a koncepciót ennél a reklámnál. (Itt először beillesztettem a reklámot, de folyton lejátszotta magától, és nem is lehet leállítani, szóval itt lehet megnézni, és akarni kell a reklámot, na majd akkor.)
Miért kell akcentussal elmondani a szövegét? Azért, mert .eu az oldal vége? És akkor? Ha meg nemzetközileg ne dohányozzon senki, akkor legyen benne több nyelv. Irtózatosan idegesít ez az akcentus, mintha a samponreklámot egy sejpítő hadarná el: "mossza meg asz új generácsziósz szamponnal a csszodálatosz haját".. szóval miért?? - Amúgy a reklám maga tetszene.
Szóval nem értem, ha direkt van, akkor miért? Ha meg nem direkt, akkor meg pláne..
És erről jut eszembe, hogy igenis zavar más műsorokban is, hogy a képernyő mögött egyre több az olyan ember, aki beszédhibás, a fogai csálén állnak, és úgy egyáltalán, nem tud szépen beszélni. Erre régen odafigyeltek, a hírmondók egy megbecsült szakma volt, mert meg kellett felelni ezeknek a követelményeknek. Mi lesz a következő? A dadogás?
Nem, nem a beszédhibás emberekkel van a bajom, csak azzal, hogy ezek ne vezessenek műsort, és ne olvassanak híreket. Legyen már valami minimum!
Hiányoznak azok a szépen artikulált mondatok..
Csacsogunk