LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Áktüell

2009.06.06. 07:54 Ypszi

Lássatok csudát! Pyry meg én virgonckodtunk a napokban, és kitaláltuk, hogy mindketten csinálunk egy külön blogot arról, amit szeretünk csinálni, és amiben időnként még a véleményünket is kikérik (van, aki nélkülem már nem mer DVD-t venni:)

Pyrynek lett egy kajablogja, a kajatanya, mindenféle huncutságos receptek lesznek majd ott, tessék nézni, és okosodni, és véleményt mondani például arról, hogy de hát én nem szeretem a köményt, ezért helyette ecetet rakok a vajas kenyérre, meg ilyenek.

Én meg megnyitottam a szemrevalót, amiben filmeket és könyveket fogok továbbra is kivesézni, a magam fura kis stílusában, az én szemszögemből nézve, mert azt úgysem bírom megállni, és akkor egy csokorba lesz kötve, ti meg eldöntitek, hogy kaptatok-e gusztust rá, vagy sem, esetleg egyet érthettek, az ellenkezést viszont nem tűröm. Most még csak innen másolom át a régebbi okoskodásaimat, de aztán lesz nemulass!

Mindkét dizájnt én szenvedtem ki magamból, amihez ugye nem értek, tehát akinek nem tetszik, az szkenneljen national geographic-ot, mert én már unom. Ja, az ikonokat is, és azokra tök büszke vagyok, mert eddig azt se tudtam, mi fán teremnek. (Ikonfán.)

Mindkét link megtalálható oldalt is, a lekrám címszó alatt. Amúgy meg tessék a mesékre szavazni, már csak 9 van a könyvben!

Ja, és mostantól, ha elkap a gépszíj, és 15000 karakteres posztot írnék, csak rövid rész fog megjelenni, továbbkanyilacskával, hogy ne kapjatok rögtön idegrohamot a látványtól. Onnantól a ti felelősségetek.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr331166829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cho. 2009.06.06. 10:04:33

A szemrevaló design-ja nagyon jó lett. A másik blogban pedig a kaják nagyon jók. Túl jók. Készülök átrebbenni a túlvlágra éhségemben :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.06. 10:24:19

@Chosy: köszönöm, azon krva sokat agyaltam, 3szor kezdtem újra és töröltem mindent :)
A kajatanyásra még csinálok majd vmit, de ez úgy megtetszett Pyrynek, hogy addig ez marad, elvégre az ő blogja :)

Az enyémmel cirka két teljes napot izéltem el, percenként frissitve :)

Cho. 2009.06.06. 13:37:48

@Ypszi: a percenkénti frissitést mellőzni tudod, ha a Firefox-ra letöltöd a web developert, ami egy olyan kiegészítő mellyel a css-t tudod formázni. Az átirás után azonnal változik az oldal kinézete, igy ki tudod kisérletezni, milyen kód megfelelő, aztán azt a kódot bemásolod a blogba is.

Pyry 2009.06.06. 19:27:42

Köszke a reklámot :)

A szemrevaló kicsit komolyabb lett, a kajás pedig pont olyan amilyen én. Olyan kis szeleburdi, kicsit káoszos :D ÉS piros :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.06. 21:06:36

@Chosy: na tudtam én, hogy lehet újat mutatni nekem.. ugye a blog.hu-val az a baj, hogy néha megmakacsolja magát, és nem frissit, csak később, és csak akkor derül ki, hogy jé, tényleg megváltoztatta azt, amire azt hittem, hogy nem :)
Kiprósza, köszi :)
süti beállítások módosítása