a paintball is megfelel.. :)

Nekem is nagy kavalkád a jazz, nagyon kevés volt eddig amit hallgathatónak találtam, nem mondom hogy nem volt, de nagyon nagyon kevés. És amikor a kedvenc Sting dalaimat rontják el jazzesítéssel az nagyon lelombozó.

sTormy 2009.08.07. 08:15:53

Telefonos standup... hhhhenial... :)

Nálunk (gangos ház) meg laydown-estek szoktak történni, nyitott ablaknál. Nemtom, melyik szomszéd az, pedig szeretnék gratulálni neki, mert az asszonyka visszajelzéseiből ítélve valamit nagyon tudhat... :)

bioLarzen 2009.08.07. 09:47:56

@sTormy: sztem te ott lax, ahol én laktam anno exemmel két évig... Nálunk is volt egy alsó szomszéd, sztem tuti kurva volt, mert az ő nyögése/ordibálása állandó volt, a partneré meg változó, más hang, más "stílus". De olyan üvöltve nyomták (max Ypszi kimoderálja: "EEEEEEZ AZZZZZ, B*SSSSZÁL SEGGGGGBEEEE, IGEEEEEEEN!!!!!!", torkaszakadtából...), hogy sztem még 3-4 házzal arrébb is simán hallani lehetett sztem, és naponta többször is, jó hosszan. Mondtam én is a kedvesnek, hogy azért ne ringassa magát abba az álomba, hogy ezt a teljesítményt én is hozni tudom :)
És mi is is gondolkodtunk azon, hogy bedobunk a ládájukba egy gratuláló képeslapot a teljesítményük okán :)

bio

bioLarzen 2009.08.07. 09:48:50

@Ypszi:

igazad van, paintball-megtorlást nekik! Én támogatlak! Szükség szerint hamis alibit is igazolok, OK? :)

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.07. 20:43:31

@sTormy: nem biztos, lehet h csak arra játszik az asszonka, h minél hamarabb legyen vége. Ha az urának bejön a sikongatás, akkor ez egy jó taktika :)

@bioLarzen: esetleg megkéritek, hogy tv-n se szeretitek ha csak hang van, igazán nyithatna egy free cam-et felétek ;))

Amúgy először hamis albit olvastam. Aztán albínót. De harmadszorra már értelme is lett a mondatnak. Utóbbi két napban mindent félre olvasok, még azt is, amire azt hittem, h nem lehet.

bioLarzen 2009.08.07. 23:03:32

@Ypszi: "Utóbbi két napban mindent félreolvasok, még azt is, amire azt hittem, h nem lehet. "

lásd végigtapogatás (copyright lizocska)? :D

Az ötletet köszi, de sajna olyan kb 8 évvel elkésett, akkor laktunk abban az albérletben :)

Hamis alibi akkor kell? Mert akkor egyeztetnünk kéne a dolgokat :D

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.07. 23:09:16

@bioLarzen: az még kiderül, majd akkor egyeztetünk:) az ötlet felhasználását meg engedélyezem a jövőre nézve is:)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.07. 23:21:54

Ejj.. 11 elmúlt, és nem értem, miért most kezdődik odalenn az élet, ráadásul pont a mmamammaria című számmal.. miért??? legalább zenét adnának.. öngyilkos lesz az összes dobhártyám :/

bioLarzen 2009.08.08. 00:46:53

@Ypszi: Köszi, kopirájt dolgokat majd egyeztetjük, OK? :)

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 09:33:22

Amúgy megfejtettem, a díszes társaság a Pannónia Hotel különtermében dínomdánomozott, a másik, közelebbi sarkon. Fél 5-kor mentek haza, elég hosszadalmas búcsúzkodási rituálék után, úgyhogy megtudtam, hogy jövő héten ugyanitt, de akkor már én is ott leszek, és szólok az ízlésrendőrségnek is :/

Úgy két órát azért tudtam aludni, zárt ablakok és közepes hangerejű tv mellett, de a zárt ablakot nem bírom így nyáron, épp hogy élek most, még úgyis, h napokig nem sütött a nap.

Na mindegy, legközelebb lehet tényleg levánszorgok és szólok, csak kicsit tartok attól, hogy minden nőiességem és finomságom a lakásban hagyom :(

bioLarzen 2009.08.08. 09:41:41

@Ypszi: :( again.

Miért megy a tévéd alvás közben? Vagy az a szomszédból hallaccott át?

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 09:53:17

@bioLarzen: hogy ne halljam a szar zenét.. amúgy sokszor megy alvás közben, mert nem tudok sötétben aludni, de jóval halkabban szokott menni, mint ahogy most éjjel kellett hagynom..

bioLarzen 2009.08.08. 11:03:51

@Ypszi: Aha. Értem.

:(

Hallod, ha nő lennék, most azt mondanám, hogy gyere ide aludni itt király csönd van esténként (mínusz pár eb...), de, mivel hímnemű vagyok, nem ajánlom fel, mert azt már Tleg nehezen tudnám magyarázni :D

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 11:22:01

@bioLarzen: szoktam én pasiknál aludni (mikor egyedül vmiért nem megy), csak nem látatlanban:)
Mondjuk ha nem Miskolcon élsz, akkor ez alapból kivitelezhetetlen :)

bioLarzen 2009.08.08. 11:40:25

@Ypszi: most mé, Pestia IC-vel egy köpés :)

És biztonságban lennél:)

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 11:46:26

@bioLarzen: köpködjé te 2-2,5 órán keresztül ;P

bioLarzen 2009.08.08. 11:57:54

@Ypszi: mondjuk, ez jogos :)

Akor maradjunk annyiban, hogy ha valamikor Pesten kell aludnod, és nincs hol - no és megbízol abban, hogy nem támadlak le (megbízhatsz, gentlemenaus vagyok :D), és szeretnél nyugis helyen aludni, akkor my place mindig nyitva áll.

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 12:01:02

@bioLarzen: :) akkor maradjunk annyiban, hogy felírtam.. :)

bioLarzen 2009.08.08. 12:08:24

@Ypszi: Gondolom, jó hosszú a lista :D

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 15:04:54

@bioLarzen: a képzeletbeli hosszú, a valós, létező lista nem :)

bioLarzen 2009.08.08. 16:34:30

@Ypszi: Na, akkor mindenesetre mostantól eggyel hosszabb.

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 16:36:23

@bioLarzen: ezt persze egyre rosszabbnak olvastam.. szemészhez kell vajon mennem, vagy agyászhoz?

bioLarzen 2009.08.08. 16:37:17

@Ypszi: vagy alvászhoz? :)

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 16:40:58

@bioLarzen: á, nem attól van, azt tudnám.. profi nemalvó vagyok:)

bioLarzen 2009.08.08. 16:42:53

@Ypszi: Ja, úúúúgy könnyűűűű.

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 16:45:02

@bioLarzen: azért idő volt elérni a profi szintet.. rengeteg gyakorlás, áldozatos munka.. ehh.. és még csak olimpiai sportág se lett :/

:)

bioLarzen 2009.08.08. 16:45:32

@Ypszi: De, ugye, nem doppingolsz???

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 16:47:35

@bioLarzen: neem.. sosem kellett gyufaszállal kitámasztani a szemem!

bioLarzen 2009.08.08. 16:50:06

@Ypszi: na ja, a pillanatragacs elég volt, mi? :D

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 16:59:45

@bioLarzen: sajnos még az ujjaimon megszáradt.. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 17:06:34

@bioLarzen: hát mi vagyok én? OBI van Kenubi, hogy ehhez értsek?

bioLarzen 2009.08.08. 17:08:43

@Ypszi: ha akarod, alkalomadtán szívesen tartok módszertani ismertetőt. Grátisz :)

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 17:10:05

@bioLarzen: hát igazából annyira nem érdekel ez a barkácstéma:)) az ixo-val még elboldogulok, annál többre nincs szükségem

bioLarzen 2009.08.08. 17:20:48

@Ypszi: Ó, aha! Szal magyarul elemes csavarnyúzó :)

Így már értem is :D

bio

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 17:25:35

@bioLarzen: akkus vezetéknélküli.. csak hogy kötekedjek:)
süti beállítások módosítása