LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Félek

2009.06.22. 13:04 Ypszi

Repültem sokszor. Egy időben szinte 3 hetente.
Voltam már távol hosszabb időre, egyszer 3 hétre is, tavaly ilyenkor meg egy hétre.

De mégis rettegve kapaszkodtam éjjel Prücsökbe, attól tartva, hogy nem látom többet. Elhatalmasodott rajtam ez a hülyeség, fogalmam sincs mitől. A legutóbbi szerencsétlenségnek ehhez köze sincs, ezektől én nem ilyedek meg.

Kétoldalú a félelem. Félek attól, hogy ha velem történne valami, akkor mi lesz Prücsökkel, magára marad, esetleg befogadja valaki, de nem lesz velem, mintha ez számítana is valamit (bár azért én hiszek valamennyire a halálon túli "életben", inkább valamilyen formájú létezésben). És félek attól, hogy mire hazaérek, Neki lesz baja, és akkor velem mi lesz.

Tudom hogy túlzás, tudom hogy felesleges, de mégis kikészít ez a megmagyarázhatatlan, emésztő érzés. És ha mástól nem is, hát csak ettől is kész para vagyok, hogy miért jött rám.

2 komment

Címkék: utazás para

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr81200858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cho. 2009.06.22. 17:40:31

Én szívesen befogadnám Prücsit :)))
DE nem lesz semmi baj, ne fossál!
Ja de lesz: nyaralsz egy kurva jót!

Pyry 2009.06.22. 18:12:25

Hiába mondom hogy nyugi, inkább azt mondom hogy ne lovald bele magad, mert elbacod a nyaralásod, és attól Prücsinek nem lesz ám jobb.
Neki is kell egy kis nyaralás. :) Gondolj bele végre szabadon garázdálkodhat :) Én inkább a lakásom miatt aggódnék, hogy mit szed szét amíg nem vagyok otthon :)
süti beállítások módosítása