LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Mundomar videók 1. - a delfinek előtt

2009.06.26. 11:56 Ypszi

A videók lehet hogy lassan fognak bejönni, mert én hülye 16:9-ben vettem fel őket, 4:3 helyett, és összevissza kell machinálni, hogy látható is legyen, és a minősége se legyen tré. Én meg nem értek hozzá, szóval sokat szenvedtem ezekkel, meg kell néznetek:) Bejárat után a vizimadarak: 

A szárnyasok után a fókákat filmeztem, őket aztán lehetett. Eléggé punnyadósak voltak, de egy kisebb csetepatéra ugye volt erejük (meg az ásításra:)

Fókáktól a delfinekig volt még pár állatka, meg kilátás, meg sok apróság, nesztek:


 

Szólj hozzá!

Címkék: video utazás spanyolország benidorm mundomar

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr991209718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása