LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Alicante

2009.06.11. 18:09 Ypszi

Na, hogy pontosítsak, Alicante-tól nem messze lesz majd a bázis, egy El Campello nevű helyen. 22-én éjjel indulunk autóval Pestre, ott Zanza átveszi a vezetést, egészen Bécsig, ahonnan majd 6:05-kor repcsivel megyünk tovább Alicante-ba, (helyi idő szerint 9-kor szállunk le) a SkyEurope-pal. Velük még nem repültem, eddig a WizzAir volt többségben, és egyszer repültem Brüsszelből Madridba a Virgin Express-szel, hát az egy borzalom volt, azt vártam a szárny mellett végig, hogy mikor fog szétesni a kaszni, még festék se volt sok helyeken, megszámolhattam a szegecseket, és a forrasztásokat. Nem volt jó élmény. Ráadásul alig fértem el, pedig én igazán nem vagyok egy nagy ember, de komolyan kész szenvedés volt az a kb 1,5 óra (ha jól emlékszem..)


View Larger Map

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr451179374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2009.06.11. 20:57:15

hó, én meg holnap megyek sanghai-ba... zizi is vagyok kellőképp. drukkoljunk egymásnak, hogy sikerüljön, mert elég lütymügy a csapattag: egy kollega...

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.11. 21:11:01

@Gildor Inglorion: Shanghai azért lényegesen messzebb van :) de azért drukkolok:)

Cho. 2009.06.11. 22:04:42

De jó :)
Érezd jól magad, bár még messze van. Nekem jövő 7végén pedig Demoscene parti, alig várom!
Fotókat majd csinálj!

Ziebi 2009.06.11. 22:59:11

Közel lesz a tenger is azért :)
DE valszeg én is inkább medencéznék...ott kevesebb az ember :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.12. 05:57:18

@Chosy: 10 nap azért nincs már olyan messze.. még meg kell keresnem az útlevelemet is, hátha nem ismerik fel a régi tipusú személyit. Angliában is közölték, hogy "most engedtünk be ezzel utoljára".. én meg magamban "frászt, előszőr!" :)

Fotók természetesen lesznek :)

@Ziebi: azért a tengerhez is lemegyünk, megvizualizálom én azokat a beacheket, de nem hiszem, hogy lábáztatásnál több közöm lesz hozzá.. látványnak viszont mindenképp le kell menni.. bár ahogy elnézem, lehet, hogy a szállásról is rá lehet látni :)

Cho. 2009.06.12. 21:57:26

@Ypszi: Csak nehogy a határról visszaküldjenek :S
Remélem sikerül bejutnod. Gyűjtsél kagylókat és teleportálj belőlük nekem is légyszi :)))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.12. 22:01:16

@Chosy: azé csak nem gondolod, hogy úgy indulok el, hogy nem lesz nálam? bár elméletben elég kéne legyen a személyi is, de biztos ami biztos..

hát a kagylókat nem igérem meg, mert egyrészt én nem vonzódom hozzájuk, másrészt ha mégsem felejteném el, ott van még az összetörés lehetősége is, ami hogyismondjam, elég valószínű nálam :)
azért igyekszem! legalább képen:)
süti beállítások módosítása