LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Ziráf debütál

2009.05.05. 01:43 Ypszi

Ez volt ma:

Bővebben: hajnalban eljutottam odáig, hogy főzzek végre, pörkölt lett belőle, reggel 7-re már be is reggeliztem. Persze vagy kétszer leragadt az alja, mert közben mást is csináltam, de annyira jól beízesítettem (=elfűszereztem), hogy nem lehetett érezni rajta. Aludtam úgy délig talán, aztán voltam boltban is, zsákmányoltam sokmindent, pl. tejet is (itt mindenki feláll és hány egy cigánygyereket cigánykereket, majd szájat töröl és folytatja az olvasást), meg fagyiztam, aztán napközben elvoltam a dolgaimmal, mert van elég, és az utóbbi napokat fekve, önsajnálatban töltöttem főleg, felpuffadt fejjel, de már jobban vagyok, már csak kicsit kókatag az agyam, az előbb végeztem a papíranyahajókkal a fürdőben, és most nyammogom a déli kiruccanás gyümölcsét jól.

Most viszont, jöjjön egy üzenet azoknak, akik közel vannak, de baglyok, és most fognak csak szundiba menni, mint én (hogy ki?), és azoknak, akik messze vannak, és hamarosan fellövik a pizsit. Ő itt Ziráf:

 

szerintem: (5/5)
Savaztatok: (5/5)

5 komment

Címkék: video ziráf

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr881103486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.05.05. 04:52:16

Nem tudom megnézni a videot :((

Viszont a fejléc nagyon jó lett :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.05. 04:57:55

@Ziebi: utánajárok.. nekem mutatja.. de lehet vmit én izéltem el.. pill..

Ziebi 2009.05.05. 05:49:19

Tökéleteeeeeesss :)*****

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.05. 06:02:23

@Ziebi: örülök:) lehet már szavazni is azokra, amikre megengedem:)
süti beállítások módosítása