LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Újabb adag..

2009.06.11. 13:11 Ypszi

.. érdekes filmet néztem ki magamnak a nagy akcióban, ezeket vagy hétvégén kapom kézhez az előző adaggal, vagy rosszabb esetben 23-án, ami macerás lesz, de útban Alicante felé valahogy csak megoldjuk a dolgot :)

Tényleg lesz közöttük beteg alkotás, és olyan, aminek a témája nem százas, de én szeretem ezeket, és vannak köztük olyanok, ami miatt az is megéri, ha filmek harmada szar :) még akkor is nagyon ár alatt maradok:)

És akkor nézzük:

A bal lábam - a sztori érdekes, ráadásul életrajzi film, és Zanza szerint nagyon ott van, benne meg megbízom:)
A vadkacsa - alap ez az Ibsen-mű, Jeremy Irons-szal pláne.. nagyon régen már láttam
A vágy titokzatos tárgya - Bunuel, láttam belőle részt, elég beteg :)
Das Boot - A tengeralattjáró - klausztrofóboknak nem ajánlom, a háborús filmeket nem szeretem, de ez egy új szemszög
Delta - láttam.. és.. ejj.. durva, és sokan tuti nem értenék, de nekem bejött
Hetedik érzék - láttam, tetszett, olcsóért meg miértne?
New York királya - maffiafilm, ez zsákbamacska, de Christopher Walken jót ígér
Taxisofőr - másik alap, ősrégi De Niro film
Thumbsucker - a tartalom elég betegnek tűnik nekem :) zsákbamacska
Trisztán és Isolda - a filmet nem láttam, Zanza szerint jó, a sztorit meg szeressük, majd kiderül
Túl a barátságon - elég nagy visszhangja volt, és 700ft-ért egy Heath Ledger filmet ma már nem nagyon kapsz..

Hétvégén Pestia lesz. Jó lesz, azt hiszem :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr581178676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása