LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

A héten volt még

2009.06.06. 12:47 Ypszi

egy főzés, vagyis sütés. Az eredmény egy olajjal eláztatott konyha, mert az egyszerűsítés kedvéért fritőzben sütöttem. Ezt az olajat 100 méteres gyorsra is be lehetne nevezni!

Most volt először, hogy a két macsek 25 mp-ig játszott egymással, bár lehet Koki nem tudott róla, hogy nem a farkát kergeti, a biztonság kedvéért Prücsök húsz perccel később azért megcsapkodta egy kicsit, egész határozottan, és félre nem érthetően.

A héten még kellett volna dokihoz mennem, de ez elmaradt, mivel iszonyatos szédülés vett le a lábamról (Christian Bale helyett), emellé most már folyamatosan fáj a hátam, mert jó a tartásom, szóval úgy éreztem magam, mint egy részeg lumbágós, aki éppen hullahoppozni készül, miközben egy hiányos kerekű gördeszkán száguld le a Fujiról.

Nemrégiben megint volt tűzijáték. Múlt héten tán. Aztán két órával később 11 durranás, de én nem tudok semmiről, itthon sem voltam, és különben is csak fantáziálgatok és hallucinálok összevissza.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr81167218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása